Čtvrtek 25. dubna 2024
ikona hodiny5. 3. 2021 13:46

Nejlepším obchodem v Česku je Rossmann Jubileum v pražských Holešovicích

V 1. ročníku soutěže Czech Top Shop 2020, ve které změřily síly kamenné provozovny služeb a zboží, se na prvním místě umístila prodejna ROSSMANN (ulice Komunardů v pražských Holešovicích). Na druhém místě skončila prodejna Nike (Fashion Arena Prague Outlet) a třetí pak prodejna Clinique (OC Westfield Chodov).

Martin Pitro autor

Foto: Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR CZECH TOP SHOP 2020 Foto: Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR

„Soutěž Czech Top Shop hodnotí kamenné provozovny prodeje zboží a služeb, které na měsíční bázi navštěvují vyškolení inspektoři. Jde vlastně o určitou analogii Michelinských hvězd udělovaných nejlepším restauracím. Na základě prezentace inspektorů určí celkové výsledky za daný rok odborná porota složená z profesionálů v oblasti maloobchodu, marketingu nebo vzdělávání v tomto oboru,“ vysvětlil Jiří Beran, Managing Partner portálu mistoprodeje.cz a jeden ze členů odborné poroty.

Sedmi hodnotícími kritérii na základě zákaznického zážitku jsou exteriér, koncept a design provozovny, navigace a orientace v provozovně, případně v oddělení či regále, vystavení a prezentace zboží či služeb, POP komunikace včetně probíhajících akcí, personál a využití digitáoních obrazovek.

„Ocenění je potvrzením skvělé práce našeho personálu na této prodejně a jsme velmi potěšeni, že se prodejnímu týmu tuto cenu podařilo získat. Naše prodejna Jubileum v Holešovicích vychází z nového obchodního konceptu, který má zapůsobit na zákazníkovy emoce a zpříjemnit zážitek z nákupu. Důraz byl kladen především na jednoduchý a vzdušný interiér s přehledně uspořádaným zbožím. V této prodejně je pro zákazníky navíc umístěna plnicí stanice na značkovou drogerii do obalu pro opakované použití, příjemným bonusem při nákupu je i Wi-Fi připojení zdarma,“ uvedla Olga Stanley, manažerka komunikace společnosti ROSSMANN.

CZECH TOP SHOP 2020 – na fotografii zleva Marek Těthal (ředitel prodeje společnosti ROSSMANN), Tomáš Prouza (prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR), Olga Stanley (manažerka komunikace společnosti ROSSMANN), Václava Svobodová (specialistka interní a externí komunikace společnosti ROSSMANN), Vladimír Mikel (jednatel společnosti ROSSMANN) a Petr Ritz (ředitel divize průmyslových displejů společnosti SAMSUNG – partner soutěže).

Prodejna Jubileum byla otevřena v létě 2014. Zákazník se v ní zorientuje díky chytré sortimentní navigaci a může si vybrat ze široké nabídky brandových i vlastních značek v kategoriích dekorativní kosmetiky, péče o tělo, dětských produktů, zdravých potravin a spotřebního zboží. Možnost opakovaně si doplňovat značkové výrobky prostřednictvím plnicích stanic šetří životní prostředí.

„Je dobrou zprávou, že i ve složité koronavirové době se všemi dopady do života naší společnosti vznikají soutěžní projekty, motivující jednotlivé obchodníky neustále zlepšovat svoje služby a hledat inovativní řešení, která ocení zákazník jako středobod oblasti retailu,“ shrnul Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR a předseda poroty soutěže.

Články autora Martin Pitro

Nejnovější články

Pohled z praxe
Téměř 90 % domácností ušetří na energiích

ČEZ Prodej v rámci rozsáhlé analýzy zpracoval data o...

„Fotovoltaické systémy a tepelná čerpadla umožňují efektivně a...

Názory
Čína hromadí zásoby kritických komodit

Zůstaneme-li u mědi, její cena je často využívána...

Zatímco Čína má v rámci celého dodavatelského řetězce...

Cestovní ruch
TIC BRNO boduje na poli cestovního ruchu

„Ze všech cen máme velkou radost. Nejen že...

Velkou cenu cestovního ruchu každoročně vyhlašuje agentura COT...

Nejnovější Nezařazené

Nezařazené
Proč ECB nebude spěchat se sazbami dolů?

Popravdě řečeno, pro trhy nejde o žádné překvapení....

Takto přísná měnová politika ale není bez rizika....

Nezařazené
Komora oceňuje digitalizaci obchodování s automobily

„Vláda při svém nástupu slíbila maximální možnou digitalizaci....

Semináře o digitalizaci obchodu s automobily se zúčastnili...

Nezařazené
Členské firmy Jhk zabodovaly v soutěži Spokojený zákazník 2023

Sdružení českých spotřebitelů každoročně od roku 2001 vyhlašuje...

Ocenění Spokojený zákazník také vyjadřuje, že firma, která...

Tyto ocenění jsou také důkazem toho, že firmy...