Pondělí 4. března 2024
ikona hodiny2. 2. 2024 06:29

Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům?

Na ShopMasters poradí experti na retenci

ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

Klára Duháčková autor

Foto: ShopMasters ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích Foto: ShopMasters

ShopMasters si zakládá na principech komunitní spolupráce a podpory, což je nyní v době ekonomických výzev důležitější než kdy jindy. Mezi hlavními speakery se objeví Petr Miklík, CMO Grizly.cz, Markéta Langášová, Head of Growth and Customer Lifecycle, Košík.cz, nebo Tomáš Haškovec, CMO e-shopu SpokojenyPes.cz.

„Letos máme za cíl dosáhnout obratu 800 milionů, a to s naším sortimentem, který je vysoce retenční. Ve své přednášce se podělím o to, jaké faktory mají v našem e-shopu největší vliv na retenci, jak to měříme a optimalizujeme. Předvedu přitom, jak efektivně používat nástroje jako Retino, Daktela a PowerBI, které nám umožňují udržovat zákaznickou zkušenost na špičkové úrovni,“ vysvětluje Petr Miklík, CMO firmy Grizly, která aktuálně působí nejen na českém a slovenském trhu, ale i v Polsku nebo třeba v Maďarsku.

Na konferenci nebudou chybět ani oblíbené mastermindy, malé organizované skupinky vedené expertem na danou problematiku. Tentokrát zaměřené na témata jako zákaznická segmentace s Honzou Jelínkem z Alensy, budování komunity s Adamem Pýchou z Knihy Dobrovský, optimalizace nákupního košíku, retence formou e-mailingu nebo loajalita zákazníka.

„Česká e-commerce se nachází v turbulentní době, a proto je klíčové spojit síly. Naše zkušenosti s retencí mohou pomoci ostatním e-shopům přizpůsobit se a prosperovat i v tomto období. Vzájemné sdílení těchto poznatků je velkou příležitostí, jak pomoci celé komunitě,“ dodává Jakub Stupka, spoluzakladatel a COO společnosti Ecomail, která je společně s Heureka Group, Shoptetem a Zásilkovnou hlavním organizátorem této události.

Články autora Klára Duháčková

Nejnovější články

Názory
Blíží se znovu do USA nemovitostní krize?

Studie, kterou vydala NBER (National Bureau of Economic...

Začínající krize v sektoru nemovitostí nakonec může americkou...

Analýzy
Startupy zaměstnávají víc Čechů než zemědělství

V praxi to znamená, že nové technologické firmy v předminulém...

V posledních čtyřech letech se počet startupů zvýšil...

Podle nasbíraných dat přitom startupy většinou představují spíše...

Cílem nového reportu je podle Mikschika přinášet veřejnosti...

Expertní pohled
Jak psychologie ovlivňuje reklamu a e-commerce?

Vystoupí na ní psychologové, influencer Kovy i zástupci...

Oči jsou nejdůležitějším smyslovým orgánem, vizuál proto představuje...

V panelové diskusi k tématu psychologie v reklamě...

Nejnovější Expertní pohled

Expertní pohled
Jak psychologie ovlivňuje reklamu a e-commerce?

Vystoupí na ní psychologové, influencer Kovy i zástupci...

Oči jsou nejdůležitějším smyslovým orgánem, vizuál proto představuje...

V panelové diskusi k tématu psychologie v reklamě...

Expertní pohled
Proč zůstanou peníze drahé?

To jinými slovy znamená, že éra super-levných peněz,...

Za třetí jde o demografický vývoj. U této...

Expertní pohled
Cena zlata prošla korekcí. Jedná se o příležitost?

Po dosažení nejvyšší míry inflace ve výši 9,1...

Obchodníci nyní posunuli sázky na první snížení úrokových...