Pátek 19. dubna 2024
ikona hodiny5. 6. 2023 14:58

Živý kraj: Nová kampaň je jako pohled do krasohledu

Aktuálně spuštěná kampaň destinační agentury s názvem Karlovarský kraj #mozaikazazitku jako by připomínala pohled do krasohledu. Jednotné vizuály se snovou estetikou se promítnou napříč marketingovými kanály a nabídnou návštěvníkům pestrou mozaiku zážitků, kterou si mohou užít v Karlovarském kraji.

Valerie Saara autor

Foto: Shutterstock.com Karlovarský kraj přichází s novou kampaní Foto: Shutterstock.com

„S claimem Karlovarský kraj #mozaikazazitku pracujeme již od loňského roku, kdy jsme pro kampaň používali tzv. top shot snímky focené z úhlu devadesáti stupňů. V letošním roce pro změnu pracujeme s vizuály, které se nesou v duchu snové estetiky a mají za cíl znázornit mozaiku nebo chcete-li rozmanitost turistických atraktivit v regionu. Také v letošním roce chceme poukázat na to, že Karlovarský kraj má co nabídnout a na své si tu přijdou jak milovníci odpočinku, tak návštěvníci prahnoucí po poznávací, ale i aktivní dovolené,“ uvádí předseda destinační agentury Petr Židlický.

Kampaň s atraktivními vizuály se už na začátku dubna objevila v online prostředí prostřednictvím bannerové reklamy. Jednotlivé bannery pak odkazují na speciální interaktivní dopadovou stránku www.mozaikazazitku.cz, která dle zadaných preferencí vygeneruje každému zájemci unikátní mozaiku zážitků v Karlovarském kraji, kterou může uživatel také sdílet se svými blízkými.

Další ocenění pro destinační agenturu Živý kraj

Po ocenění v celostátní soutěži Velká cena cestovního ruchu 2022/23, kde destinační agentura Živý kraj získala 3. místo v kategorii Inovativní marketingová kampaň, bodovala také v soutěžní přehlídce turisticko-propagačních materiálů Turistpropag.

Destinační agentura uspěla v sedmém ročníku soutěže a přehlídky turisticko-propagačních materiálů Touristpropag vyhlašované společností PRUH POLABÍ, s.r.o., Asociací turistických informačních center ČR spolu s Výstavištěm Lysá nad Labem, a.s., Asociací cestovních kanceláří ČR, Českou unií cestovního ruchu z.s. a dalšími partnery.

Porota hodnotila více jak 150 přihlášených materiálů ve 20 kategoriích. Vyhlášení výsledků jednotlivých kategoriích včetně speciálních ocenění proběhlo v rámci galavečera veletrhu cestovního ruchu REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY v Lysé nad Labem. V prestižní soutěži uspěla destinační agentura Živý kraj hned ve třech kategoriích:

  • místo v kategorii Turistický průvodce za brožuru Milujeme zimu v Karlovarském kraji
  • místo v kategorii Mapy města a regionů za Cyklomapu Karlovarského kraje
  • místo v kategorii Trhací mapy
  • Zvláštní cenu za brožurku Cyklomapa Karlovarského kraje

Postupně se přidala také reklama v offline prostředí formou stylových image inzercí a během června ji doplňuje letní vkládaná příloha, která představuje řadu tipů na aktivity i zajímavá místa napříč Karlovarským krajem.

„Díky spolupráci s Informačním centrem v Karlových Varech můžeme čtenářům přílohy letos nově nabídnout také slevu 20 % na nákup Karlovy Vary Region Card. S turistickou kartou předplacených služeb mohou návštěvníci objevovat nejrůznější kulturní památky a zajímavá místa zcela zdarma nebo s další slevou,“ dodává Petr Židlický.

Vkládanou přílohu, která vyšla v celkovém nákladu 500 000 kusů, najdou zájemci v celostátně vydávaných tištěných médiích. Konkrétně je příloha součástí Hospodářských novin, MF Dnes, Lidových novin, Respektu a Reflexu. V německém příhraničí pak tuto přílohu najdou čtenáři Sächsische Zeitung a Mittelbayerische Zeitung.

Kampaň vyvrcholí v červnu prezentací regionu formou outdoorové reklamy, a to v celém spektru prezentačních ploch jako jsou městské billboardy, citylighty, LED obrazovky, reklamní plochy v metru a na nádražích, včetně ploch ve vlacích, tramvajích a vozových soupravách metra. K návštěvě Karlovarského kraje bude zvát téměř 630 reklamních ploch v Praze, Středních Čechách, Brně, Ostravě, Plzni, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Pardubicích a dalších lokalitách.

Články autora Valerie Saara

Nejnovější články

Analýzy
Lidé míří za gastro zážitky, i když stojí víc

Souhrnné tržby gastro podniků dosáhly za první kvartál...

Restaurace svými tržbami odpovídají průměru celého gastra. Ovšem...

Zatímco v roce 2019 tvořily prodeje hlavních jídel během...

Průměrná obědová útrata v restauraci je nyní 224...

Podíváme-li se pouze na období posledních týdnů, je...

„Velikonoce letos opravdu zafungovaly dokonale. Moje rada provozovatelům...

V úvodu jara se nejvíc dařilo podnikům ve Středočeském...

V podstatě to ilustruje vývoj v celém prvním čtvrtletí, kde...

„Důvody, proč tomu tak bylo, můžeme jen odhadovat....

Analýzy
Češi nechtějí odejít za prací do zahraničí

Důležitou roli při rozhodování ale hraje rodina –...

Lidé jsou nejvíce otevřeni přestěhovat se za prací...

V Česku a Severním Makedonii je téměř polovina...

Důležitým faktorem při zvažování konkrétní nabídky není jen...

„První tři země v Evropě, do kterých to...

Ve střední Evropě, na Balkáně a v regionech...

Naopak největší překážkou práce v zahraničí je dlouhodobé...

Poskytovatel náborových služeb Alma Career uskutečnil průzkum ve...

Expertní pohled
Digitalizace v rámci nového stavebního zákona je příležitostí

Celý systém čekají velké změny včetně přechodu na...

S digitalizací systému úzce souvisí zavedení Portálu stavebníka,...

Nejnovější Cestovní ruch

Expertní pohled
Češi zůstávají v Česku, ve světě touží po tichu

Češi nyní tvoří 56 procent všech turistů v...

Z cestovatelů jsou čím dál tím častěji gurmáni....

Tak zvané silent travel se stává jasným trendem...

Jednotlivý provozovatelé jdou s dobou ale i v...

Cestovní ruch
Kongresoví ambasadoři byli oceněni

Ambassador Awards Evening se uskutečnil pod záštitou primátora...

„Celý profesní život se snažím posouvat českou onkologii...

Hlavními partnery večera byly: Hlavní město Praha, Ministerstvo...

Cestovní ruch
Výročí Franze Kafky: Příležitost i pro cestovní ruch?

Kdo navštíví Prahu, resp. její webové stránky a...

Hlavní město ve spolupráci s Prague City Tourism...

Během roku Franze Kafky se uskuteční také projekt...

Otáčející se hlava Franze Kafky patří k nejvyhledávanějším...