Pondělí 24. června 2024
ikona hodiny5. 6. 2023 14:58

Živý kraj: Nová kampaň je jako pohled do krasohledu

Aktuálně spuštěná kampaň destinační agentury s názvem Karlovarský kraj #mozaikazazitku jako by připomínala pohled do krasohledu. Jednotné vizuály se snovou estetikou se promítnou napříč marketingovými kanály a nabídnou návštěvníkům pestrou mozaiku zážitků, kterou si mohou užít v Karlovarském kraji.

Valerie Saara autor

Foto: Shutterstock.com Karlovarský kraj přichází s novou kampaní Foto: Shutterstock.com

„S claimem Karlovarský kraj #mozaikazazitku pracujeme již od loňského roku, kdy jsme pro kampaň používali tzv. top shot snímky focené z úhlu devadesáti stupňů. V letošním roce pro změnu pracujeme s vizuály, které se nesou v duchu snové estetiky a mají za cíl znázornit mozaiku nebo chcete-li rozmanitost turistických atraktivit v regionu. Také v letošním roce chceme poukázat na to, že Karlovarský kraj má co nabídnout a na své si tu přijdou jak milovníci odpočinku, tak návštěvníci prahnoucí po poznávací, ale i aktivní dovolené,“ uvádí předseda destinační agentury Petr Židlický.

Kampaň s atraktivními vizuály se už na začátku dubna objevila v online prostředí prostřednictvím bannerové reklamy. Jednotlivé bannery pak odkazují na speciální interaktivní dopadovou stránku www.mozaikazazitku.cz, která dle zadaných preferencí vygeneruje každému zájemci unikátní mozaiku zážitků v Karlovarském kraji, kterou může uživatel také sdílet se svými blízkými.

Další ocenění pro destinační agenturu Živý kraj

Po ocenění v celostátní soutěži Velká cena cestovního ruchu 2022/23, kde destinační agentura Živý kraj získala 3. místo v kategorii Inovativní marketingová kampaň, bodovala také v soutěžní přehlídce turisticko-propagačních materiálů Turistpropag.

Destinační agentura uspěla v sedmém ročníku soutěže a přehlídky turisticko-propagačních materiálů Touristpropag vyhlašované společností PRUH POLABÍ, s.r.o., Asociací turistických informačních center ČR spolu s Výstavištěm Lysá nad Labem, a.s., Asociací cestovních kanceláří ČR, Českou unií cestovního ruchu z.s. a dalšími partnery.

Porota hodnotila více jak 150 přihlášených materiálů ve 20 kategoriích. Vyhlášení výsledků jednotlivých kategoriích včetně speciálních ocenění proběhlo v rámci galavečera veletrhu cestovního ruchu REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY v Lysé nad Labem. V prestižní soutěži uspěla destinační agentura Živý kraj hned ve třech kategoriích:

  • místo v kategorii Turistický průvodce za brožuru Milujeme zimu v Karlovarském kraji
  • místo v kategorii Mapy města a regionů za Cyklomapu Karlovarského kraje
  • místo v kategorii Trhací mapy
  • Zvláštní cenu za brožurku Cyklomapa Karlovarského kraje

Postupně se přidala také reklama v offline prostředí formou stylových image inzercí a během června ji doplňuje letní vkládaná příloha, která představuje řadu tipů na aktivity i zajímavá místa napříč Karlovarským krajem.

„Díky spolupráci s Informačním centrem v Karlových Varech můžeme čtenářům přílohy letos nově nabídnout také slevu 20 % na nákup Karlovy Vary Region Card. S turistickou kartou předplacených služeb mohou návštěvníci objevovat nejrůznější kulturní památky a zajímavá místa zcela zdarma nebo s další slevou,“ dodává Petr Židlický.

Vkládanou přílohu, která vyšla v celkovém nákladu 500 000 kusů, najdou zájemci v celostátně vydávaných tištěných médiích. Konkrétně je příloha součástí Hospodářských novin, MF Dnes, Lidových novin, Respektu a Reflexu. V německém příhraničí pak tuto přílohu najdou čtenáři Sächsische Zeitung a Mittelbayerische Zeitung.

Kampaň vyvrcholí v červnu prezentací regionu formou outdoorové reklamy, a to v celém spektru prezentačních ploch jako jsou městské billboardy, citylighty, LED obrazovky, reklamní plochy v metru a na nádražích, včetně ploch ve vlacích, tramvajích a vozových soupravách metra. K návštěvě Karlovarského kraje bude zvát téměř 630 reklamních ploch v Praze, Středních Čechách, Brně, Ostravě, Plzni, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Pardubicích a dalších lokalitách.

Články autora Valerie Saara

Nejnovější články

Pohled z praxe
Závod ve vývoji umělé inteligence: Čína versus USA

Čínský gigant Sense Time nedávno ohromil svět představením...

Čínské úspěchy se neomezují jen na software, ale...

Společnost 01 navíc vyvinula i efektivní modely s...

Výsledky tohoto epického souboje titánů formují podobu naší...

Názory
Důvěra spotřebitelů v ekonomiku opět poklesla

Souhrnný indikátor důvěry vyjádřený bazickým indexem se sice...

Do důvěry spotřebitelů se pak propisuje i růst...

Trendy
Aplikace pro správu nemovitostí s analytikou v reálném čase

„Vzhledem k tomu, že procesy správy nemovitostí jsou...

Aplikace SWORP Rent umožňuje organizaci nemovitostí do více...

Nejnovější Cestovní ruch

Cestovní ruch
Pražské zastupitelstvo schválilo novou strategii cestovní ruchu

Součástí strategie na roky 2024–2027 jsou i konkrétní...

Vyhodnocení Koncepce příjezdového cestovního ruchu Zájmy Prahy na...

Cestovní ruch
Last minute zájezdy jsou levnější než loni

Prodeje zájezdů cestovních kanceláří letos dosahují podobné úrovně,...

Při stanovování cen ze strany CK jsou hlavními...

Cestovní ruch
Letiště Praha produkuje jen čtvrtinu emisí CO₂ oproti dřívějšku

„Nejprve jsme se zaměřili na snižování dopadů na...

Letiště Praha využívá hned několik projektů, které mu...