čtvrtek 5. prosince 2024
ikona hodiny 13. 1. 2023 13:12

Největší e-mailingová konference se blíží

Dne 25. ledna se uskuteční dosud největší konference zaměřená na e-mail marketing. E-mail Restart nabídne vedle několika přednášek i pět případových studií a dvě panelové diskuze. Odhalí také nejnovější trendy a předpovědi pro rok 2023.

Grafika: Ecomail
Konference E-mail Restart se blíží Grafika: Ecomail

Společnost Taste už několik let po sobě pořádá nejrozsáhlejší seriál konferencí na různá oborová témata ze světa marketingu. Ve spolupráci s Lukášem Balkem a společností Ecomail začátkem roku představí po covidové odmlce druhý ročník akce E-mail Restart. Konat se bude 25. ledna v pražském kině Dlabačov.

„Pro naše Restart konference pečlivě vybíráme strategické partnery k jednotlivým tématům tak, aby návštěvníkům nabídli vždy maximum užitečných informací z daného oboru. Proto jsme nyní ke spolupráci přizvali jako odborného garanta společnost Ecomail, která patří na českém trhu k těm nejlepším,” upřesňuje záměr vzniku události Jan Tichý, spolumajitel a Chief Product Officer agentury Taste.

V rámci celodenního programu nabídne event provozovatelům webů, majitelům e-shopů, marketingovým manažerům, analytikům a konzultantům celkem 12 výstupů od špiček ve svém oboru. Mezi nimi se objeví například Jaroslav Kaucký, CMO společnosti Zoot, David Finger, který v Seznamu šéfuje divizi Emailu a službě Mapy.cz, nebo Michal Pastier, jenž stojí za vznikem agentur, jako jsou Zaraguza, GoBigname a Darwin & the Machines.

Kompletní program najdete na webu: https://www.emailrestart.cz/#program

„Program jsme vymysleli tak, aby na sebe plynule navazoval a rozvíjel se. Začneme vymezením role e-mailingu ve světě marketingu pro rok 2023, podíváme se na nezbytné disciplíny, jako je doručitelnost, analytika nebo legislativa, a vysvětlíme i sílu brandingu a copywritingu. K tomu všemu přidáme checklist, na co se v roce 2023 zaměřit a jak nakopnout svůj e-mail marketing. To vše bude podpořeno konkrétními výsledky a čísly,” doplňuje Lukáš Balek, Head of Innovation ze společnosti Ecomail, který je zároveň odborným garantem celé události.

Bezmála polovina dne tak bude zasvěcena případovým studiím od malých i velkých firem, například od e-shopu Ochutnej Ořech nebo o poznání většího internetového prodejce kontaktních čoček Alensa. Chybět nebudou ani dvě panelové diskuze na téma doručitelnosti a zahraniční expanze a role e-mailingu v ní.

Součástí konference se stane také e-mailingová launch společnosti Ecomail, v rámci které budou mít zájemci možnost zkonzultovat své nastavené e-mailingové strategie během dne zcela zdarma. Na událost pak naváže školení na pokročilý e-mail marketing od agentury Taste.

Články autora Klára Duháčková

Nejnovější články

Nezařazené

Sledujte živě mezinárodní konferenci Klíčové faktory úspěchu

V pátek 6. prosince se slavnostním večer s vyhlášením výsledků...
Aktuality

Evropa potřebuje antibyrokratickou reformu

Evropa zaostává v ekonomickém růstu, výzkumu a vývoji, podnikatelé...
Trendy

Zdicí robot poprvé mimo ČR – WLTR staví v Rakousku

Zdicí robot WLTR od GreenBuild, dceřiné společnosti wienerberger,...

Nejnovější Aktuality

Nezařazené

Sledujte živě mezinárodní konferenci Klíčové faktory úspěchu

V pátek 6. prosince se slavnostním večer s vyhlášením výsledků...
Aktuality

Evropa potřebuje antibyrokratickou reformu

Evropa zaostává v ekonomickém růstu, výzkumu a vývoji, podnikatelé...
Trendy

Zdicí robot poprvé mimo ČR – WLTR staví v Rakousku

Zdicí robot WLTR od GreenBuild, dceřiné společnosti wienerberger,...