Česko v pasti NIMBYsmu
Názory 28. 4. 2024 05:50Restart Česka. Republika v pohybu. Česko musí zrychlit. The country for the future. To vše jsou názvy strategií, jak modernizovat...
Společnost Carollinum se v reklamní kampani pro rok 2022/2023 spojila s bývalým tenistou, influencerem a sběratelem hodinek Tomášem Berdychem. Letos na podzim se představí jako dobrodruh v kokpitu vintage letadla a také jako cyklista na vlastním silničním kole značky Festka.
Vím, kdo jsem, a taky vím, co chci. Tak by se dalo popsat téma nejnovější kampaně, která bude pokračovat i v příštím roce. Tomáš Berdych, nejnovější člen přátel značky neboli friends of the brand Carollinum, se letos na podzim a v zimě objeví v různých volnočasových rolích, které jsou mu velmi blízké. Rád jezdí na kole, s oblibou objevuje neznámá místa, užívá si život… Právě tento leitmotiv celé kampaně se pojí s hodinkami, které společnost Carollinum nabízí.
Na každý sport či zábavu si totiž Tomáš Berdych na zápěstí bere jiný typ časomíry, protože každá aktivita vyžaduje ty správné hodinky. Na kolo a při výkonu Tomáš ocení sportovní model Endurance Pro od značky Breitling, vyrobený z velmi lehkého materiálu Breitlight. Na ruce tak hodinky skoro necítí a má čas jen pro sebe.
Do letadla si Tomáš oblékl kožený bomber a na zápěstí si nasadil hodinky IWC Schaffhausen z kolekce Pilot’s Watches. Nic menšího než spolehlivý nástroj profesionálů, hodinky, jež svou historii začaly psát již v roce 1936. Hodinářská ikona se mu tak stala dokonalým společníkem v době, kdy jeden zážitek střídá druhý.
Tomáš Berdych je dlouholetým klientem společnosti Carollinum a jeho vášeň pro hodinky, férovost, cílevědomost a další společné vlastnosti jej pojí s majitelkou firmy Tamarou Kotvalovou. V rodině Carollinum jsme Tomáše Berdycha přivítali již na začátku roku 2022, kdy vstoupil do ambasadorské kampaně oslavující 25 let společnosti Carollinum. Na vizuálu měl čestné místo vedle Tamary Kotvalové, cyklisty Zdeňka Štybara a golfistky Kláry Spilkové. Nyní jej uvidíme na fotografiích slovenského fotografa Matúše Tótha, a to v printu, outdooru i onlinu.
Tamara Kotvalová ke spolupráci dodává: „V našich kampaních se objevují lidé, kterých si já osobně velmi vážím a o nichž si v Carollinu myslíme, že bychom na ně měli být my Češi hrdí. Jsou to osobnosti, které překonaly hranice naší republiky a staly se uznávanými i v zahraničí. Spojili jsme se s osobnostmi, jako jsou válečný veterán armádní generál Emil Boček, kardiochirurg profesor Jan Pirk, architektka Eva Jiřičná, golfistka Klára Spilková a cyklista Zdeněk Štybar. Není divu, že jsme přizvali hvězdu českého tenisu Tomáše Berdycha. Navíc když o něm víme, že si oblíbil tradiční hodinářské řemeslo a je nadšeným sběratelem mechanických hodinek.“
Dobrý příkladem je nedávná debata o vysokorychlostní železnici....
To vše ilustruje současné Česko. Chceme být moderní...
„Českým podnikatelům chceme vytvořit co nejlepší podmínky k...
Ministerstvo průmyslu a obchodu podporuje výzkum a inovace...
Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...
Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...
Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...
Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...
„Českým podnikatelům chceme vytvořit co nejlepší podmínky k...
Ministerstvo průmyslu a obchodu podporuje výzkum a inovace...
Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...
Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...
Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...
Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...
Zájem prémiových značek o tuto lokalitu po odeznění...
Po pádu komunismu se pro západní značky otevřel...
Podle dostupných dat byl Cartier jedinou značkou, která...
„V Colliers se snažíme, aby se i další...