Sobota 27. dubna 2024
ikona hodiny22. 1. 2024 16:33

Značka s ambicí změnit pohled žen na oblečení

WO-MUM je značka, která vstupuje na trh s ambicí proměnit způsob, jakým ženy vnímají a užívají oblečení ve všech fázích svého života. Zaměřuje se na udržitelnost a cirkulární ekonomiku a nabízí inovativní koncept pronájmu oblečení, který nejenže šetří peníze a zvyšuje pohodlí, ale také výrazně prodlužuje životní cyklus oblečení.WO-MUM chce vrátit oblečení hodnotu a podpořit jejich spotřebitele, aby si ji uvědomovali a raději nakupovali méně kvalitních produktů, než mnoho nekvalitních.

Valerie Saara autor

Foto: WO-MUM Značka, která mění pohled žen na oblečení Foto: WO-MUM

Hlavním cílem značky WO-MUM je vytvořit udržitelný a zároveň elegantní a moderní řešení pro ženy ve všech věkových kategoriích a životních situacích. Od těhotenství přes mateřství až po kariéru a volný čas – WO-MUM nabízí oblečení, které nejenže uspokojí potřeby žen, ale také respektuje potřeby naší planety.

Pronájem oblečení je klíčovým prvkem tohoto brandu. Ženy si mohou vybrat z široké škály kvalitního a módního oblečení, které je navrženo tak, aby vydrželo mnohem déle, než klasické módní kousky. Tím pádem je značně snížen negativní dopad textilního průmyslu na životní prostředí. Oblečení je pečlivě navrženo, aby splňovalo nejvyšší standardy kvality a designu, což znamená, že zákaznice mohou vždy vypadat skvostně a současně přispívat k ochraně planety.

WO-MUM se pyšní svým úspěchem jako jeden z vybraných startupů v rámci programu Huawei Women in Tech, což ukazuje na jeho inovativní a technologicky orientovaný přístup k odvětví módy a udržitelnosti. Dále byl WO-MUM oceněn za jeho snahu o udržitelnost a inovaci, kdy byl vybrán do platformy udržitelných startupů Ellen McArthur Foundation, což je další důkaz, že značka WO-MUM je na správné cestě k budování lepší budoucnosti pro ženy a pro planetu.

WO-MUM úspěšně expanduje na mezinárodní trhy a rychle se stává oblíbenou značkou nejen v Holandsku a Německu, ale také nyní vstupuje na český trh. Tato expanze ukazuje na širokou atraktivitu značky a zájem zákaznic po celém světě o udržitelnou a elegantní módu, která zohledňuje různé životní fáze žen.

V Holandsku a Německu se WO-MUM rychle etabloval jako oblíbená značka mezi ženami, které si cení udržitelnosti a kvality. Zákaznice v těchto zemích si mohou vychutnat výhody pronájmu oblečení a současně aktivně přispět k redukci odpadu textilního průmyslu.

Nyní, když WO-MUM vstupuje na český trh, se otevírá příležitost pro české ženy objevit tuto inovativní a udržitelnou značku. Český trh pro udržitelnou módu a cirkulární ekonomiku rychle roste, a WO-MUM se stává důležitým hráčem v tomto rozvíjejícím se odvětví.

S expanzí do nových trhů a rostoucím zájmem zákaznic po celé Evropě se WO-MUM stává symbolem moderní a udržitelné módy, která spojuje styl, kvalitu a ohleduplnost k životnímu prostředí.

Články autora Valerie Saara

Nejnovější články

Aktuality
Pro firmy je připravena miliarda na inovace

„Českým podnikatelům chceme vytvořit co nejlepší podmínky k...

Ministerstvo průmyslu a obchodu podporuje výzkum a inovace...

Aktuality
Diamanty českého byznysu se zastavily v Plzni

Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...

Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...

Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...

Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...

Cestovní ruch
Rychlé ožívání českého turistického trhu v březnu posílilo

Březnové tržby vzrostly v ČR meziročně o téměř...

Trend českých hotelů je za březen skvělý. Pokud...

Březen byl ve střední Evropě klimaticky velmi příznivý...

Smith Travel Research, americká společnost dříve známá jako...

Nejnovější Trendy

Trendy
Saudské fondy, české startupy, mezinárodní investoři

Nebudou chybět zástupci globálně úspěšných fondů Hustle fund,...

Foundeři zde budou mít možnost oslovit širokou škálu...

Na Reflect přiletí podnikatelé a zakladatelé několika úspěšných...

Díky pozitivnímu ohlasu, kterému se minulý rok těšila...

Trendy
Belgický příklad pro Česko

„Lidé by nemuseli shromažďovat a odvážet nesešlápnuté lahve...

Při zavedení digitálního zálohového systému by v Česku...

Trendy
Rozmar moderního člověka, nebo udržitelnější způsob nakupování?

Stále více zákazníků si zvyklo pravidelně nakupovat potraviny...

Prvním z důvodů, proč může být rozvoz potravin šetrnější...

K udržitelnosti celého nákupního procesu velkou měrou přispívají také...

Počet automobilů na 1 000 obyvatel v České republice neustále...