Transformace energetiky nesmí znevýhodnit podnikatele
Expertní pohledTransformace české energetiky zahrnující postupný útlum těžby i využívání uhlí je stejně jako transformace uhelných regionů obrovskou výzvou, kterou je...
Transformace české energetiky zahrnující postupný útlum těžby i využívání uhlí je stejně jako transformace uhelných regionů obrovskou výzvou, kterou je...
Už patnáct let chodí pořadatelům soutěže E.ON Energy Globe v prvních měsících roku přihlášky do prestižní tuzemské ekologické soutěže. Ani...
Udržitelnost není jen módní trend, ale také jediná smysluplná cesta, jak rozvíjet cestovní ruch. A Turecko je jednou ze zemí,...
Rychlost doručení zůstává jedním z hlavních argumentů pro výběr e-shopu, kde zákazník nakoupí. Očekávání nakupujících jsou přitom stále daleko před realitou...
Podnikatelé na celostátním sněmu konaném v pražském kongresovém centru O2 universum zvolili za prezidenta Hospodářské komory na další tři roky...
Projev odcházejícího prezidenta Hospodářské komory Vladimíra Dlouhého na 35. sněmu Hospodářské komory, který dnes volí nové vedení.
Společnost Prague City Tourism odpovídá sérií nových vycházek na aktuální trend zájmu o architekturu brutalismu. Spolupracovala na nich s umělcem...
Technický dozor staveb je činnost natolik přínosná, že bez ní si efektivní realizaci udržitelných staveb nejde představit. Dvě třetiny projektových...
Pardubický veletrh pořádaný firmou Stäubli už potřetí nabídne pohled na budoucnost robotiky. Ve výstavním centru Ideon proběhnou od 6. do...
Obal je nepostradatelnou součástí každého produktu a plní mnoho funkcí. Základní je pochopitelně ochrana zboží pro účely distribuce a skladování....
Všechny výsledky
Jak důležitá je pro podnikání zpětná vazba od zákazníků? Proč značka musí vzbuzovat emoce? Jak s tím vším souvisí bezodpadové hospodářství? A proč jsou v podnikání kompromisy zhoubné a benchmarky zbytečné? Nová témata pro Ivana Baťku, majitele společnosti Fosfa a tvůrce značky FeelEco.
šéfredaktor portálu KomoraPlus, měsíčníku Komora a magazínu Be the Best
Dlouhodobě se orientuje na ekonomická a společenská témata, podnikání, personalistiku, komunikaci, reklamu a marketing. V minulosti vedle mediálních pozic působil u řady projektů také jako marketingový stratég a kreativní ředitel.
Předseda Sekce Hospodářské politiky HK ČR Filip Dvořák...
Zástupci těžařů v této souvislosti zároveň upozornili, že...
„Přechod na uhlíkově neutrální energetiku potřebuje všechny zúčastněné...
Stejně jako minulý rok se i letos pořadatelé...
Vítěz letošního ročníku E.ON Energy Globe získá jako...
Právě v Turecku se totiž klade velký důraz...
Aktuálně v Turecku probíhá certifikace udržitelných ubytovacích zařízení,...
Majestátní turecké hory, čistá jezera, divoké řeky, tajemné...
Kdo před chůzí dává přednost jízdě na kole,...
Součástí udržitelného cestovní je i podpora lokálních výrobců...
Certifikační projekt byl v Turecku spuštěn v roce...
Světové zdravotnictví se potýká s nedostatkem krevní plazmy, zejména...
Když se řekne umělá inteligence, hodně lidí si...
Zmínili jsme, že Miroslav Mašata se svými kolegy...
Umělá inteligence výzkumníkům našla nejen vědecké studie, ale...
V případě potřeby bude k developmentu nových zdrojů...
Mezi další vytipované země pro svou zahraniční expanzi...
Pro financování své zahraniční expanze PORTIVA využije jak...
Jeden muž se postaví těsně za papírový karton...
Podařilo se, a tak světlo světa spatřila řada...
Oldřich Pelikán proto věří, že pokud by se...
Další možností využití nátěru jsou venkovní fasády budov,...
Někdo může namítnout, že izolace odrazí teplo i...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)