Inspirace pro svatbu na zámku Nelahozeves
Cestovní ruch 18. 5. 2024 04:57Svatby jako neselhávající a výhodný typ eventů vítá každý provozovatel vhodné lokality. Se zajímavým marketingovým počinem, jak se na tomto...
Celkem pět ocenění získal na jaře TIC BRNO v soutěžích zabývajících se cestovním ruchem – TURISTPROPAG a Velká cena cestovního ruchu. Na předních pozicích se TIC BRNO se svými aktivitami a produkty umisťuje pravidelně. V tomto roce bodovaly hlavně Brněnské Vánoce a projekty s nimi spojené.
„Ze všech cen máme velkou radost. Nejen že Brněnské Vánoce uspěly na mezinárodní scéně, když Brno získalo ocenění Evropské hlavní město Vánoc 2024, ale i jednotlivé jejich menší součásti jsou vnímány českými nezávislými porotami velmi pozitivně. Skvěle nás reprezentoval náš brněnský drak – vánoční designová instalace #drakNAHAKU, která podpořila marketingovou komunikaci Brněnských Vánoc, získala první místo v kategorii Inovativní marketingová komunikace ve Velké ceně cestovního ruchu. Na prvním místě v soutěži TURISTPROPAG se umístila mobilní aplikace Brněnských Vánoc, kterou druhým rokem postupně vyvíjíme a vylepšujeme takzvaně in-house,” zmínila Jana Janulíková, ředitelka TIC BRNO a dodala: „Baví nás s citem pro Brno a s ohledem na lokální specifika posouvat prezentaci města.”
Na třetím místě ve Velké ceně cestovního ruchu v kategorii Nejlepší udržitelný projekt se umístila celá kolekce lokálních suvenýrů pro Brněnské Vánoce, do jejichž tvorby jsou zapojeni místní umělci, designéři a výrobci. Najdete v ní například sklenice od skláře Oty Svobody ze studia GLASSFICTIONS, hrnky navržené Jiřím Hlušičkou a vyrobené brněnskou porcelánkou Goldfinger nebo ručně vyráběné ozdoby z dílny TAMASVIGH.
Propagační předměty zaujaly i porotu soutěže TURISTPROPAG. Vánoční kolekce svíček tří brněnských ikon od Knot Knot Candles získala třetí místo v kategorii Ostatní propagační předměty. Zapálit si doma můžete známý brněnský časostroj ze Svoboďáku, pavilon A brněnského výstaviště nebo kultovní pařez, který 21. srpna 2012 hořel v Kohoutovicích a vědělo o tom celé Brno. Druhé místo mezi publikacemi si vysloužil již čtvrtý díl autentického průvodce TO JE BRNO IV., který propojuje aktivity TIC BRNO – publikační činnost a průvodcovské trasy, které si můžete s autory jednotlivých jedenácti kapitol projít.
Velkou cenu cestovního ruchu každoročně vyhlašuje agentura COT group, ve spolupráci se společností ABF, pořadatelem mezinárodních veletrhů cestovního ruchu HOLIDAY WORLD & REGION WORLD. Soutěž TURISTPROPAG vyhlásil PRUH POLABÍ ve spolupráci s Asociací turistických informačních center ČR, Výstavištěm Lysá nad Labem, Asociací cestovních kanceláří ČR, Českou unií cestovního ruchu a městem Lysá nad Labem.
Co zámek nabídne? Dopoledne od 10 hodin je...
V roce 2022 se v ČR uskutečnilo na padesát pět...
Zámek Nelahozeves má konkurenční výhodu v relativní blízkosti Prahy...
Akce Inspirace ke svatbě na zámku se samozřejmě...
Společnost Fortinet, světový lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti...
Útoky začaly v průměru 4,76 dní poté, co...
Útoky se týkaly méně než 9 % všech...
Botnety prokázaly neuvěřitelnou odolnost – v průměru trvalo...
„Itálie je pro nás prvním krokem na západ...
Aktuálně Bonami provozuje své služby v České republice,...
Co zámek nabídne? Dopoledne od 10 hodin je...
V roce 2022 se v ČR uskutečnilo na padesát pět...
Zámek Nelahozeves má konkurenční výhodu v relativní blízkosti Prahy...
Akce Inspirace ke svatbě na zámku se samozřejmě...
Důvodem změny obchodního modelu ČSA je zefektivnění provozu...
Pro klienty ČSA se nic nemění. Značka ČSA...
V mezinárodním srovnání si zároveň Praha zajistila šesté...
Kongresový průmysl v hlavním městě si po vynucené...
Praha si ve svých strategických dokumentech zaměřených na...
Praha je v rámci České republiky dlouhodobě první...
Od roku 2022 můžeme na základě dat sledovat...