Kyberzločinci zneužívají nové zranitelnosti o 43 % rychleji
Analýzy 17. 5. 2024 06:31Studie FortiGuard Labs Global Threat Landscape Report za 2. pololetí 2023 zdůrazňuje potřebu, aby dodavatelé dodržovali osvědčenou praxi ve zveřejňování...
Češi za covidu začali objevovat Česko. A už nepřestali. Post-covidový nárůst hostů dokládají údaje Amazing Places. Cestovatelský projekt letos vstupuje do 10. roku své existence a shrnul aktuální trendy v oblasti cestování a pohostinství. Tuzemské i světové.
Češi nyní tvoří 56 procent všech turistů v České republice oproti 50 procentům v roce 2019. Covid a s ním spojená omezení v nadcházejících letech nás naučil objevovat krásy České republiky a už jsme u nich zůstali. Co by klienti jsme však poskytovatelům ubytovacích služeb věrnější a máme stoupající tendenci se na námi oblíbená místa vracet.
„Zákazníci Amazing Places poměrně často cestují singl, jedná se o tři procenta z naší klientely. Současně jsou v oblibě pet-friendly ubytování, tzn. místa, kam můžou psi, a preferovány jsou také wellness služby. Nejúspěšnějšími kategoriemi ubytování jsou hotely, glamping a boutique hotely. Potenciál je jednoznačně v roubenkách a chalupách,“ přibližuje tuzemské trendy Petr Kotík, zakladatel projektu Amazing Places.
Z cestovatelů jsou čím dál tím častěji gurmáni. Až 70 procent lidí cestuje mimo jiné za dobrým jídlem a přes 80 procent pak potěší lokální speciality. U těch ocení autentický příběh a kladou čím dál větší důraz na původ ingrediencí. Ruku v ruce s tím logicky narůstá oblíbenost kulinářských akcí a workshopů.
Tak zvané silent travel se stává jasným trendem v oblasti zahraničního turistického ruchu. Cestovatelé touží po útěku od shonu a ruchu města, preferují klid a přírodu spolu s digitálním detoxem. „Takové cesty jsou časem na utřídění myšlenek, odpočinek, na kreativnější stránky naší práce nebo nám dají prostor, abychom se více věnovali svým partnerkám či partnerům,“ vysvětluje Petr Kotík, a dodává: „Patrná je touha po času na meditaci a celkově zaměření na mindfulness.“
Odrazem toho je i rozvoj wellness, které se posunuje na čím dál vyšší úroveň. Wellness zážitky na míru, relaxační služby, které prostupují celým pobytem, fyzio i psychoterapie nebo třeba optimalizace vybavení pokojů a kvalitní gastronomie, to vše se pomalu stává v zahraniční automatickou nabídkou míst, které chtějí dostát nastupujícím trendům a naplnit očekávání své klientely.
Jednotlivý provozovatelé jdou s dobou ale i v dalších oblastech. Jednou z nich je také AI, která je využívána v mnoha podobách; slouží pro překlady textů, tvoří marketingový obsah, ale pomáhá třeba i s rozpisy služeb personálu. V některých případech šetří pracovní síly.
Společnost Fortinet, světový lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti...
Útoky začaly v průměru 4,76 dní poté, co...
Útoky se týkaly méně než 9 % všech...
Botnety prokázaly neuvěřitelnou odolnost – v průměru trvalo...
„Itálie je pro nás prvním krokem na západ...
Aktuálně Bonami provozuje své služby v České republice,...
Výhody plynoucí z možnosti využívání home office jsou...
Videokonferencím se někteří zaměstnanci ještě nedávno vyhýbali. Přinášely...
Do světa spotřební kancelářské elektroniky vstoupily také chytré...
Aktuální meeting roomy by měly být vybavené kvalitní...
Důvodem změny obchodního modelu ČSA je zefektivnění provozu...
Pro klienty ČSA se nic nemění. Značka ČSA...
V mezinárodním srovnání si zároveň Praha zajistila šesté...
Kongresový průmysl v hlavním městě si po vynucené...
Praha si ve svých strategických dokumentech zaměřených na...
Praha je v rámci České republiky dlouhodobě první...
Od roku 2022 můžeme na základě dat sledovat...
„Těší mě, že společnost Delta Air Lines nabízí...
„Jsme nadšení, že na letní sezónu obnovujeme nonstop...