Do Prahy míří investiční hvězdy
AktualityDva dny plné inspirativních přednášek, diskuzí, příležitostí k setkání a navázání kontaktů s významnými investory do startupů a dalších obohacujících...
Zatímco v horských střediscích Velikonocemi hlavní sezóna definitivně končí, v českých městech, venkovu, hradech a zámcích začíná.
Po několika špatných zprávách během zimy, kdy český turistický průmysl (vždy tažený hlavním městem) začal viditelně zaostávat nejen za Vídní, ale i Budapeští, Varšavou a dalšími srovnatelnými městy – znamenal letošní prodloužený víkend vítanou vzpruhu, která předčila veškerá očekávání.
„Na našich hotelích máme tradičně vynikající obsazenost, ale po dlouhé době hlásí většina našich hotelů za Velikonoce vyprodáno – tedy 100 %. I nově převzatý hotel International překonal 90%. Přitom se pokoje prodávaly za zhruba trojnásobek březnových cen. To je pochopitelně vynikající obchodní výsledek,” uvedl Marek Boura, ředitel obchodního oddělení největší české hotelové sítě Czech Inn Hotels.
Velikonoční návštěvníci se v Praze zdrží nejčastěji 3 noci a zajímají je především památky a dobrá gastronomie. Od hotelu proto vyžadují především umístění dobře dostupné centru metropole a široký rozsah služeb.
Letošní Velikonoce jsou první od roku 2019, během kterých neplatí žádná covidová opatření, což se logicky projevuje na chuti lidí cestovat a to i přes vysokou inflaci a zpomalení ekonomiky, které ve větší či menší míře zasáhlo celou Evropu i USA.
„Úspěšné Velikonoce jistě potěšily všechny,” komentuje svátky majitel skupiny Czech Inn Hotels Jaroslav Svoboda. „Nicméně jeden víkend sezónu nedělá. Probíhá velká selekce trhu a ještě v celém roce 2023 probíhat bude. Pocovidové oživení turismu probíhá v České republice výrazně pomaleji než jinde, naopak v celkově nezdravé situaci hospodářství jsme spíše na špici. Čeká nás jistě období rychlých změn, na které bude nutné rychle reagovat a přijímat správná rozhodnutí,” uzavírá.
K hlavním zahraničním hvězdám patří americký investor a...
Adam Kočík i Přemysl Rubeš doplní v panelových...
Marketéři a média poslední roky píší primárně o...
Podle článku v CNN Business se začínají z...
Problém většiny briefů značek pro digitální kampaně je,...
Každý si mohl vyzkoušet, že umělá inteligence umí...
Jsem toho názoru, že revoluce nepřijde za rok...
Podle srpnového šetření, kterého se zúčastnilo 1 000...
Celkem přitom v Česku ve 2. letošním čtvrtletí...
Podle analýzy DataRhymes z Booking je průměrná obsazenost...
Na první pohled vypadá standardní meziroční srovnání pro...
„Nám v Czech Inn Hotels se daří, zvyšujeme...
Srpnová čísla jsou z hlediska obsazenosti lehce atypická....
Ze srpnových čísel českých hotelů vynikají v obsazenosti...
Do Maďarska od nás jezdí 52 % mužů...
Budapešť známe i neznáme, protože je tam stále...
Pokud jde o termální lázně, Maďarsko je velmocí...
Gastronomie se představila spíš jako samozřejmý vysoce kvalitní...
Českým cestovním kancelářím se představilo a věnovalo 14...