Pětina zaměstnanců zvažuje odchod z práce za lepším
Analýzy 2. 5. 2024 14:15Najít si do konce letních prázdnin lepší práci zvažuje 19 % zaměstnanců. Jejich cílem není přitom jen vyšší výdělek, ale...
V dnešní době je osobní značka pro řadu profesionálů a podnikatelů nikoliv výhodou, ale podmínkou, zaznělo na druhém ročníku nejvýživnějšího networkingového eventu v ČR Meet&Deal. O budování vlastního brandu a významu PR v e-commerce přišli s moderátorem a organizátorem Meet&Deal André Kohoutem diskutovat Zdravko Krstanov, šéfredaktor magazínu Forbes.cz, Martin Žufánek, spolumajitel lihovaru Žufánek, a Ondřej Křivka, managing partner agentury Media:list.
Panelová diskuze ukázala, jak důležité je budovat osobní značku. „Je klíčové, aby lidé věděli, kdo jste, což vyžaduje jasnou definici vašich charakteristik. Spousta podnikatelů buduje osobní brand, který ale není uvěřitelný,“ zdůraznil Zdravko Krstanov, šéfredaktor magazínu Forbes.cz.
„Pro osobní brand je zásadní autenticita a dobře zvolený důvod, proč to děláme – ukážu svou odbornost, vizi, nadšení a zvyšuji tím důvěryhodnost firmy nebo celého projektu. Díky svému brandu také dokážete promlouvat ke stále rostoucí komunitě a tato konkurenční výhoda je bez pochyby silnější než leták do schránky nebo marketingový e-mail,“ doplnil Ondřej Křivka, managing partner agentury Media:list.
Podobný názor měl i Martin Žufánek, nejviditelnější ze tří bratrů nejznámějšího českého lihovaru Žufánek. „Svou osobní značku jsem tvořil ještě před založením firmy. Trvalo to roky, musel jsem vystoupit ze své komfortní zóny, a navíc tomu obětovat také svůj čas i soukromí,“ přiznal Žufánek a zároveň dodal, že komunikaci si firma řeší interně:
„Náš produkt děláme srdcem. A když se o něm bude mluvit nebo psát, tak bude mluvit nebo psát Žufánek. Nikdy jsme neměli agenturu, která by se nám starala o PR nebo sociální sítě. To ale neznamená, že by pro někoho jiného nemohla být tou správnou volbou,“ dodal.
Diskutující se shodli na tom, že výběr mezi interním řízením komunikace a spoluprací s externí agenturou závisí na mnoha faktorech, včetně osobních preferencí, zdrojů, cílů značky a kapacity týmu. „Příběh značky nebo produktu do banneru nedostanete. Z dat našich klientů vidíme, že dlouhodobá, pravidelná a kontinuální komunikace v médiích má přímý dopad na prodeje, zvýšení povědomí o značce i vyšší konverzi v rámci lead generation funnelu,“ řekl v závěru panelové diskuze Ondřej Křivka.
Po programu následovaly hodiny networkingu a v pozdějších hodinách nechyběla ani afterparty s DJem. Druhý ročník akce Meet&Deal tentokrát přivítal téměř dvě stovky účastníků, mezi kterými se objevily špičky české e-commerce scény, řada odborníků a specialistů z marketingu, salesu, dále úspěšní podnikatelé, freelanceři nebo influenceři. Již známe termín pokračování. 25. 6. proběhne Meet&Deal Summer Edition. „Na plnohodnotný třetí ročník aka Meet&Deal vol3 se můžete těšit v září nebo v říjnu. Kdy přesně? To se brzy dozvíte v E-commerce kalendáři, který můžete odebírat zdarma,“ dodává k dalším plánům s eventem organizátor André Kohout.
Nalezení lepší práce v dohledné době do konce...
Pokud pomineme základní parametry pracovní nabídky, jako je...
Třetím nejčastěji sledovaným kritériem u pracovních nabídek je,...
Trend většího významu dobrých pracovních podmínek a celé...
Všechna tato kritéria přitom při hodnocení pracovní nabídky...
Nová služba je vhodná pro větší firmy, které...
Monitoring v rámci služby LUMINAR probíhá formou kontinuální...
Zákazník ze soukromého i veřejného sektoru může službu...
Seznamovací akce zahrnovala simulaci procesů odbavení i samotný...
Přes 29 000 členů palubního personálu Emirates je...
DPNA je kód využívaný leteckými společnostmi pro speciální...
„Každý rok se těšíme, jaké zajímavé projekty v...
Do jedenáctého ročníku Laboratoře Nadace Vodafone se probojovaly...
Digitální logoped Vyslovuj v průběhu akceleračního programu spustil...
„Pokroky čtveřice projektů nás motivují pokračovat v našem...
Partneři oslovili město Železná Ruda, zda by se...
„Digitální dvojče představuje počítačový model, který dokonale kopíruje...
Součástí digitálního dvojčete úpravny vody je i systém...
JUDr. Tomáš Koníček z Mezinárodního bezpečnostního institutu, který se...
„Slovensko je kvůli své rozmanitosti a průmyslovému zázemí...
„Náš servis není jen o tom, že za...