Středa 24. dubna 2024
ikona hodiny20. 4. 2022 13:26

Nová platforma pro environmentální témata

Ta teď řeší většina firem – prostor pro diskusi i inspiraci nabízí nyní nový časopisu, s nímž na trh přišla komunikační agentura COT group. První číslo magazínu Futu v rozsahu 84 stran vyšlo 29. března a redakce je spolu s partnery pokřtila v pražském hotelu Marriott.

Valerie Saara autor

Foto: Aleš Funke Nový titul je zaměřený na udržitelnost v praxi. Foto: Aleš Funke

„Udržitelný rozvoj, moderní technologie i ochrana životního prostředí a klimatu jsou dnes v podnikání červenou linkou procházející všemi obory. Proto vznikla myšlenka dát těmto tématům jejich vlastní prostor, dostupný firmám i široké veřejnosti. Tak se zrodil čtvrtletník FUTU, v němž na konkrétních příkladech budeme ukazovat tvář budoucnosti, která se stává realitou,“ říká k novému titulu v agenturním portfoliu jednatelka a spolumajitelka COT group Eva Frindtová.

Na co se nový čtvrtletník zaměřuje, to detailněji prozradila jeho šéfredaktorka Tereza Šťastná: „Jak plazma pomáhá v odpadovém hospodářství? Kdy v Česku vznikne vodíková ekonomika? Můžeme v horizontu pouhých let zdesateronásobit obnovitelné zdroje? Kolik vody lze ušetřit v provozu potravinářské firmy? Jak se vyvíjejí a testují ekologicky i zdravotně nezávadné produkty? To jsou jen některé otázky, na které v prvním čísle dáváme odpověď.“

Nový titul se může pochlubit i unikátní distribucí – v omezeném nákladu je v tištěné podobě určen pro potřeby partnerů vydání a dostávat jej budou i čtenáři magazínu Be the Best, široké veřejnosti je pak zdarma dostupný online na platformě Digitania.cz a v digitální podobě je také zdarma distribuován na více než 150 000
kontaktů.

Partnery prvního vydání jsou společnosti Alika, Fosfa, Galvamet, PRE a United Hydrogen, případovou studii cirkulární ekonomiky představila nadnárodní společnost Lidl, osobností čísla je Soňa Jonášová, zakladatelka Institutu cirkulární ekonomiky.

Futu se tak na českém mediální trhu stává novou možností, jak prezentovat dobré příklady inovativních projektů, směřujících k udržitelnému rozvoji a zeleným technologiím. V obecné rovině pak představuje prostor pro komunikaci inspirativní praxe z oblastí Corporate Social Responsibility (CSR), Environmental, Social and Corporate Governance (ESG) a Climate, Social and Governance (CSG).

Články autora Valerie Saara

Nejnovější články

Pohled z praxe
Téměř 90 % domácností ušetří na energiích

ČEZ Prodej v rámci rozsáhlé analýzy zpracoval data o...

„Fotovoltaické systémy a tepelná čerpadla umožňují efektivně a...

Názory
Čína hromadí zásoby kritických komodit

Zůstaneme-li u mědi, její cena je často využívána...

Zatímco Čína má v rámci celého dodavatelského řetězce...

Cestovní ruch
TIC BRNO boduje na poli cestovního ruchu

„Ze všech cen máme velkou radost. Nejen že...

Velkou cenu cestovního ruchu každoročně vyhlašuje agentura COT...

Nejnovější Nezařazené

Nezařazené
Proč ECB nebude spěchat se sazbami dolů?

Popravdě řečeno, pro trhy nejde o žádné překvapení....

Takto přísná měnová politika ale není bez rizika....

Nezařazené
Komora oceňuje digitalizaci obchodování s automobily

„Vláda při svém nástupu slíbila maximální možnou digitalizaci....

Semináře o digitalizaci obchodu s automobily se zúčastnili...

Nezařazené
Členské firmy Jhk zabodovaly v soutěži Spokojený zákazník 2023

Sdružení českých spotřebitelů každoročně od roku 2001 vyhlašuje...

Ocenění Spokojený zákazník také vyjadřuje, že firma, která...

Tyto ocenění jsou také důkazem toho, že firmy...