Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Tuzemské internetové obchody měly v minulém týdnu stejné tržby jako v polovině ledna (tedy v období těsně před rozšířením koronaviru do Evropy). Zprávu přinesla agentura Roivenuse.
Podle průzkumu společnosti Roivenuse se denní tržby českých e-shopů proti předchozímu období zvýšily o 12,5 procenta na téměř 11 milionů dolarů (asi 270 milionů Kč). Mezi posledním březnovým a prvním dubnovým týdnem byl zaznamenán rozdíl dokonce přes 40 procent. Podle expertů je vzhledem k pandemii situace až nečekaně pozitivní. Vypadá to, že české e-shopy úspěšně otáčejí aktuální hrozbu ve svůj prospěch.