Sobota 27. dubna 2024
ikona hodiny16. 12. 2021 07:19

Everli expanduje do dalších českých měst a přichází s novými službami

Po úspěšném jarním vstupu na český trh pokračuje Everli v expanzi do dalších měst. Po Pražanech mohli služeb Everli využívat obyvatelé Brna, Ostravy, Plzně, Olomouce, Havířova, Liberce, Českých Budějovic, Hradce Králové, Ústí nad Labem, Pardubic a Kladna. Posledním přírůstkem do obsluhovaných měst jsou Most, Opava, Frýdek-Místek a Zlín, která byla uvedena do provozu v listopadu. Uživatelům nově nabízí i výhodný program Everli PLUS, pro nové uživatelé navíc zdarma.

Renata Faltejsková autor

Foto: Everli Foto: Everli

Je to už více než rok, kdy italský startup Everli vstoupil na český trh s hlavním cílem: pomoci prodejcům potravin přejít se svými produkty do online prostředí díky finančně udržitelnému a snadno implementovatelnému řešení. Od té doby si online tržiště s potravinami Everli vybudovalo své místo mezi ostatními online prodejci potravin na českém trhu.

Po úspěšném spuštění služeb v hlavním městě zahájila společnost Everli v březnu, červnu, říjnu a listopadu expanzi do dalších měst v České republice. Po Praze následovalo Brno a Ostrava a nyní mohou služeb shopperů Everli využívat i obyvatelé dalších 13 měst. Jedná se o Plzeň, Olomouc, Havířov, Liberec, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Kladno, Most, Opavu, Frýdek-Místek a Zlín.

Everli

Misí společnosti je pomoci lidem zjednodušit život při nakupování potravin. Společnost byla založena v roce 2014 a za pouhých 7 let se stala evropským lídrem mezi online tržišti s potravinami. Se sídlem v Miláně a pobočkami ve Veroně, Varšavě a Praze se tým rozrostl na více než 300 lidí a navázal partnerství s více než 100 obchodníky a FMCG společnostmi (60 v Itálii, 20 v Polsku, 10 ve Franci) a doručil více než 3 miliony objednávek. Služba pokrývá také menší města a oblasti s nízkou hustotou obyvatelstva, tedy místa, kde jsou služby online nakupování a doručení potravin stále vzácné, a nabízí tak rozsáhlý obchodní potenciál.

Logistický model společnosti Everli je založen především na službě shopperů Everli s flexibilními pracovními příležitostmi (princip crowdsouringu), kteří mohou doručovat velké objemy nákupů, které pokryjí celý týdenní nákup. Protože logistický model nevyžaduje centralizovaný sklad ani nákladní automobily, jeho flexibilita a škálovatelnost umožnila společnosti Everli jako prvním nabídnout službu doručování potravin ve stejný den v oblastech s malou/střední hustotou osídlení, kde dříve hráči na trhu s online potravinami neměli dostatečnou nabídku. „Tímto způsobem můžeme nabídnout příležitost nejen velkým prodejcům potravin, ale zejména i menším hráčům na trhu se specializovaným sortimentem, například bioprodukty, vínem, lokálními produkty a řadou dalších. Naším cílem bylo působit do konce roku v 16 městech, což se nám podařilo splnit,“ hodnotí Anka Podkowinska-Tretyn, Chief Business Officer International a Country Manager Everli.

Články autora Renata Faltejsková

Nejnovější články

Aktuality
Diamanty českého byznysu se zastavily v Plzni

Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...

Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...

Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...

Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...

Cestovní ruch
Rychlé ožívání českého turistického trhu v březnu posílilo

Březnové tržby vzrostly v ČR meziročně o téměř...

Trend českých hotelů je za březen skvělý. Pokud...

Březen byl ve střední Evropě klimaticky velmi příznivý...

Smith Travel Research, americká společnost dříve známá jako...

Trendy
Saudské fondy, české startupy, mezinárodní investoři

Nebudou chybět zástupci globálně úspěšných fondů Hustle fund,...

Foundeři zde budou mít možnost oslovit širokou škálu...

Na Reflect přiletí podnikatelé a zakladatelé několika úspěšných...

Díky pozitivnímu ohlasu, kterému se minulý rok těšila...

Nejnovější Aktuality

Aktuality
Diamanty českého byznysu se zastavily v Plzni

Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...

Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...

Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...

Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...

Aktuality
Česko se pyšní Prime High Street

Zájem prémiových značek o tuto lokalitu po odeznění...

Po pádu komunismu se pro západní značky otevřel...

Podle dostupných dat byl Cartier jedinou značkou, která...

„V Colliers se snažíme, aby se i další...

Aktuality
Kreativní Evropa přinesla českým projektům přes 5 milionů eur

Více než 3 miliony eur putovalo do audiovizuálního...

V roce 2023 získali žadatelé z oblasti audiovizuálního...

Vlajkovou lodí programu jsou Projekty evropské spolupráce. Dalšími...

Projekty podporují spolupráci napříč obory posilují evropský rozměr...

Mezioborová část programu Kreativní Evropa podporuje inovativní projekty...

V roce 2024 slaví Česká republika 20 let...

„Zlín Film Festival je příjemcem podpory programu Kreativní...