čtvrtek 5. prosince 2024
ikona hodiny 18. 10. 2022 07:59

Umění výjimečnosti musí být potvrzeno generacemi

Produkt bez kompromisů nepotřebuje benchmark

Jediné, co je skutečné, jsou reakce zákazníků

Jak důležitá je pro podnikání zpětná vazba od zákazníků? Proč značka musí vzbuzovat emoce? Jak s tím vším souvisí bezodpadové hospodářství? A proč jsou v podnikání kompromisy zhoubné a benchmarky zbytečné? Nová témata pro Ivana Baťku, majitele společnosti Fosfa a tvůrce značky FeelEco.

Petr Karban Petr Karban autor

Novinář, marketingový expert. Dlouhodobě se orientuje na ekonomická a společenská témata, podnikání, personalistiku, komunikaci, reklamu a marketing. V komunikační agentuře COT group působí jako Creative & Content Director a šéfredaktor několika titulů včetně publicistického portálu KomoraPlus.

Foto: Shutterstock.com
Vitráže nakreslené Alfonsem Muchou v roce 1931 Foto: Shutterstock.com

První, druhý i třetí díl si poslechněte v našem archivu.

Články autora Petr Karban

Nejnovější články

Nezařazené

Sledujte živě mezinárodní konferenci Klíčové faktory úspěchu

V pátek 6. prosince se slavnostním večer s vyhlášením výsledků...
Aktuality

Evropa potřebuje antibyrokratickou reformu

Evropa zaostává v ekonomickém růstu, výzkumu a vývoji, podnikatelé...
Trendy

Zdicí robot poprvé mimo ČR – WLTR staví v Rakousku

Zdicí robot WLTR od GreenBuild, dceřiné společnosti wienerberger,...

Nejnovější Pohled z praxe

Trendy

Digitalizace jako klíč k optimalizaci přepravních procesů

V moderním světě je digitalizace klíčovým prvkem pro...
Pohled z praxe

Dům i byt v Brně meziročně zdražil o milion

Ceny nemovitostí dále rostou. Například 80metrový byt se...
Pohled z praxe

Nostradamus předvídá investice v energetice

Společnost Hitachi Energy představila Nostradamus AI, nové řešení...