Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Ve dnech 16. – 18. ledna proběhl druhý ročník roadshow cestovní kanceláře Coral Travel CZ, který mimo jiné představil novinky pro nadcházející sezónu. A jak už je u téhle cestovní kanceláře zvykem, nesla se roadshow v duchu přátelském.
Roadshow Coral Travel CZ, to je každoroční setkání cestovní kanceláře s jejími provizními prodejci – a to hned ve třech největších městech naší republiky. Po Ostravě a Brně doputovala i do Prahy. Kdo by ale čekal nějaké nudné školení, byl by příjemně překvapen.
Celá akce začala sklenkou šampaňského na uvítanou, následovalo představení hotelů, večeře formou rautu a v Praze ještě závěrečná oslava. Atmosféra byla uvolněná a neformální, člověk si připadal spíše jako na setkání starých přátel. To potvrdila i vedoucí marketingového oddělení Coral Travel CZ, Klára Hálková, která celým večerem také provázela jako moderátorka: „Snažíme se dlouhodobě rozvíjet síť obchodních partnerů na principu B2B. Poskytujeme jim všestrannou podporu, od webinářů po propagační materiály, zastihnou nás prakticky non stop na telefonu, ale nejen to. Budujeme vztahy i na osobní rovině, pro naše partnery pořádáme společné akce, jako kurzy vaření, návštěvy kina nebo večeře. A pak je tu akce Starway v Turecku, oslava konce letní sezony, kterou organizujeme jako poděkování pro vybrané obchodní partnery.“
Zatímco první ročník Road show měl za úkol představit kancelář CORAL TRAVEL CZ na českém trhu, ten letošní už mohl i bilancovat, co se v uplynulém roce povedlo. Společnost má desítky tisíc spokojených klientů. Nabízí zájezdy do řady zemí, jako je Egypt, Řecko, Španělsko a další. „Ukázalo se ale, že klienti mají největší zájem o Turecko, takže se postupně profilujeme jako specialisté na tuto destinaci,“ vysvětluje Klára Hálková. Je to vlastně pochopitelné, protože Coral Travel CZ spadá do tureckého holdingu Coral Travel Group. Kancelář zajišťuje i lety do Antalye, centra vyhlášené Turecké riviéry, a to z Prahy (v sezóně dokonce každodenně), Brna i Ostravy. Na Egejskou riviéru do Bodrumu se její klienti mohou vydat dvakrát týdně lety z Prahy.
Ale nešlo jen o bilancování, byť radostné. Hlavním bodem programu bylo představení osmi partnerských hotelů v Turecku, do nichž skupina Coral Travel nabízí zájezdy.
Zástupkyně řetězce Coral Group Hotels představila hotely Marvida (dříve síť Otium), Xanadu Resort a hotely Seven Seas. Tady myslí opravdu na všechny skupiny hostů – nabízejí nejen volnočasové vyžití od cyklistiky až třeba po kurzy keramiky či tvorby mandal, dětský klub s hernou, ale i prostor pro teenagery s herními konzolemi a dalším vybavením. V hotelech této skupiny bude v letní sezóně fungovat Coral Family Club s pestrým programem pro děti a česky mluvícími animátory.
Hotely Dobedan (dříve známé pod jménem Alva Donna) v rámci stravování ultra all inclusive myslí i na alergiky a nabízejí dietní bufety. Jejich hotelové bazény, včetně těch s dětskými skluzavkami, jsou za začátku a konci sezóny vyhřívány na příjemnou teplotu.
Hotely Güral Premier Belek a Güral Premier Tekirova jsou proslulé rozlehlými aquaparky, které patří k největším na Turecké riviéře.
Hotely Justiniano vychází vstříc zejména rodičům s dětmi, a v jednom z nich, Justiniano Club Park Conti, bude fungovat již zmíněný Coral Family Club s česky hovořícími animátory.
Naopak hotel Michell je určen pro vyznavače klidné dovolené bez dětí a přijímá pouze hosty starší 16ti let. Vyznačuje se krásnou architekturou a kvalitními službami.
LRS Hotels, to jsou tři hotely na břehu jezera a blízké řeky. Dovolenou tu lze spojit s klasickým poklidným rybařením. A k nedalekému moři vás každých 15 minut odveze hotelový minibus. Všechny tři hotely tohoto řetězce má Coral Travel CZ na českém trhu v exkluzivitě.
Výjimečný je hotel The X Belek, který má své jméno podle půdorysu ve tvaru písmene X. Každá část hotelu je určena pro jiné klienty, ať už pro dospělé bez dětí, nebo pro rodiny s dětmi. Bazén a tobogán jsou ale pro všechny. A pak je tu pódium s hledištěm až pro 5000 diváků. Pořádají se tu úžasné koncerty a show mezinárodních interpretů.
Z této nabídky vyčnívá hotel Holiday Inn Resort Bodrum, ten totiž neleží na Turecké riviéře, ale na riviéře Egejské, kousek od centra Bodrumu. Ta láká trochu jiný druh návštěvníků, zejména těch, kteří chtějí spojit dovolenou i s poznáváním památek. Sám hotel má jednu neobvyklou atrakci – lanovku od hlavní budovy až k moři.