Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Dne 25. ledna se uskuteční dosud největší konference zaměřená na e-mail marketing. E-mail Restart nabídne vedle několika přednášek i pět případových studií a dvě panelové diskuze. Odhalí také nejnovější trendy a předpovědi pro rok 2023.
Společnost Taste už několik let po sobě pořádá nejrozsáhlejší seriál konferencí na různá oborová témata ze světa marketingu. Ve spolupráci s Lukášem Balkem a společností Ecomail začátkem roku představí po covidové odmlce druhý ročník akce E-mail Restart. Konat se bude 25. ledna v pražském kině Dlabačov.
„Pro naše Restart konference pečlivě vybíráme strategické partnery k jednotlivým tématům tak, aby návštěvníkům nabídli vždy maximum užitečných informací z daného oboru. Proto jsme nyní ke spolupráci přizvali jako odborného garanta společnost Ecomail, která patří na českém trhu k těm nejlepším,” upřesňuje záměr vzniku události Jan Tichý, spolumajitel a Chief Product Officer agentury Taste.
V rámci celodenního programu nabídne event provozovatelům webů, majitelům e-shopů, marketingovým manažerům, analytikům a konzultantům celkem 12 výstupů od špiček ve svém oboru. Mezi nimi se objeví například Jaroslav Kaucký, CMO společnosti Zoot, David Finger, který v Seznamu šéfuje divizi Emailu a službě Mapy.cz, nebo Michal Pastier, jenž stojí za vznikem agentur, jako jsou Zaraguza, GoBigname a Darwin & the Machines.
Kompletní program najdete na webu: https://www.emailrestart.cz/#program
„Program jsme vymysleli tak, aby na sebe plynule navazoval a rozvíjel se. Začneme vymezením role e-mailingu ve světě marketingu pro rok 2023, podíváme se na nezbytné disciplíny, jako je doručitelnost, analytika nebo legislativa, a vysvětlíme i sílu brandingu a copywritingu. K tomu všemu přidáme checklist, na co se v roce 2023 zaměřit a jak nakopnout svůj e-mail marketing. To vše bude podpořeno konkrétními výsledky a čísly,” doplňuje Lukáš Balek, Head of Innovation ze společnosti Ecomail, který je zároveň odborným garantem celé události.
Bezmála polovina dne tak bude zasvěcena případovým studiím od malých i velkých firem, například od e-shopu Ochutnej Ořech nebo o poznání většího internetového prodejce kontaktních čoček Alensa. Chybět nebudou ani dvě panelové diskuze na téma doručitelnosti a zahraniční expanze a role e-mailingu v ní.
Součástí konference se stane také e-mailingová launch společnosti Ecomail, v rámci které budou mít zájemci možnost zkonzultovat své nastavené e-mailingové strategie během dne zcela zdarma. Na událost pak naváže školení na pokročilý e-mail marketing od agentury Taste.