Pátek 23. února 2024
ikona hodiny23. 1. 2024 07:15

CloudTalk získal 26 milionů eur

Chce se stát lídrem nové éry hlasové komunikace založené na umělé inteligenci

Slovensko-česká společnost CloudTalk, nejrychleji rostoucí řešení volání a softwaru pro call centra moderních podniků poháněné umělou inteligencí, úspěšně získala 26 milionů eur. Uzavřela tím financování série B. Nejnovější investice, společně vedlená společnostmi KPN Ventures a Lead Ventures, a podpořená stávajícími investory Point Nine Capital, henQ, Presto Ventures a Orbit Capital, je velkým krokem na cestě společnosti CloudTalk k transformaci podnikové komunikace.

Tadeáš Zíka autor

Foto: Shutterstock.com CloudTalk získal 26 milionů eur. Chce být lídrem nové éry hlasové komunikace založené na AI Foto: Shutterstock.com

Slovensko-česká společnost CloudTalk, dnes s kancelářemi v Praze a Bratislavě, byla založena v roce 2016, aby pomohla podnikům snadno se spojit se zákazníky po telefonu. Ze zákaznické zkušenosti tak činí největší konkurenční výhodu, která jim zajistí vyšší příjmy. „Bylo zábavné sledovat, jak náš produkt řeší výzvy pro více než 4 000 týmů prodeje a zákaznických služeb ve více než 100 zemích a zajišťuje více než 400 milionů konverzací se zákazníky. To je neuvěřitelných 665 let telefonování,“ říká Martin Malych, generální ředitel společnosti CloudTalk.

Nová investice strategicky urychlí růst a inovace produktů společnosti CloudTalk, zejména v oblasti vylepšení jejího cloudového telefonního systému a řešení kontaktních center pomocí umělé inteligence. Toto financování přichází v kritické době, kdy se prodejní týmy a týmy zákaznických služeb po celém světě snaží zlepšit výkonnost a efektivitu v době velkých ekonomických změn.

„Zaznamenali jsme rostoucí poptávku po cloudových komunikačních nástrojích, které dokážou efektivně řešit problémy týmů zaměřených na zákazníky. Uživatelé chtějí telefonní řešení, které pomůže se základními věcmi, jako je zlepšení kvality hovorů, zvýšení počtu vyzvednutých zákazníků a zlepšení čistoty CRM databází. Chtějí však také, aby telefonní řešení bylo inteligentní. Například aby shrnovalo hovory pomocí umělé inteligence, automatizovalo zaznamenávání poznámek a sledovalo nálady zákazníků pomocí analýzy sentimentu. Proto se nyní výrazně zaměřujeme na umělou inteligenci, maximalizaci efektivity týmu, optimalizaci hovorů a růst příjmů našich klientů,“ uvádí Malych.

Společnost CloudTalk je pevně odhodlána zkvalitňovat rozhovory a interakce mezi lidmi ve světě podnikání. Jejím cílem je zdokonalovat svá komunikační řešení založená na umělé inteligenci, zajistit bezproblémovou integraci s moderními podnikovými nástroji a poskytovat uživatelům po celém světě bezproblémové interakce.

Společnost se zaměřuje na budování platformy, která nejen splňuje vyvíjející se potřeby vzdálených pracovníků, ale také překonává očekávání zákazníků díky inovativním funkcím, jako jsou dialery s umělou inteligencí, konverzační inteligence a rozpoznávání řeči. Vizí společnosti CloudTalk je vytvořit jednotný ekosystém pro komunikaci prodejních týmů a týmů zákaznických služeb, kde se každý profesionál může zapojit do produktivnějších a smysluplnějších konverzací.

Společnost KPN Ventures, významný nizozemský telekomunikační operátor a hlavní investor tohoto kola, plně podporuje poslání společnosti CloudTalk. „Jsme ohromeni intuitivními řešeními společnosti CloudTalk s umělou inteligencí a její schopností vyhovět dynamickým potřebám moderních podniků. Jejich závazek k dokonalosti a inovacím se dokonale shoduje s naší vizí,“ říká Sem Alberga, investiční ředitel společnosti KPN Ventures.

„Tato investice je velkým skokem směrem k dosažení našich cílů. Nejen z hlediska finančního růstu, ale také zásadní proměny způsobu, jakým podniky komunikují. Velký dík patří všem, kteří nám na této cestě pomáhali – našim zákazníkům i více než 140člennému týmu CloudTalk. Mám velké štěstí, že mám kolem sebe tak neuvěřitelné profesionály. Těším se na další spolupráci se všemi, abychom mohli vést více smysluplných rozhovorů, které přinesou příjmy a spokojenost,“ uzavírá Martin Malych.

Články autora Tadeáš Zíka

Nejnovější články

Pohled z praxe
OZP přispívá na prevenci nejvyšší částkou na jednoho pojištěnce

OZP je dlouhodobě lídrem v modernizacích a využívání nových...

Významnou součástí služeb pro pojištěnce OZP je Asistenční...

Jedním z pilířů zdravotních programů OZP je prevence a...

OZP přinesla na český trh zdravotního pojištění už...

Novinkou roku 2024 je možnost využít kredity na...

Aktuality
Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

Od ledna společnost postupně spouští závody v Hranicích,...

Wienerberger také investuje do aktivit spojených s udržitelným...

Rok 2024 bude pro stavební trh rokem očekávání...

Analýzy
Rok 2023: Levnější byty i domy , ceny pozemků dále rostou

„Podle našeho očekávání je cenový pokles u nemovitostí...

Meziroční pokles cen bytů dosáhl vrcholu už ve...

Ceny rodinných domů stoupají dvě čtvrtletí po sobě,...

Samostatnou kapitolou jsou pozemky, jejichž ceny letí dlouhodobě...

Nejnovější Trendy

Aktuality
V Brně se představí trendy v udržitelném byznysu

„Udržitelnost by měla být klíčovou součástí každé firmy,...

Hlavní součástí programu jsou přednášky odborníků z oblasti...

Aktuality
Zeleninu do letadel si Emirates pěstují samy. Ekologicky

Ta teď úspěšně dokončila převzetí společnosti Emirates Bustanica,...

Od svého uvedení na trh v červenci 2022...

Trendy
Digitální proměna: tajemství vaší úspěšné budoucnosti

V návaznosti na toto uvědomění vzniká další otázka. Co...

Možná si kladete otázku, kdy je ten správný...

Určujte si vize a cíle. Když se odhodláme udělat zásadní rozhodnutí...

Klíčem k úspěchu jsou SMART cíle – specifické, měřitelné, dosažitelné,...

Za domem máme kouzelný les, kde chce každý...

Dalším klíčovým prvkem je zapojení všech zúčastněných stran...

Ano, v následném kroku digitální transformace přichází na řadu další podstatná...

Co se tím myslí? Pokud ve vaší firmě chybí potřebné IT...

Co si pod tím představit? Klíčem je podrobný, realistický plán,...

Tým by měl být sestaven standardně – z přirozených...

Člověk se učí celý život. Posledním krokem na cestě...

Na straně zaměstnanců může digitální transformace vyvolávat smíšené...