Lidé míří za gastro zážitky, i když stojí víc
Analýzy 19. 4. 2024 07:35Oborem gastro služeb se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená změnami DPH. Březnové ceny v gastru jsou navzdory klesající inflaci...
Aktuálně spuštěná kampaň destinační agentury s názvem Karlovarský kraj #mozaikazazitku jako by připomínala pohled do krasohledu. Jednotné vizuály se snovou estetikou se promítnou napříč marketingovými kanály a nabídnou návštěvníkům pestrou mozaiku zážitků, kterou si mohou užít v Karlovarském kraji.
„S claimem Karlovarský kraj #mozaikazazitku pracujeme již od loňského roku, kdy jsme pro kampaň používali tzv. top shot snímky focené z úhlu devadesáti stupňů. V letošním roce pro změnu pracujeme s vizuály, které se nesou v duchu snové estetiky a mají za cíl znázornit mozaiku nebo chcete-li rozmanitost turistických atraktivit v regionu. Také v letošním roce chceme poukázat na to, že Karlovarský kraj má co nabídnout a na své si tu přijdou jak milovníci odpočinku, tak návštěvníci prahnoucí po poznávací, ale i aktivní dovolené,“ uvádí předseda destinační agentury Petr Židlický.
Kampaň s atraktivními vizuály se už na začátku dubna objevila v online prostředí prostřednictvím bannerové reklamy. Jednotlivé bannery pak odkazují na speciální interaktivní dopadovou stránku www.mozaikazazitku.cz, která dle zadaných preferencí vygeneruje každému zájemci unikátní mozaiku zážitků v Karlovarském kraji, kterou může uživatel také sdílet se svými blízkými.
Po ocenění v celostátní soutěži Velká cena cestovního ruchu 2022/23, kde destinační agentura Živý kraj získala 3. místo v kategorii Inovativní marketingová kampaň, bodovala také v soutěžní přehlídce turisticko-propagačních materiálů Turistpropag.
Destinační agentura uspěla v sedmém ročníku soutěže a přehlídky turisticko-propagačních materiálů Touristpropag vyhlašované společností PRUH POLABÍ, s.r.o., Asociací turistických informačních center ČR spolu s Výstavištěm Lysá nad Labem, a.s., Asociací cestovních kanceláří ČR, Českou unií cestovního ruchu z.s. a dalšími partnery.
Porota hodnotila více jak 150 přihlášených materiálů ve 20 kategoriích. Vyhlášení výsledků jednotlivých kategoriích včetně speciálních ocenění proběhlo v rámci galavečera veletrhu cestovního ruchu REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY v Lysé nad Labem. V prestižní soutěži uspěla destinační agentura Živý kraj hned ve třech kategoriích:
Postupně se přidala také reklama v offline prostředí formou stylových image inzercí a během června ji doplňuje letní vkládaná příloha, která představuje řadu tipů na aktivity i zajímavá místa napříč Karlovarským krajem.
„Díky spolupráci s Informačním centrem v Karlových Varech můžeme čtenářům přílohy letos nově nabídnout také slevu 20 % na nákup Karlovy Vary Region Card. S turistickou kartou předplacených služeb mohou návštěvníci objevovat nejrůznější kulturní památky a zajímavá místa zcela zdarma nebo s další slevou,“ dodává Petr Židlický.
Vkládanou přílohu, která vyšla v celkovém nákladu 500 000 kusů, najdou zájemci v celostátně vydávaných tištěných médiích. Konkrétně je příloha součástí Hospodářských novin, MF Dnes, Lidových novin, Respektu a Reflexu. V německém příhraničí pak tuto přílohu najdou čtenáři Sächsische Zeitung a Mittelbayerische Zeitung.
Kampaň vyvrcholí v červnu prezentací regionu formou outdoorové reklamy, a to v celém spektru prezentačních ploch jako jsou městské billboardy, citylighty, LED obrazovky, reklamní plochy v metru a na nádražích, včetně ploch ve vlacích, tramvajích a vozových soupravách metra. K návštěvě Karlovarského kraje bude zvát téměř 630 reklamních ploch v Praze, Středních Čechách, Brně, Ostravě, Plzni, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Pardubicích a dalších lokalitách.
Souhrnné tržby gastro podniků dosáhly za první kvartál...
Restaurace svými tržbami odpovídají průměru celého gastra. Ovšem...
Zatímco v roce 2019 tvořily prodeje hlavních jídel během...
Průměrná obědová útrata v restauraci je nyní 224...
Podíváme-li se pouze na období posledních týdnů, je...
„Velikonoce letos opravdu zafungovaly dokonale. Moje rada provozovatelům...
V úvodu jara se nejvíc dařilo podnikům ve Středočeském...
V podstatě to ilustruje vývoj v celém prvním čtvrtletí, kde...
„Důvody, proč tomu tak bylo, můžeme jen odhadovat....
Důležitou roli při rozhodování ale hraje rodina –...
Lidé jsou nejvíce otevřeni přestěhovat se za prací...
V Česku a Severním Makedonii je téměř polovina...
Důležitým faktorem při zvažování konkrétní nabídky není jen...
„První tři země v Evropě, do kterých to...
Ve střední Evropě, na Balkáně a v regionech...
Naopak největší překážkou práce v zahraničí je dlouhodobé...
Poskytovatel náborových služeb Alma Career uskutečnil průzkum ve...
Celý systém čekají velké změny včetně přechodu na...
S digitalizací systému úzce souvisí zavedení Portálu stavebníka,...
Češi nyní tvoří 56 procent všech turistů v...
Z cestovatelů jsou čím dál tím častěji gurmáni....
Tak zvané silent travel se stává jasným trendem...
Jednotlivý provozovatelé jdou s dobou ale i v...
Ambassador Awards Evening se uskutečnil pod záštitou primátora...
„Celý profesní život se snažím posouvat českou onkologii...
Hlavními partnery večera byly: Hlavní město Praha, Ministerstvo...
Kdo navštíví Prahu, resp. její webové stránky a...
Hlavní město ve spolupráci s Prague City Tourism...
Během roku Franze Kafky se uskuteční také projekt...
Otáčející se hlava Franze Kafky patří k nejvyhledávanějším...