úterý 3. prosince 2024
ikona hodiny 3. 10. 2023 07:39

Blíží se další ShopMasters, zaměří se na data

O práci s daty promluví experti z Notina i Heureky!

Úspěšná komunitní akce pro e-shopaře pokračuje a přináší další sérii přednášek, oblíbených mastermindů a networkingu. Tentokrát setkání proběhne už 12. října v kancelářích Heureky. Hlavní slovo zde dostanou zástupci ze společnosti Notino nebo Google, kteří na základě vlastních příkladů z praxe představí, jak efektivně pracovat s produktovými i zákaznickými daty nejen před nástupem hlavní sezóny.

Foto: ShopMasters
ShopMasters se blíží, zaměří se na datově orientované firmy Foto: ShopMasters

ShopMasters je pravidelné setkání majitelů e-shopů, kteří vzájemně sdílí zkušenosti a radí si, jak uspět v byznysu. Akce, která proběhne už 12. října v kancelářích Heureka Group, se tentokrát zaměří na datově orientované řízení firmy.

Hlavní téma bude rezonovat nejen v rámci sedmi mastermindových skupin pod vedením zkušených mentorů, ale také ve třech přednáškách. Ty povedou Martin Slavětínský, Business Intelligence Analyst za Heureka Group, Martin Kavřík, Head of Data Office ze společnosti Notino a v neposlední řadě také Ivona Hamová, Analytical Consultant společnosti Google.

„Data skrývají obrovské možnosti pro optimalizaci firemních procesů. Bez adekvátní součinnosti s businessem, ale nejde jejich potenciálu plně využít. Ve své prezentaci na několika příkladech ukážu, jak důležité je nezaměřovat se pouze na technologickou stránku věci, ale i na navazující business procesy, ” vysvětluje Martin Kovařík, Head Of Data Office společnosti Notino.

ShopMasters

Zakoupit vstupenky můžete na webu www.shopmasters.cz, kde rovněž naleznete kompletní program a veškeré další informace.

Kromě něj během odpoledne promluví i další experti. Martin Slavětínský z Heureka Group nastíní, kam se bude ubírat poptávka zákazníků v hlavní nákupní sezoně či jak se změnilo vnímání ceny jako nejdůležitějšího faktoru pro výběr e-shopu. Ivona Hamlová, analytická konzultantka technologického gigantu Google zase poradí, jak efektivně využívat data v rámci nástroje Google Merchant Center.

„Lidé v této době velmi zvažují, kde utratí peníze, a i nadále si utahují opasky. Pro podnikatele je proto obzvlášť důležité umět potencionálního zákazníka oslovit v ten správný moment a vhodně k tomu využívat vlastní data. Pokud e-shopař nechce, aby jeho podnikání stagnovalo, tak se bude muset naučit s daty pracovat a využívat je ke svému rozhodování,” dodává Jakub Stupka, COO ze společnosti Ecomail.cz, která je s Heurekou, Shoptetem a Zásilkovnou hlavním organizátorem této události.

Články autora Klára Duháčková

Nejnovější články

Cestovní ruch

Plzeňský kraj – příležitost pro váš jedinečný event.

V Plzeňském kraji se rozhodně nudit nebudete. Neokoukaná...
Cestovní ruch

Zimní sezona na slovenských horách startuje

Sjezdovky slovenských horských středisek v uplynulých dnech zbělely pod...
Expertní pohled

ESG reportování podléhá novým pravidlům

Evropská směrnice CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) přináší...

Nejnovější Trendy

Trendy

Konference LiDAY ukázala, jak budovat byznys na síti LinkedIn

Jak budovat značku a byznys na sociální síti...
Trendy

Digitalizace jako klíč k optimalizaci přepravních procesů

V moderním světě je digitalizace klíčovým prvkem pro...
Trendy

Haidi pomůže v Motole v boji s infekcemi

Lékařům pomáhá identifikovat rizika spojená s nemocničními infekcemi,...