Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Oborová zdravotní pojišťovna je třetí největší zaměstnaneckou pojišťovnou a jedničkou v elektronické komunikaci. K té slouží klientům OZP už takřka deset let aplikace Vitakarta, kterou používá více než šedesát procent klientů. Ta dostala nyní od Lucie Benešové a Tomáše Matonohy, ambassadorů zdravotní pojišťovny, jméno Víťa.
„Vitakarta je šikovný nástroj, pro OZP představuje klíčový prvek komunikace a vztahů s klienty. Snažili jsme se ji proto představit osobněji, přátelštěji a místo toho formálního, technicistního názvu jsme hledali obyčejné jméno. Měl by to přece být každodenní spolehlivý parťák. A ten si nějaké hezké jméno zaslouží. Nejen děti mají sklon pojmenovat si to, co mají rády,“ vysvětluje první novinku Petr Karban, kreativní ředitel agentury COT group, která s OZP na marketingové a mediální strategii spolupracuje.
Letos prošla aplikace významnou proměnou, která reflektuje požadavky doby i klientů. „Přitom když jsme s Vitakatou před lety začínali, byl to tak trochu hobby projekt několika nadšenců v pojišťovně a dnes je to nástroj, který každodenně využívá několik tisíc lidí,“ poznamenává generální ředitel OZP Radovan Kouřil.
Právě aplikace Vitakarta a široká nabídka bonusů, benefitů a preventivních programů jsou hlavními prvky nové komunikační strategie, kterou pojišťovna včera představila světu v pražském hotelu Augustine a také v online prostoru. Tím nejvýraznějším prvkem je ovšem rodina ambassadorů, jimiž se stali klienti OZP Tomáš Matonoha, Lucie Benešová a jejich děti Lara a Štěpán. „Nápad na využití ambassadorů jsme do OZP přinesli jako novinku, protože jsme přesvědčeni, že její preventivní programy zaslouží pozornost. A reálná rodina v reálných situacích dokáže lidi oslovit, zvláště když je to rodina tak sympatická a uvěřitelná,“ vysvětluje sázku na ambassadory Eva Frindtová, jednatelka agentury COT group.
Že v ambassadorství nejde jen o pár spotů a fotografií potvrzují i sami Lucie s Tomášem. „V naší rodině je teď prevence velké téma, a i když jsme vždycky jedli poměrně zdravě, hodně se hýbali, trávili čas na čerstvém vzduchu, tak k tomu teď máme další pilíř zdraví – řadu bezplatných preventivních prohlídek, příspěvky na vitamíny i na sportovní činnost a vybavení,“ shodují se a oba jsou připraveni podporovat a propagovat především preventivní programy OZP. „Například v onkoprevenci je OZP skutečně nesmírně aktivní a určitě bych ráda upozornila zejména na program STOP rakovině. Možná nejste ještě v tom rizikovém věku, ale třeba spoustu věcí opomíjíte nebo je opomíjí vaši blízcí,“ apeluje Lucie závěrem.