Inspirace pro svatbu na zámku Nelahozeves
Cestovní ruch 18. 5. 2024 04:57Svatby jako neselhávající a výhodný typ eventů vítá každý provozovatel vhodné lokality. Se zajímavým marketingovým počinem, jak se na tomto...
Finále letošního ročníku Velké ceny cestovního ruchu se blíží – uzávěrka přihlášek je nyní nově až 31. ledna, přihlásit projekty lze prostřednictvím odkazu na webu soutěže https://komoraplus.cz/hlavni-vccr/. Na něm najdete i detailní pravidla. K slavnostnímu vyhlášení výsledků 16. ročníku Velké ceny cestovního ruchu dojde 17. března 2023 na veletrhu Holiday World.
Čtyři inovované soutěžní kategorie, nové složení poroty a pokračující spojení s veletrhem cestovního ruchu Holiday World – to jsou hlavní rysy právě začínajícího ročníku Velké ceny cestovního ruchu. Hlavní cíl prestižní soutěže organizované komunikační agenturou COT group zůstává neměnný – vyzdvihnout výjimečné produkty a projekty z oblasti cestovního ruchu. Příjem přihlášek do soutěže probíhá do 15. prosince 2022. Partnerem a spolupořadatelem 16. ročníku je opět společnost ABF, pořadatel mezinárodního veletrhu cestovního ruchu a regionální turistiky HOLIDAY WORLD & REGION WORLD.Ač s inovacemi, pokračuje Velká cena cestovního ruchu 2022/2023 v tradičním schématu. Komerční společnosti, krajské úřady, města, obce, organizace destinačního managementu, zahraniční turistické centrály i další subjekty mohou přihlašovat své projekty do následujících čtyři soutěžních kategorií:
Nejlepší turistický produkt
Nejlepší e-projekt (web, mobilní aplikace, technologie)
Nejlepší udržitelný projekt
Inovativní marketingová komunikace
Posledně jmenovaná kategorie je největší změnou letošního ročníku soutěže. „Zatímco dříve jsme hodnotili šíři, komplexnost a jednotnost marketingových kampaní, počínaje 16. ročníkem bychom rádi vyzdvihli také důležitý aspekt marketingové komunikace, totiž inovativnost. Zaujmout potenciálního zákazníka je v současné turbulentní době čím dál složitější a bez inovativního či přímo neortodoxního přístupu ke komunikačním aktivitám se tak žádný dobrý marketér neobejde,“ vysvětluje jednatelka COT group Eva Frindtová a dodává, že porota v této kategorii bude hodnotit využití nejnovějších marketingových nástrojů, zohlednění aktuálních marketingových trendů i efektivitu oslovení cílové skupiny.
Inovováno bylo také složení odborné poroty hodnotící přihlášené projekty – každá z kategorií přitom bude mít opět unikátní skladbu hodnotitelů. V řadách porotců již tradičně vedle zástupců organizátora a spoluorganizátora zasednou také představitelé agentury CzechTourism a další odborníci na marketing, cestovní ruch, grafický design, destinační management a příbuzné disciplíny, stejně jako členové akademické obce či profesních svazů.
Co zámek nabídne? Dopoledne od 10 hodin je...
V roce 2022 se v ČR uskutečnilo na padesát pět...
Zámek Nelahozeves má konkurenční výhodu v relativní blízkosti Prahy...
Akce Inspirace ke svatbě na zámku se samozřejmě...
Společnost Fortinet, světový lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti...
Útoky začaly v průměru 4,76 dní poté, co...
Útoky se týkaly méně než 9 % všech...
Botnety prokázaly neuvěřitelnou odolnost – v průměru trvalo...
„Itálie je pro nás prvním krokem na západ...
Aktuálně Bonami provozuje své služby v České republice,...
Co zámek nabídne? Dopoledne od 10 hodin je...
V roce 2022 se v ČR uskutečnilo na padesát pět...
Zámek Nelahozeves má konkurenční výhodu v relativní blízkosti Prahy...
Akce Inspirace ke svatbě na zámku se samozřejmě...
Důvodem změny obchodního modelu ČSA je zefektivnění provozu...
Pro klienty ČSA se nic nemění. Značka ČSA...
V mezinárodním srovnání si zároveň Praha zajistila šesté...
Kongresový průmysl v hlavním městě si po vynucené...
Praha si ve svých strategických dokumentech zaměřených na...
Praha je v rámci České republiky dlouhodobě první...
Od roku 2022 můžeme na základě dat sledovat...