Pátek 17. května 2024
ikona hodiny28. 2. 2024 12:33

Novinkou pro turisty na jižní Moravě bude MojaKarta

Turistická karta bude trumfem pro letošní turistickou sezónu

MojaKarta představuje balík výhod pro zpříjemnění pobytu na jižní Moravě. Do spolupráce se díky ní pustily turistické cíle a nabídka ubytovatelů. Návštěvníkům umožní poznávat výhodně památky a dopřát si zážitky napříč krajem. Karta bude k dispozici pro každého, kdo se u partnerských ubytovatelů zdrží alespoň dvě noci.

Martina Vidová autor

Foto: PhotoPick Jižní Morava představuje trumf pro sezónu – je jím turistická MojaKarta Foto: PhotoPick

Po vzoru dobré praxe ze zahraničí či některých turistických oblastí v České republice se Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava rozhodla rozehrát karetní partii také v Jihomoravském kraji. „MojaKarta je naše eso v rukávu. Návštěvníkům jižní Moravy zajistí dokonalý mix zážitků, poznávání a odpočinku. Cílem karty je jednak motivace k návštěvě mimo hlavní sezónu a také prodloužení pobytu, který je u nás jeden z nejkratších v rámci České republiky,“ uvádí ředitelka Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava Martina Grůzová.

MojaKarta propojuje méně známé turistické cíle s největšími taháky regionu a nabízí návštěvníkovi skutečně pestrou paletu srdcových trumfů. Výhodné vstupy zajistí například do Aqualandu Moravia, do bylinkového ráje Sonnentor, do zábavního parku Permonium nebo do jeskyně Balcarka v Moravského krasu. „Propojení regionálních turistických cílů je samo o sobě skvělým nápadem. A bylo také hlavním důvodem, proč jsme se zapojili i my,“ říká Tomáš Svoboda, marketingový manažer Aqualandu Moravia.

Jižní Moravu turisté vyhledávají skrze vinice, zámky, muzea, jeskyně, ale i skvělé restaurace nebo lidové tradice. Přesto, že jde o nejnavštěvovanější kraj po Praze, lidé zde tráví nejméně času, a to chce Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava změnit. Nástroj MojaKarty podporuje také Jihomoravský kraj v čele s hejtmanem Janem Grolichem. „Chceme podpořit turisty, aby u nás zůstali o něco déle než teď. Jižní Morava se nedá jenom proletět. Abyste ji opravdu poznali, musíte si na to udělat čas. Právě v těch méně objevených částech kraje najdete často ty nejautentičtější zážitky.  Každá noc strávená navíc přitom pomůže lidem, kteří v těch nejkrásnějších místech žijí a pracují. Díky za to,“ vyjádřil se hejtman Jihomoravského kraje Jan Grolich.

Výhody MojaKarty mohou turisté využívat od dubna. „V tuto chvíli máme vyladěný systém a pokračujeme v přidávání nových partnerů. Ti u nás mají dveře otevřené. Stačí se přihlásit přes webový formulář. Druhou možností je oslovit oblastní destinační managementy v jednotlivých turistických oblastech a navázat spolupráci tam,“ doplňuje Halka Horká z Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava, která je za fungování karty zodpovědná.

MojaKarta je kompletně virtuální. Návštěvníci mířící na jižní Moravu si ji založí prostřednictvím registrace na webových stránkách. Poté, co jim kartu ubytovatel ze smluvních ubytovacích zařízení aktivuje při check-in, mohou okamžitě uplatňovat výhody prostřednictvím QR kódu v mobilním telefonu. Veškeré informace k fungování karty či seznam výhod u zapojených partnerů jsou k dispozici na stránkách www.mojakarta.cz.

Nejnovější články

Analýzy
Kyberzločinci zneužívají nové zranitelnosti o 43 % rychleji

Společnost Fortinet, světový lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti...

Útoky začaly v průměru 4,76 dní poté, co...

Útoky se týkaly méně než 9 % všech...

Botnety prokázaly neuvěřitelnou odolnost – v průměru trvalo...

Pohled z praxe
Bonami se rozšiřuje poprvé na západ a oslovuje italské zákazníky 

„Itálie je pro nás prvním krokem na západ...

Aktuálně Bonami provozuje své služby v České republice,...

Expertní pohled
Firmy řeší, jak pojmout home office

Výhody plynoucí z možnosti využívání home office jsou...

Videokonferencím se někteří zaměstnanci ještě nedávno vyhýbali. Přinášely...

Do světa spotřební kancelářské elektroniky vstoupily také chytré...

Aktuální meeting roomy by měly být vybavené kvalitní...

Nejnovější Cestovní ruch

Cestovní ruch
České aerolinie najedou na nový obchodní model

Důvodem změny obchodního modelu ČSA je zefektivnění provozu...

Pro klienty ČSA se nic nemění. Značka ČSA...

Cestovní ruch
Praha zůstává mezi nejžádanějšími kongresovými destinacemi

V mezinárodním srovnání si zároveň Praha zajistila šesté...

Kongresový průmysl v hlavním městě si po vynucené...

Praha si ve svých strategických dokumentech zaměřených na...

Praha je v rámci České republiky dlouhodobě první...

Od roku 2022 můžeme na základě dat sledovat...

Cestovní ruch
Delta Air Lines znovu létá z Prahy do New Yorku

„Těší mě, že společnost Delta Air Lines nabízí...

„Jsme nadšení, že na letní sezónu obnovujeme nonstop...