Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Letiště Praha se připravuje na silnou letní sezónu, během které dle stávajících prognóz odbaví přes tři miliony cestujících. Cestující by se měli na odlet připravit dostatečně dopředu a na letišti být minimálně dvě hodiny před odletem.
„Opět nás čeká náročná letní sezóna, na kterou se připravujeme již delší dobu. Spustili jsme náborovou kampaň, pozvali zájemce na dva náborové dny, během nichž jsme jim přímo na letišti představili konkrétní pozice, spolupracujeme s cestovními kancelářemi a informujeme cestující o tom, jak se na odlet připravit. Spouštíme také projekty, které nám v příštích letech náročný letní provoz usnadní, jedná se například o výměnu rentgenů na bezpečnostní kontrole,“ říká Jiří Pos, předseda představenstva Letiště Praha.
Náborová kampaň se týká pozic napříč celým letištěm. Všechny otevřené pozice uchazeči najdou na webových stránkách Letiště Praha pracenaletisti.jobs.cz.
Na leteckou společnost, prodejce letenek;
Na přepážku reklamace zavazadel letecké společnosti, respektive odbavovací společnosti, která zastupuje vaši leteckou společnost;
Na příslušné letiště;
Na policii;
Na odbavovací společnost, tyto věci jsou pak na reklamacích zavazadel
Na příslušné letiště a jeho Ztráty a nálezy
Další tipy, jak se připravit na odlet najdou cestující na webových stránkách Letiště Praha.
„Osvědčilo se nám cestujícím přinášet dostatečně dopředu informace o tom, jak se na svůj odlet připravit. Pokračujeme proto v rozsáhlé edukativní kampani i letos a prosíme v ní všechny cestující zejména o včasný příchod na letiště, který by měl být minimálně dvě hodiny před odletem. Žádáme je také o to, aby se po odbavení odebrali rovnou na bezpečnostní či pasovou kontrolu,“ doplňuje Eva Krejčí, ředitelka komunikace.