Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Steve Martin radí, abychom byli tak dobří, že si nás nelze nevšimnout. Což dá poměrně dost práce. Ale je tu i snazší cesta. Tou se vydal Scott Adams.
Ten říká, že pokud chcete mít průměrně úspěšný život, není třeba mnoho plánování. Stačí se vyhýbat problémům, chodit do školy a ucházet se o práci, která by se vám mohla líbit. Pokud ale chcete něco výjimečného, máte dvě cesty. Tu první popsal Steve Martin – Staň se nejlepším v jedné konkrétní věci.
Scott Adams radí stát se velmi dobrým a zařadit se tak mezi 25 % nejlepších ve dvou nebo i více věcech. První strategie je totiž obtížná až téměř nemožná. Jen málokdo si někdy zahraje v NBA nebo vydá platinové album.
„Zatímco druhá strategie je poměrně snadná. Každý má alespoň několik oblastí, ve kterých by se s trochou snahy mohl dostat mezi 25 % nejlepších. Kupříkladu já. Umím kreslit lépe než většina lidí, ale sotva jsem umělec. A nejsem o nic vtipnější než průměrný stand-up komik, který se nikdy neprosadí, ale jsem vtipnější než většina lidí. Kouzlo je v tom, že málokdo umí dobře kreslit a psát vtipy. To, co dělám, je tak vzácné právě díky kombinaci obojího,“ říká americký komiksový kreslíř a spisovatel, známý svými komiksovými kresbami a knihami o Dilbertovi. Hodně štěstí!