Pátek 19. července 2024
ikona hodiny28. 2. 2024 12:33

Novinkou pro turisty na jižní Moravě bude MojaKarta

Turistická karta bude trumfem pro letošní turistickou sezónu

MojaKarta představuje balík výhod pro zpříjemnění pobytu na jižní Moravě. Do spolupráce se díky ní pustily turistické cíle a nabídka ubytovatelů. Návštěvníkům umožní poznávat výhodně památky a dopřát si zážitky napříč krajem. Karta bude k dispozici pro každého, kdo se u partnerských ubytovatelů zdrží alespoň dvě noci.

Martina Vidová autor

Foto: PhotoPick Jižní Morava představuje trumf pro sezónu – je jím turistická MojaKarta Foto: PhotoPick

Po vzoru dobré praxe ze zahraničí či některých turistických oblastí v České republice se Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava rozhodla rozehrát karetní partii také v Jihomoravském kraji. „MojaKarta je naše eso v rukávu. Návštěvníkům jižní Moravy zajistí dokonalý mix zážitků, poznávání a odpočinku. Cílem karty je jednak motivace k návštěvě mimo hlavní sezónu a také prodloužení pobytu, který je u nás jeden z nejkratších v rámci České republiky,“ uvádí ředitelka Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava Martina Grůzová.

MojaKarta propojuje méně známé turistické cíle s největšími taháky regionu a nabízí návštěvníkovi skutečně pestrou paletu srdcových trumfů. Výhodné vstupy zajistí například do Aqualandu Moravia, do bylinkového ráje Sonnentor, do zábavního parku Permonium nebo do jeskyně Balcarka v Moravského krasu. „Propojení regionálních turistických cílů je samo o sobě skvělým nápadem. A bylo také hlavním důvodem, proč jsme se zapojili i my,“ říká Tomáš Svoboda, marketingový manažer Aqualandu Moravia.

Jižní Moravu turisté vyhledávají skrze vinice, zámky, muzea, jeskyně, ale i skvělé restaurace nebo lidové tradice. Přesto, že jde o nejnavštěvovanější kraj po Praze, lidé zde tráví nejméně času, a to chce Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava změnit. Nástroj MojaKarty podporuje také Jihomoravský kraj v čele s hejtmanem Janem Grolichem. „Chceme podpořit turisty, aby u nás zůstali o něco déle než teď. Jižní Morava se nedá jenom proletět. Abyste ji opravdu poznali, musíte si na to udělat čas. Právě v těch méně objevených částech kraje najdete často ty nejautentičtější zážitky.  Každá noc strávená navíc přitom pomůže lidem, kteří v těch nejkrásnějších místech žijí a pracují. Díky za to,“ vyjádřil se hejtman Jihomoravského kraje Jan Grolich.

Výhody MojaKarty mohou turisté využívat od dubna. „V tuto chvíli máme vyladěný systém a pokračujeme v přidávání nových partnerů. Ti u nás mají dveře otevřené. Stačí se přihlásit přes webový formulář. Druhou možností je oslovit oblastní destinační managementy v jednotlivých turistických oblastech a navázat spolupráci tam,“ doplňuje Halka Horká z Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava, která je za fungování karty zodpovědná.

MojaKarta je kompletně virtuální. Návštěvníci mířící na jižní Moravu si ji založí prostřednictvím registrace na webových stránkách. Poté, co jim kartu ubytovatel ze smluvních ubytovacích zařízení aktivuje při check-in, mohou okamžitě uplatňovat výhody prostřednictvím QR kódu v mobilním telefonu. Veškeré informace k fungování karty či seznam výhod u zapojených partnerů jsou k dispozici na stránkách www.mojakarta.cz.

Nejnovější články

Pohled z praxe
Česká firma zrychlila dispečink britských sanitek o 20 %

Po prvotní pilotní fázi pomohl český poskytovatel cloudového...

Společnost EMED patří mezi dynamické a rychle rostoucí...

Výrazný přínos implementace českého softwaru potvrzuje Craig Smith,...

EMED začínal s využíváním Daktely s 280 zaměstnanci...

Spojené království představuje pro Daktelu unikátní výzvy a...

Vzhledem k expanzi Daktela vybudovala lokální tým deseti...

Jiří Havlíček, generální ředitel společnosti Daktela, k tomu...

Analýzy
Češi nejvíce využívají sdílených služeb ubytování

„Průzkum se zaměřil na specifika sdílené ekonomiky a...

„Průzkum se také zaměřil na otázku, v čem...

Analýzy
Potraviny v Česku zlevňují nejrychleji v EU

Pokud se podíváme na inflační čísla detailněji, v...

Česko naopak zůstává premiantem při pohledu na ceny...

Po červnovém překvapení odhadujeme další pozvolný pokles spotřebitelské...

Nejnovější Cestovní ruch

Cestovní ruch
Hrdinové cestovního ruchu 2024: Hlasujte pro své favority!

Ocenění Hrdinové cestovního ruchu získávají osobnosti a projekty,...

Lidé mohou poslat hlas svému favoritovi on-line prostřednictvím...

„V kontextu s nominacemi na Hrdiny cestovního ruchu...

Výsledky letošního ročníku vyhlásí CzechTourism na networkingovém večeru...

Aktuality
Originalita v kultuře: Symfonie zednářů, Mozart i Ellington

Každý zná osm tónů stupnice, ale jen genius...

Téma LVHF 2024 se odráží i v programu...

Na svůj osobní seznam výjimečných zážitků 2024 si...

Hudba a zednářství mají silné pouto. Jak silné...

Aktuality
Průzkum v Českém Švýcarsku: Národní park je dobrý soused

„Jsou to dva roky, co Národní park České...

„Jak ukazuje hned několik výsledků z reprezentativního šetření,...

Z dotazování vyplynulo, že většina obyvatel obcí národního...