Téměř 90 % domácností ušetří na energiích
Pohled z praxe 24. 4. 2024 14:23Domácnosti, kteří pořizují fotovoltaiku nebo tepelné čerpadlo, v drtivé většině případů opravdu uspoří a dočkají se výrazného snížení spotřeby. Vyplynulo to...
Přední poskytovatel firemních benefitů, společnost Sodexo Benefity, přichází ve své nové marketingové kampani s přelomovou inovací. Díky umělé inteligenci a aplikaci Midjourney dokáže lépe pochopit to, jak ji vnímají klienti a uživatelé benefitů.
„V Sodexo si uvědomujeme, že svět nás vidí jinak, než my vidíme sami sebe, a tak jsme se klientů a uživatelů zeptali, jak nás vnímají. Výsledek ztvárnila umělá inteligence,“ popisuje Jan Michelfeit, marketingový ředitel Sodexo Benefity. „Neustále sledujeme nové trendy, a když se objevila umělá inteligence Midjourney, která umí ze slov malovat obrazy, rozhodli jsme se ji otestovat. Pro lepší design našich produktů a služeb potřebujeme chápat, jak nás zákazníci vidí. A obrázek má mnohdy větší vypovídací hodnotu než text.“
V praxi tento experiment probíhá tak, že respondent odpovídá na zadanou otázku a umělá inteligence v řádu desítek sekund či minut jeho výpověď namaluje. „Protože jde o skutečně novou technologii, zvolili jsme spíše jednodušší zadání a ptáme se, jak respondent vnímá společnost Sodexo a jak by podle něj mohla společnost v budoucnu vypadat,“ vysvětluje Michelfeit s tím, že těmto otázkám předcházejí dotazy odhalující respondentovo aktuální rozpoložení a jeho „umělecké preference“: „Ptáme se třeba, kde se v poslední době cítil skvěle, jaké místo by rád navštívil, jaké obrazy či umělce má rád.“
Z obrázků vznikl krátký film, který bude sloužit k prezentaci značky. Díky vizuálnosti a technologii se tak umělá inteligence stává nejen nástrojem, jak zlepšovat image společnosti. „Umělá inteligence jako taková je fenomén v mnoha oblastech a vzestup jejího používání nás teprve čeká. Velký potenciál ve využití této konkrétní umělé inteligence je podle mě v oblasti vytváření grafických konceptů a návrhů marketingových kampaní, ale také v HR může posloužit k lepšímu poznání postojů a požadavků stávajících i budoucích zaměstnanců. Můžeme našim klientům úplně stejně pomoci vizualizovat, jak je vidí jejich zaměstnanci. Pocity a nápady se často lépe vyjadřují obrazem, a v takovém případě se nemusíme nechat limitovat tím, že nejsme profesionální grafici, ale pouze naší fantazií,“ uzavírá Jan Michelfeit.
ČEZ Prodej v rámci rozsáhlé analýzy zpracoval data o...
„Fotovoltaické systémy a tepelná čerpadla umožňují efektivně a...
Zůstaneme-li u mědi, její cena je často využívána...
Zatímco Čína má v rámci celého dodavatelského řetězce...
„Ze všech cen máme velkou radost. Nejen že...
Velkou cenu cestovního ruchu každoročně vyhlašuje agentura COT...
Popravdě řečeno, pro trhy nejde o žádné překvapení....
Takto přísná měnová politika ale není bez rizika....
„Vláda při svém nástupu slíbila maximální možnou digitalizaci....
Semináře o digitalizaci obchodu s automobily se zúčastnili...
Sdružení českých spotřebitelů každoročně od roku 2001 vyhlašuje...
Ocenění Spokojený zákazník také vyjadřuje, že firma, která...
Tyto ocenění jsou také důkazem toho, že firmy...