Belgický příklad pro Česko
Trendy 25. 4. 2024 13:40Pokud by se povedlo zavést v Česku moderní zálohovací systém na PET lahve s využitím QR kódu, občané by mohli...
Trendy na sociálních sítích se neustále posouvají dál. Nejvíce oblíbené jsou v poslední době výšková krátká videa. Ať už na TikToku, na Instagramu/Facebooku v podobě Reels nebo na Youtube v podobě Shorts. Rozhodně ale nestačí následovat jen tento trend.
Pokud vás reel trend ještě nechává chladným, tak vás možná přesvědčí tahle čísla z průzkumu, kde bylo analyzováno 77,6 milionů instagramových příspěvků v průběhu července 2022. Cílem bylo změřit nejnovější trendy zapojení na základě formátu. A zjistilo se, že:
Jak už bylo zmíněno, Meta klade důraz na Reels videa, která jsou taky patřičně odměněna pěkným engagementem a zásahem i mimo vaše sledující. Meta už lidi poměrně hezky na tento formát naučila a aktuálně chystá nové placementy reklam, které budou umístěny právě v Reels sekci:
Instagram testuje nové nástroje s real-time prvky po vzoru BeReal aplikace. Instagramová verze sdílení reálného života duální kamerou by se jmenovala Candid challenge a stejně jako v BeReal by daná vypublikovaná stories od jiných účastníků challenge viděli jen ti, kteří se challenge také účastní se svými fotografiemi.
A to zdaleka není z novinek a chystaných funkcí všechno. Instagram pro profesionální účty přidává možnost plánovat příspěvky i reels až na 75 dnů dopředu. Meta rozšiřuje možnosti automatizované optimalizace reklam. Advantage+ App má několik nových funkcí, mezi něž patří například funkce 7denní atribuce kliknutí, funkce split testování a podrobnější reporty. K dispozici bude také Advantage+ Shopping, který dle výzkumů dosahuje až o 12 % nižších cen za konverzi než u reklam s obvyklými postupy. Advantage+ Shopping totiž pracuje na nových modelech strojového učení a je tak schopno automatizovat až 150 kreativních kombinací najednou.
Meta také testuje automatické přidání hudby z katalogu zvuků do reklam se statickými obrázky, aby tak lépe fungovalo umístění kampaně v reels. A spouští nové Collaborative Ads. Jedná se o typ reklam, kde může značka ze svých kampaní přesměrovat uživatele na partnera, který daný produkt prodává. Partner musí s firmou sdílet segment katalogu a pro nastavení těchto reklam je potřeba založit reklamní účet Collaborative Ads. Collaborative Ads si slibují podporu plnění cílů jak v oblasti povědomí o značce, tak v návštěvnosti a v prodejích. Tento typ kampaní je skvělým řešením pro firmy, které chtějí podpořit své retailové partnery.
Živo je i na ostatních platformách. TikTok prodloužil maximální délku videa až na 10 minut a v rámci aktuálně probíhajících testů se možná díváme na poměrně zásadní změnu v konzumaci obsahu na platformě. TikTok totiž testuje horizontální celoobrazovkový režim.
Youtube Shorts jsou na Youtube už nějaký ten pátek (jedná se o krátká výšková videa ve stylu TikTok/Reels videí), teď navíc Youtube testuje možnost nákupu přímo v rámci shorts a affiliate marketing. Uvidíme, co z toho bude brzy k využití.
„Lidé by nemuseli shromažďovat a odvážet nesešlápnuté lahve...
Při zavedení digitálního zálohového systému by v Česku...
Zájem prémiových značek o tuto lokalitu po odeznění...
Po pádu komunismu se pro západní značky otevřel...
Podle dostupných dat byl Cartier jedinou značkou, která...
„V Colliers se snažíme, aby se i další...
„České vinohrady představují pouze 0,54 % z celkového...
Pro Vinařský ráj se jedná již o historicky...
„Ve Vinařském ráji vidíme mnoho příležitostí, jak trh...
Akcie a dluhové cenné papíry jsou velmi citlivé...
Pokud se podíváme na historické zkušenosti s propady na...
Novinka počítá s transparentností už během náborového pohovoru....
Ačkoli Eurostat uvádí rozdíl ve mzdách mužů a...
Povinné reportování čeká od června roku 2027 firmy...
Změnám šel i bez regulace naproti sektor IT...
Náskok mají také společnosti se sídlem v USA,...
V praxi se s využitím různých slev a...
Na první pohled se může zdát, že omezení...