Čtvrtek 25. dubna 2024
ikona hodiny1. 9. 2021 07:52

Oborová zdravotní pojišťovna představila své ambasadory

Lucie, Tomáš a Víťa propagují zdraví a prevenci

Oborová zdravotní pojišťovna je třetí největší zaměstnaneckou pojišťovnou a jedničkou v elektronické komunikaci. K té slouží klientům OZP už takřka deset let aplikace Vitakarta, kterou používá více než šedesát procent klientů. Ta dostala nyní od Lucie Benešové a Tomáše Matonohy, ambassadorů zdravotní pojišťovny, jméno Víťa.

Valerie Saara autor

Foto: Erik Koritko Foto: Erik Koritko

„Vitakarta je šikovný nástroj, pro OZP představuje klíčový prvek komunikace a vztahů s klienty. Snažili jsme se ji proto představit osobněji, přátelštěji a místo toho formálního, technicistního názvu jsme hledali obyčejné jméno. Měl by to přece být každodenní spolehlivý parťák. A ten si nějaké hezké jméno zaslouží. Nejen děti mají sklon pojmenovat si to, co mají rády,“ vysvětluje první novinku Petr Karban, kreativní ředitel agentury COT group, která s OZP na marketingové a mediální strategii spolupracuje.

Letos prošla aplikace významnou proměnou, která reflektuje požadavky doby i klientů. „Přitom když jsme s Vitakatou před lety začínali, byl to tak trochu hobby projekt několika nadšenců v pojišťovně a dnes je to nástroj, který každodenně využívá několik tisíc lidí,“ poznamenává generální ředitel OZP Radovan Kouřil.

Právě aplikace Vitakarta a široká nabídka bonusů, benefitů a preventivních programů jsou hlavními prvky nové komunikační strategie, kterou pojišťovna včera představila světu v pražském hotelu Augustine a také v online prostoru. Tím nejvýraznějším prvkem je ovšem rodina ambassadorů, jimiž se stali klienti OZP Tomáš Matonoha, Lucie Benešová a jejich děti Lara a Štěpán. „Nápad na využití ambassadorů jsme do OZP přinesli jako novinku, protože jsme přesvědčeni, že její preventivní programy zaslouží pozornost. A reálná rodina v reálných situacích dokáže lidi oslovit, zvláště když je to rodina tak sympatická a uvěřitelná,“ vysvětluje sázku na ambassadory Eva Frindtová, jednatelka agentury COT group.

Že v ambassadorství nejde jen o pár spotů a fotografií potvrzují i sami Lucie s Tomášem. „V naší rodině je teď prevence velké téma, a i když jsme vždycky jedli poměrně zdravě, hodně se hýbali, trávili čas na čerstvém vzduchu, tak k tomu teď máme další pilíř zdraví – řadu bezplatných preventivních prohlídek, příspěvky na vitamíny i na sportovní činnost a vybavení,“ shodují se a oba jsou připraveni podporovat a propagovat především preventivní programy OZP. „Například v onkoprevenci je OZP skutečně nesmírně aktivní a určitě bych ráda upozornila zejména na program STOP rakovině. Možná nejste ještě v tom rizikovém věku, ale třeba spoustu věcí opomíjíte nebo je opomíjí vaši blízcí,“ apeluje Lucie závěrem.

Články autora Valerie Saara

Nejnovější články

Trendy
Belgický příklad pro Česko

„Lidé by nemuseli shromažďovat a odvážet nesešlápnuté lahve...

Při zavedení digitálního zálohového systému by v Česku...

Aktuality
Česko se pyšní Prime High Street

Zájem prémiových značek o tuto lokalitu po odeznění...

Po pádu komunismu se pro západní značky otevřel...

Podle dostupných dat byl Cartier jedinou značkou, která...

„V Colliers se snažíme, aby se i další...

Pohled z praxe
Vinařský ráj vstupuje na rakouský trh

„České vinohrady představují pouze 0,54 % z celkového...

Pro Vinařský ráj se jedná již o historicky...

„Ve Vinařském ráji vidíme mnoho příležitostí, jak trh...

Nejnovější Aktuality

Aktuality
Česko se pyšní Prime High Street

Zájem prémiových značek o tuto lokalitu po odeznění...

Po pádu komunismu se pro západní značky otevřel...

Podle dostupných dat byl Cartier jedinou značkou, která...

„V Colliers se snažíme, aby se i další...

Aktuality
Kreativní Evropa přinesla českým projektům přes 5 milionů eur

Více než 3 miliony eur putovalo do audiovizuálního...

V roce 2023 získali žadatelé z oblasti audiovizuálního...

Vlajkovou lodí programu jsou Projekty evropské spolupráce. Dalšími...

Projekty podporují spolupráci napříč obory posilují evropský rozměr...

Mezioborová část programu Kreativní Evropa podporuje inovativní projekty...

V roce 2024 slaví Česká republika 20 let...

„Zlín Film Festival je příjemcem podpory programu Kreativní...

Aktuality
Evropa vyslyšela požadavky českých podnikatelů

„Enrico Letta při psaní zprávy o vnitřním trhu...

„Posouzení dopadů by mělo být zaměřeno na kvalifikované...