Pátek 23. února 2024
ikona hodiny5. 1. 2024 12:03

Nastartujte svůj marketing v novém roce!

Největší e-mail marketingová konference poradí, jak letos uspět

Většina firem a agentur nyní finalizuje své marketingové plány pro rok 2024. Pokud patříte mezi ně, je ten pravý čas nastartovat vaši strategii tím správným směrem. S tím vám může pomoct právě konference E-mail Restart, která proběhne 24. ledna v pražském kině Lucerna. Mezi speakery nebudou chybět zástupci z Ecomailu, agentury Taste, Seznamu nebo Knih Dobrovský.

Klára Duháčková autor

Foto: Shutterstock.com Největší e-mail marketingová konference poradí, jak letos uspět Foto: Shutterstock.com

V pořadí již třetí ročník konference E-mail Restart nabídne marketingovým specialistům, manažerům, provozovatelům e-shopů, majitelům agentur, freelance konzultantům a dalším zájemcům řadu přednášek a případových studií nejen o praktickém využití AI – od návrhů kreativy přes marketingové strategie až automatizaci.

Během celodenního programu vystoupí například Patrik Votoček, e-mailingový specialista z Ecomailu, Petr Miklík, CMO oříškového království Grizly nebo Adam Pýcha, E-commerce director a CMO knihkupectví Knihy Dobrovský.

„Podporou událostí, jako je E-mail Restart, se snažíme přispět nejen k vzdělávání v oblasti e-mail marketingu, ale zároveň chceme posilovat a inspirovat celou naši komunitu. Propojení komunity s odborníky a vzájemné sdílení osvědčených postupů pomůže rozvoji celého oboru a úspěchu jednotlivců,“ vysvětluje Jakub Stupka, spoluzakladatel a COO společnosti Ecomail.

Případovou studii na téma e-mailingové strategie společnosti Grizly představí CMO společnosti, Petr Miklík. Zajímavé téma do debaty vnese také Štěpánka Lebedová, seniorní produktová manažerka služby Email.cz. Ta vysvětlí, co všechno ovlivňuje doručení e-mailu do poštovní schránky. O své zkušenosti s tvorbou newsletteru v módním odvětví za pomoci AI se podělí i Jan Baštýř a Jaroslav Koucký ve své případové studii, se kterou získaly dvě 3. místa v soutěži marketingové efektivity IEA.

„Program je postaven tak, aby přinesl inspiraci a praktické návody pro pomyslný restart e-mailingu ve všech jeho disciplínách. Od strategie přes hledání datových signálů až po automatizace. A to vše samozřejmě v kontextu AI, která hýbe dnešním marketingovým světem,“ doplňuje COO agentury Taste Lukáš Balek.

Kompletní program najdete na webu: www.emailrestart.cz, kde můžete zakoupit také vstupenky. Nově je možnost sledovat celou konferenci on-line.

Program konference pro vás připravuje Taste. Hlavními partnery akce jsou společnosti Ecomail, Targito, SmartEmailing nebo Leadhub.

Články autora Klára Duháčková

Nejnovější články

Pohled z praxe
OZP přispívá na prevenci nejvyšší částkou na jednoho pojištěnce

OZP je dlouhodobě lídrem v modernizacích a využívání nových...

Významnou součástí služeb pro pojištěnce OZP je Asistenční...

Jedním z pilířů zdravotních programů OZP je prevence a...

OZP přinesla na český trh zdravotního pojištění už...

Novinkou roku 2024 je možnost využít kredity na...

Aktuality
Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

Od ledna společnost postupně spouští závody v Hranicích,...

Wienerberger také investuje do aktivit spojených s udržitelným...

Rok 2024 bude pro stavební trh rokem očekávání...

Analýzy
Rok 2023: Levnější byty i domy , ceny pozemků dále rostou

„Podle našeho očekávání je cenový pokles u nemovitostí...

Meziroční pokles cen bytů dosáhl vrcholu už ve...

Ceny rodinných domů stoupají dvě čtvrtletí po sobě,...

Samostatnou kapitolou jsou pozemky, jejichž ceny letí dlouhodobě...

Nejnovější Trendy

Aktuality
V Brně se představí trendy v udržitelném byznysu

„Udržitelnost by měla být klíčovou součástí každé firmy,...

Hlavní součástí programu jsou přednášky odborníků z oblasti...

Aktuality
Zeleninu do letadel si Emirates pěstují samy. Ekologicky

Ta teď úspěšně dokončila převzetí společnosti Emirates Bustanica,...

Od svého uvedení na trh v červenci 2022...

Trendy
Digitální proměna: tajemství vaší úspěšné budoucnosti

V návaznosti na toto uvědomění vzniká další otázka. Co...

Možná si kladete otázku, kdy je ten správný...

Určujte si vize a cíle. Když se odhodláme udělat zásadní rozhodnutí...

Klíčem k úspěchu jsou SMART cíle – specifické, měřitelné, dosažitelné,...

Za domem máme kouzelný les, kde chce každý...

Dalším klíčovým prvkem je zapojení všech zúčastněných stran...

Ano, v následném kroku digitální transformace přichází na řadu další podstatná...

Co se tím myslí? Pokud ve vaší firmě chybí potřebné IT...

Co si pod tím představit? Klíčem je podrobný, realistický plán,...

Tým by měl být sestaven standardně – z přirozených...

Člověk se učí celý život. Posledním krokem na cestě...

Na straně zaměstnanců může digitální transformace vyvolávat smíšené...