Úterý 16. dubna 2024
ikona hodiny28. 7. 2022 07:10

Slovensko-český startup sbírá globální ocenění

CloudTalk, jehož telefonní SaaS platforma usnadňuje práci pracovníkům call center a obchodním oddělením, získal další ocenění. G2 je globální platforma pro hodnocení softwaru a každé čtvrtletí uděluje badgeb – odznaky – těm nejlepším produktům, které vyhodnocuje na základě statisíců recenzí od konečných uživatelů. Za uplynulé čtvrtletí si CloudTalk od G2 vysloužil 17 ocenění, včetně odznaku Momentum Leader a High Performer v kategoriích Contact Center Software. Jako Leader byl označen i v celkovém vyhodnocení softwarů pro kontaktní centra. Znamená to, že se CloudTalk řadí k 25 % nejrychleji rostoucím softwarům v kategorii z pohledu podílu na trhu i zákaznické spokojenosti. Tento úspěch si CloudTalk může připsat k dřívějšímu ocenění od platformy G2 ze začátku roku, kdy se v žebříčcích umístil jako 15. nejrychleji rostoucí software na světě.

Tadeáš Zíka autor

Foto: CloudTalk Ocenění pro slovensko-české technologie Foto: CloudTalk

„Je skvělé vidět, že naše práce je uživateli neustále odměňována a že se to odráží i v oceněních, která získáváme. Že jsme nyní od G2 získali v kategorii Contact Center Software ocenění Momentum Leader a High Performer, znamená, že máme výraznou přítomnost na trhu a zároveň se naše platforma uživatelům líbí. Navazuje to na úspěch ze začátku roku, kdy jsme se umístili v meziročním žebříčku G2 mezi nejrychleji rostoucí software. Tato ocenění nám zároveň připomínají, že musíme naši telefonní platformu rozvíjet dál,“ komentuje Martin Malych, co-CEO CloudTalku.

CloudTalk se už na začátku roku umístil na 15. místě v žebříčku G2 Fastest Growing Product, a to dokonce podruhé v řadě. Stejně jako tato kategorie jsou i badge udělovány na základě uživatelských recenzí. Těch CloudTalk posbíral už 436 a může se pochlubit také průměrným hodnocením svého produktu, to se totiž dlouhodobě drží na 4,3 hvězdičky z pěti. Stovky hodnotících uživatelů si pochvalují zejména možnosti integrace CloudTalku se širokou řadou CRM a dalších firemních systémů, na které CloudTalk sází.

CloudTalk

Slovensko-česká technologická společnost, která vyvíjí cloudový komunikační software pro call centra, obchodníky, zákaznickou podporu a další týmy, které pravidelně komunikují přes telefon. Společnost vznikla v roce 2018 a její řešení se z drobné aplikace na online hovory rozvinulo v komplexní platformu s více než 70 pokročilými funkcemi. Jednou z klíčových možností softwaru CloudTalk je množství integrací s externími aplikacemi včetně Salesforce, Pipedrive, Dataddo nebo Outreach. Platformu po celém světě využívá přes 2 500 organizací, například Revolut, DHL, goFluent, Glovo nebo Yves Rocher. Aktuálně má CloudTalk tým o více než 260 lidech. Celkem společnost od investorů vybrala ve dvou investičních kolech 7,3 milionu eur.

Mekka softwarového feedbacku

G2 je jedním z předních portálů pro uživatelskou zpětnou vazbu. Ročně ho navštíví až 60 milionů uživatelů, kteří pro potřeby svého byznysu hledají ten správný software. Díky tomu má G2 databázi čítající přes 100 tisíc společností a nástrojů. Vedle každoročních ocenění, která vycházejí z uživatelských recenzí, portál hodnotí jednotlivé softwary i čtvrtletně, a to právě odznaky, které si oceněné firmy mohou „vyvěsit“ jako důkaz spokojenosti svých klientů.

„Ceníme si zejména toho, že z G2 můžeme čerpat feedback od reálných koncových uživatelů. Díky stovkám recenzí jsme schopni náš produkt neustále zdokonalovat, protože víme, co uživatelům vyhovuje a co ne. To je zpětná vazba, která je pro vývoj klíčová. O to víc si potom vážíme ocenění Momentum Leader, protože víme, že je výsledkem důvěry, kterou v nás klienti mají,“ vysvětluje Malych.

Články autora Tadeáš Zíka

Nejnovější články

Názory
Geopolitika opět v centru pozornosti

Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do...

A právě podpora Ukrajiny ze strany Spojených států...

Pohled z praxe
O krok blíž k výrobě zelené ropy

Pokud by totiž výklad zákona o odpadech a...

V Green Future se nám podařilo jako prvním...

Abych ukázal absurditu, která u nás legislativně panovala,...

To samozřejmě není jediný zádrhel, na který jsme...

To Česko překvapivě staví do úplně jiného světla...

Dělat v současné době nějaké závěry, jak přetahování...

Expertní pohled
Pět největších trendů v oblasti SASE pro rok 2024

Vedle toho se IT bezpečnostní týmy musí vypořádat...

Mít produkty od více dodavatelů téměř vždy vede...

SASE umožňuje přijetí zero-trust technologie. Princip zero-trust spočívá...

„Integrovaná řešení SASE musí být vybavena umělou inteligencí...

Dá se očekávat, že SASE bude plně flexibilní...

Monitorování digitálních zkušeností (DEM) je dnes často považováno...

Nejnovější Pohled z praxe

Pohled z praxe
O krok blíž k výrobě zelené ropy

Pokud by totiž výklad zákona o odpadech a...

V Green Future se nám podařilo jako prvním...

Abych ukázal absurditu, která u nás legislativně panovala,...

To samozřejmě není jediný zádrhel, na který jsme...

To Česko překvapivě staví do úplně jiného světla...

Dělat v současné době nějaké závěry, jak přetahování...

Pohled z praxe
Prestižní ocenění pro Lázně Luhačovice

Ocenění převzal generální ředitel Ing. Jiří Dědek: „Ocenění...

„Příkladem je naše dlouhodobá péče o přírodní minerální...

Pohled z praxe
Houbové obaly z jižní Moravy mají Red Dot

Myco SafePads jsou papírová kapsle naplněná inovativním materiálem...

Že se jedná o velmi slibný a zajímavý...

O řešení mají zájem i obalářské společnosti. Například...

Český biotechnologický startup Myco, který za produkty z...