Česko je v pasti ekonomiky středních příjmů
Analýzy ze SpořkyNedávno proběhla konference Druhé ekonomické transformace s názvem ReVize Česka, na které diskutovaly špičky českého businessu s vládou (premiér, vicepremiéři...
Nová nákupní platforma Unboxino, která nabízí zboží minimálně s 50% slevou z běžné ceny má úspěšně za sebou dva měsíce od spuštění. Jen za první měsíc proběhlo 120 transakcí za 96.000 Kč.
V 98 % případech se jednalo o koupi jednoho SMARTboxu. Ukázalo se tedy, že lidé mají velký zájem o věci, které z důvodu obrovského tempa výroby nebyly využity pro svůj účel a chtějí mu dát druhou šanci. Unboxino totiž spolupracuje s velkými e-shopy a prodejci. Od nich odebírá zboží, které bylo například rozbaleno a vráceno, nemá tedy originální obal nebo je z loňské kolekce. A byť je zcela nové, tak se stahuje z prodeje, i když je perfektní a nepoužité.
Celý první měsíc probíhal v pilotním režimu, testovali se webové stránky, jeho funkce, výkonnost. „Web jsme ladili, aby byl pro návštěvníky co nejvíce srozumitelný. Tomu odpovídala i výše mediální investice a logicky i objem tržeb. Za první měsíc byla výše mediální investice pouze v řádu vyšších desítek tisíc korun a můžeme říct, že okamžitý výkon webu byl takový, že byl schopen mediální investici pokrýt. Což považujeme pro start za velký úspěch,“ uvádí Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací.
V tuto chvíli jsou doladěné nedostatky webových stránek a začíná se zvyšovat také konverzní poměr webu, který se v uplynulých dnech v porovnání se startem zdvojnásobil. To znamená, že projekt při dlouhodobém běhu a při plánovaném objemu bude profitabilní. „Na základě toho budeme v současné chvíli postupně přidávat vyšší mediální investice a to tak, že v příštích měsících máme v plánu podporu zvedat na hladinu vyšších set tisíc měsíčně a očekáváme, že nám s ruku v ruce s touto investicí poroste také objem prodejů,“ prozrazuje Tomáš Vacek ze společnosti Contexto, která stojí za vytvořením platformy Unboxino.
Celkově se dá říct, že velký zájem je o elektroniku, věci pro domácnost. Konkrétně si zákazníci nejvíce objednávali kulmy na vlasy, projektory a spotřebiče do domácnosti. „Vidíme zatím že v nákupech je srovnatelné zastoupení muži vs. ženy. Na začátku bylo vidět, že lidé hodně zkoušejí a kupovali nejčastěji 1 kg SMARTboxy, ale nyní se trend již změnil a rozjíždějí se nám také 2 kg a 3 kg SMARTboxy, kde je nákup ještě zajímavější,“ doplňuje Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací.
V častých reakcích zákazníků na sociálních sítí se objevují slova: hra, překvapení. Ale také dárek, který si přejete, tušíte co to bude, ale do poslední chvíle jste v očekávání. Unboxino je u nás zatím neobvyklý způsob nákupu, kde si kupujete SMARTbox, a ne přímo určitý produkt od určité značky. Funguje na principu, jako když jste byli malé dítě a psali jste seznam Ježíškovi, co byste chtěli dostat pod stromeček. Stačí si zvolit velikost SMARTboxu – 1, 2, 3, 5 nebo 10 kg – a předvybrat druhy zboží, které potřebujete, nebo vám prostě jen udělají radost. Z vašeho předvýběru jsou pak vybrány dle aktuální nabídky produkty a sestaven SMARTbox přímo na míru. „Box, který obdržíte, tak bude vždy obsahovat pouze druhy zboží, které jste si přáli. Nikdy však úplně přesně nebudete dopředu vědět, které v boxu budou. Pokaždé tak bude rozbalování takové malé překvapení, které si jistě užijete,“ prozrazuje Tomáš Vacek ze společnosti Contexto, která stojí za vytvořením platformy Unboxino.
Zákazník má možnost do 14 dnů odstoupit od smlouvy a SMARTbox vrátit, jinak je záruka na zboží 12 měsíců. Pokud se v této lhůtě přístroj porouchá, tak ho pošle zpět a následně dostane jiný. „Samozřejmě negarantujeme, že od stejného výrobce, ale prostě vyměníme vrtačku za vrtačku nebo vaflovač za vaflovač,“ přibližuje Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací.
Dominantním příběhem české ekonomiky posledních třicet let je...
Tři čtvrtiny našeho konvergenčního úsilí nicméně proběhly v...
Česká ekonomika, podobně jako ostatní státy, byla od...
Jsme tedy ve stavu, kdy Jsme tedy ve...
Zatímco digitální inovace se v mnoha oborech hospodářství...
Zajištění rychlejšího a transparentního stavebního řízení se stalo...
Plynulost a rychlost stavebního řízení musí zajistit funkční...
Pro úspěšné fungování digitalizace stavebního řízení existují určitá...
Firmy ve stavebnictví rozvíjejí řadu procesů digitalizace interních...
Soukromý sektor má před státní správou viditelný náskok,...
Výhodou vypisování projektových zakázek v režimu BIM je...
„Ministerstvo dopravy, ale i celý rezort dopravy se...
„Od roku 2024 má vstoupit v platnost směrnice...
S tím, jak se nemovitosti pronajímají, byly nedávno...
Jakmile si společnost pořídí například novou vzduchotechniku, musí...
Směrnicemi se provozovatelé budov budou muset řídit také...
Světové zdravotnictví se potýká s nedostatkem krevní plazmy, zejména...
Když se řekne umělá inteligence, hodně lidí si...
Zmínili jsme, že Miroslav Mašata se svými kolegy...
Umělá inteligence výzkumníkům našla nejen vědecké studie, ale...
V případě potřeby bude k developmentu nových zdrojů...
Mezi další vytipované země pro svou zahraniční expanzi...
Pro financování své zahraniční expanze PORTIVA využije jak...
Jeden muž se postaví těsně za papírový karton...
Podařilo se, a tak světlo světa spatřila řada...
Oldřich Pelikán proto věří, že pokud by se...
Další možností využití nátěru jsou venkovní fasády budov,...
Někdo může namítnout, že izolace odrazí teplo i...