Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Mezi zákazníky prádelen patří hotely, ubytovací zařízení, wellness centra či restaurace, které kvůli hrozbě šíření nového typu koronaviru COVID-19 nuceně zavřely, nebo výrazně omezily svoje fungování. „Provozy převážné části prádelen jsou na cestovním ruchu závislé více než na čemkoli jiném. Pokles jejich zakázek tedy činí 80 až 100 procent,“ říká prezidentka Asociace prádelen a čistíren Jana Puškáčová. Mezi prádelny, ve kterých se v posledních týdnech objem vypraného prádla nezměnil, patří ty, které perou pro zdravotnická zařízení a výrobní podniky. Fungovat mohou také čistírny. Podle průzkumu trhu v oblasti praní a čištění v ČR, který si asociace loni nechala zpracovat, vygeneruje toto odvětví na českém území ročně zakázky za 6 miliard korun.