Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Když na začátku 21. století došlo k rozvolnění trhu s energiemi, vyrostla i v České republice nebývala konkurence v podobě větších i menších alternativních dodavatelů. A začala „přetahovaná“ o zákazníky, k níž někteří používali i ne příliš férové taktiky. Alternativní dodavatelé ale zároveň přinesli nové způsoby komunikace s klienty a zjednodušení některých procesů. Jak dodavatelé energií o své zákazníky bojují dnes? Jaké strategie k tomu používají a jak se v proměnách času i okolností mění? A jak v široké nabídce poznat dodavatele férového a stabilního? I o tom v 11. díle podcastové série Energie z hroudy. Hosty jsou Petr Holubec a Viktor Procházka.