Eviden monitoruje na dark webu ukradená data
Expertní pohled 2. 5. 2024 07:13Eviden svým zákazníkům poskytuje službu prediktivní bezpečnosti založenou na řešení LUMINAR monitorující únik citlivých informací do prostředí dark webu. Jde...
Vůbec první E-mail Date proběhl začátkem září v prostorách Františkánského kláštera. Akce, kterou uspořádal Taste ve spolupráci se společností Ecomail a Targito, se tentokrát zabývala tématem AI v e-mailingu. Přednášky předních expertů, příležitosti k networkingu a závěrečná panelová diskuse zhodnotila dopad umělé inteligence na českou e-commerce scénu.
E-mail Date zahájil Lukáš Balek, který ve své úvodní přednášce prostřednictvím kvantitativního průzkumu ukázal, že s umělou inteligencí v e-mailingu už nějakým způsobem pracuje bezmála polovina dotazovaných marketérů, freelancerů i agentur. „Čím dál více newsletterů vzniká se zásahem AI, jde ale především o tvorbu obsahu a textu. Strategie i segmentace databáze nadále zůstává spíše v rukou specialistů. Je samozřejmě otázkou času, jak se trh vyvine,” okomentoval situaci odborný garant celé události.
V publiku zarezonovala hlavně případová studie od společnosti ZOOT, kterou v průběhu večera představil Jan Baštýř. Český e-shop s módou jako jeden z prvních v Česku využil technologii, která umožňuje s pomocí generativní AI vytvořit kompletně celý newsletter – od tvorbu textů, přes výběru produktů až po grafický návrh.
Jak sám Baštýř přiznal, cílem nebylo nahradit lidskou expertízu, ale poukázat na možnosti, které umělá inteligence v dnešní době nabízí. Výsledky ZOOT momentálně hodnotí nad očekávání. Ačkoliv byly prodeje srovnatelné s klasickou podobnou kampaní vytvořenou člověkem, firma využitím AI na přípravě každé rozesílky ušetřila v průměru dvě hodiny času i financí za hodiny specialisty.
České e-mailingové platformy, jako je Leadhub, Targito nebo Ecomail už do svých nástrojů určitou formu generativní AI implementovaly: „V Ecomailu vnímáme AI jako možnost, jak svým klientům zásadně usnadnit práci při vytváření newsletterů. Aktuálně mají uživatelé v editoru k dispozici čtyři funkce: vylepšit, přeformulovat, zkrátit nebo prodloužit text. Nyní testujeme napojení AI nástroje, který by na základě dat každého klienta generoval celou šablonu newsletteru,” komentuje Jan Tlapák, CEO & Co-founder aplikace Ecomail. Další konkurenční česká platforma na E-mail Date ve své prezentaci potvrdila, že dokud lidé nebudou umět správně pracovat s daty, je umělá inteligence v e-mailingu zbytečná.
E-mail Date má velký potenciál stát se pravidelným setkáním pro všechny marketéry, freelancery, kreativce a další nadšence do světa e-mailingu. Nejedná se ale o jedinou vzdělávací akci, kterou digitální agentura Taste pořádá, už 21. září se můžete vyrazit inspirovat na Social Restart a 19. října na vás čeká Data Restart.
Nová služba je vhodná pro větší firmy, které...
Monitoring v rámci služby LUMINAR probíhá formou kontinuální...
Zákazník ze soukromého i veřejného sektoru může službu...
Seznamovací akce zahrnovala simulaci procesů odbavení i samotný...
Přes 29 000 členů palubního personálu Emirates je...
DPNA je kód využívaný leteckými společnostmi pro speciální...
„Těší mě, že jsme se mohli symbolicky připojit...
„Jsem hrdý na to, že Letiště Praha oslavilo...
Letadlo je jedním ze čtyř strojů nesoucích na...
„Každý rok se těšíme, jaké zajímavé projekty v...
Do jedenáctého ročníku Laboratoře Nadace Vodafone se probojovaly...
Digitální logoped Vyslovuj v průběhu akceleračního programu spustil...
„Pokroky čtveřice projektů nás motivují pokračovat v našem...
Partneři oslovili město Železná Ruda, zda by se...
„Digitální dvojče představuje počítačový model, který dokonale kopíruje...
Součástí digitálního dvojčete úpravny vody je i systém...
JUDr. Tomáš Koníček z Mezinárodního bezpečnostního institutu, který se...
„Slovensko je kvůli své rozmanitosti a průmyslovému zázemí...
„Náš servis není jen o tom, že za...