Neděle 28. dubna 2024
ikona hodiny23. 1. 2024 07:15

CloudTalk získal 26 milionů eur

Chce se stát lídrem nové éry hlasové komunikace založené na umělé inteligenci

Slovensko-česká společnost CloudTalk, nejrychleji rostoucí řešení volání a softwaru pro call centra moderních podniků poháněné umělou inteligencí, úspěšně získala 26 milionů eur. Uzavřela tím financování série B. Nejnovější investice, společně vedlená společnostmi KPN Ventures a Lead Ventures, a podpořená stávajícími investory Point Nine Capital, henQ, Presto Ventures a Orbit Capital, je velkým krokem na cestě společnosti CloudTalk k transformaci podnikové komunikace.

Tadeáš Zíka autor

Foto: Shutterstock.com CloudTalk získal 26 milionů eur. Chce být lídrem nové éry hlasové komunikace založené na AI Foto: Shutterstock.com

Slovensko-česká společnost CloudTalk, dnes s kancelářemi v Praze a Bratislavě, byla založena v roce 2016, aby pomohla podnikům snadno se spojit se zákazníky po telefonu. Ze zákaznické zkušenosti tak činí největší konkurenční výhodu, která jim zajistí vyšší příjmy. „Bylo zábavné sledovat, jak náš produkt řeší výzvy pro více než 4 000 týmů prodeje a zákaznických služeb ve více než 100 zemích a zajišťuje více než 400 milionů konverzací se zákazníky. To je neuvěřitelných 665 let telefonování,“ říká Martin Malych, generální ředitel společnosti CloudTalk.

Nová investice strategicky urychlí růst a inovace produktů společnosti CloudTalk, zejména v oblasti vylepšení jejího cloudového telefonního systému a řešení kontaktních center pomocí umělé inteligence. Toto financování přichází v kritické době, kdy se prodejní týmy a týmy zákaznických služeb po celém světě snaží zlepšit výkonnost a efektivitu v době velkých ekonomických změn.

„Zaznamenali jsme rostoucí poptávku po cloudových komunikačních nástrojích, které dokážou efektivně řešit problémy týmů zaměřených na zákazníky. Uživatelé chtějí telefonní řešení, které pomůže se základními věcmi, jako je zlepšení kvality hovorů, zvýšení počtu vyzvednutých zákazníků a zlepšení čistoty CRM databází. Chtějí však také, aby telefonní řešení bylo inteligentní. Například aby shrnovalo hovory pomocí umělé inteligence, automatizovalo zaznamenávání poznámek a sledovalo nálady zákazníků pomocí analýzy sentimentu. Proto se nyní výrazně zaměřujeme na umělou inteligenci, maximalizaci efektivity týmu, optimalizaci hovorů a růst příjmů našich klientů,“ uvádí Malych.

Společnost CloudTalk je pevně odhodlána zkvalitňovat rozhovory a interakce mezi lidmi ve světě podnikání. Jejím cílem je zdokonalovat svá komunikační řešení založená na umělé inteligenci, zajistit bezproblémovou integraci s moderními podnikovými nástroji a poskytovat uživatelům po celém světě bezproblémové interakce.

Společnost se zaměřuje na budování platformy, která nejen splňuje vyvíjející se potřeby vzdálených pracovníků, ale také překonává očekávání zákazníků díky inovativním funkcím, jako jsou dialery s umělou inteligencí, konverzační inteligence a rozpoznávání řeči. Vizí společnosti CloudTalk je vytvořit jednotný ekosystém pro komunikaci prodejních týmů a týmů zákaznických služeb, kde se každý profesionál může zapojit do produktivnějších a smysluplnějších konverzací.

Společnost KPN Ventures, významný nizozemský telekomunikační operátor a hlavní investor tohoto kola, plně podporuje poslání společnosti CloudTalk. „Jsme ohromeni intuitivními řešeními společnosti CloudTalk s umělou inteligencí a její schopností vyhovět dynamickým potřebám moderních podniků. Jejich závazek k dokonalosti a inovacím se dokonale shoduje s naší vizí,“ říká Sem Alberga, investiční ředitel společnosti KPN Ventures.

„Tato investice je velkým skokem směrem k dosažení našich cílů. Nejen z hlediska finančního růstu, ale také zásadní proměny způsobu, jakým podniky komunikují. Velký dík patří všem, kteří nám na této cestě pomáhali – našim zákazníkům i více než 140člennému týmu CloudTalk. Mám velké štěstí, že mám kolem sebe tak neuvěřitelné profesionály. Těším se na další spolupráci se všemi, abychom mohli vést více smysluplných rozhovorů, které přinesou příjmy a spokojenost,“ uzavírá Martin Malych.

Články autora Tadeáš Zíka

Nejnovější články

Názory
Česko v pasti NIMBYsmu

Dobrý příkladem je nedávná debata o vysokorychlostní železnici....

To vše ilustruje současné Česko. Chceme být moderní...

Aktuality
Pro firmy je připravena miliarda na inovace

„Českým podnikatelům chceme vytvořit co nejlepší podmínky k...

Ministerstvo průmyslu a obchodu podporuje výzkum a inovace...

Aktuality
Diamanty českého byznysu se zastavily v Plzni

Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...

Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...

Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...

Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...

Nejnovější Trendy

Trendy
Saudské fondy, české startupy, mezinárodní investoři

Nebudou chybět zástupci globálně úspěšných fondů Hustle fund,...

Foundeři zde budou mít možnost oslovit širokou škálu...

Na Reflect přiletí podnikatelé a zakladatelé několika úspěšných...

Díky pozitivnímu ohlasu, kterému se minulý rok těšila...

Trendy
Belgický příklad pro Česko

„Lidé by nemuseli shromažďovat a odvážet nesešlápnuté lahve...

Při zavedení digitálního zálohového systému by v Česku...

Trendy
Rozmar moderního člověka, nebo udržitelnější způsob nakupování?

Stále více zákazníků si zvyklo pravidelně nakupovat potraviny...

Prvním z důvodů, proč může být rozvoz potravin šetrnější...

K udržitelnosti celého nákupního procesu velkou měrou přispívají také...

Počet automobilů na 1 000 obyvatel v České republice neustále...