×

MICE – speciální příloha časopisu KOMORA

Pátek 24. března 2023
Přihlásit se / Zaregistrovat se
ikona hodiny20. 4. 2022 13:26

Nová platforma pro environmentální témata

Ta teď řeší většina firem – prostor pro diskusi i inspiraci nabízí nyní nový časopisu, s nímž na trh přišla komunikační agentura COT group. První číslo magazínu Futu v rozsahu 84 stran vyšlo 29. března a redakce je spolu s partnery pokřtila v pražském hotelu Marriott.

Foto: Aleš Funke Nový titul je zaměřený na udržitelnost v praxi. Foto: Aleš Funke

„Udržitelný rozvoj, moderní technologie i ochrana životního prostředí a klimatu jsou dnes v podnikání červenou linkou procházející všemi obory. Proto vznikla myšlenka dát těmto tématům jejich vlastní prostor, dostupný firmám i široké veřejnosti. Tak se zrodil čtvrtletník FUTU, v němž na konkrétních příkladech budeme ukazovat tvář budoucnosti, která se stává realitou,“ říká k novému titulu v agenturním portfoliu jednatelka a spolumajitelka COT group Eva Frindtová.

Na co se nový čtvrtletník zaměřuje, to detailněji prozradila jeho šéfredaktorka Tereza Šťastná: „Jak plazma pomáhá v odpadovém hospodářství? Kdy v Česku vznikne vodíková ekonomika? Můžeme v horizontu pouhých let zdesateronásobit obnovitelné zdroje? Kolik vody lze ušetřit v provozu potravinářské firmy? Jak se vyvíjejí a testují ekologicky i zdravotně nezávadné produkty? To jsou jen některé otázky, na které v prvním čísle dáváme odpověď.“

Nový titul se může pochlubit i unikátní distribucí – v omezeném nákladu je v tištěné podobě určen pro potřeby partnerů vydání a dostávat jej budou i čtenáři magazínu Be the Best, široké veřejnosti je pak zdarma dostupný online na platformě Digitania.cz a v digitální podobě je také zdarma distribuován na více než 150 000
kontaktů.

Partnery prvního vydání jsou společnosti Alika, Fosfa, Galvamet, PRE a United Hydrogen, případovou studii cirkulární ekonomiky představila nadnárodní společnost Lidl, osobností čísla je Soňa Jonášová, zakladatelka Institutu cirkulární ekonomiky.

Futu se tak na českém mediální trhu stává novou možností, jak prezentovat dobré příklady inovativních projektů, směřujících k udržitelnému rozvoji a zeleným technologiím. V obecné rovině pak představuje prostor pro komunikaci inspirativní praxe z oblastí Corporate Social Responsibility (CSR), Environmental, Social and Corporate Governance (ESG) a Climate, Social and Governance (CSG).

Články autora Valerie Saara

Nejnovější články

Trendy
Skupina ČEZ zintenzivní aktivity při úsporách vody

Zúčastněné společnosti se zavazují k zavedení účinných opatření...

Jednou z priorit je například úspora pitné vody....

Expertní pohled
Trendy v cestování: Nomádi se mění ve slowmády

Kvůli pandemii se proměnily také preference cestujících a...

Současně se změnou cestovního chování se objevily i...

Rok 2023 tak podle nás bude ve znamení...

Cestovní ruch
Korejce vrací do Česka Bohemian Rhapsody

Roadshow byla načasována na období těsně před obnovením...

Návrat turistů do Česka podpoří také kampaň Bohemian...

Nejnovější Nezařazené

Nezařazené
Zájem Pobaltí zvýšil veletrh v litevském Vilniusu

Veletrh ve Vilniusu navštívilo 9 100 lidí a...

Na veletrhu by také zájem o kempování v...

Nezařazené
Travelcon odhalí budoucnost cestovního ruchu

Důležitost cestovního ruchu se často podceňuje, přitom se...

Covid-19, tornádo na Moravě, požár v Českém Švýcarsku....

V programu nebudou chybět ani investice, chování zákazníků při...

Nezařazené
Situace malých a středních podniků se mírně zlepšila

„Recese, kterou Česká republika procházela od druhé poloviny...

Z nových dat Hospodářské komory vyplývá, že nejvíce...

„Zlomovou se ale stala druhá polovina roku 2022,...