Kyberzločinci zneužívají nové zranitelnosti o 43 % rychleji
Analýzy 17. 5. 2024 06:31Studie FortiGuard Labs Global Threat Landscape Report za 2. pololetí 2023 zdůrazňuje potřebu, aby dodavatelé dodržovali osvědčenou praxi ve zveřejňování...
Úspěšná komunitní akce pro e-shopaře pokračuje a přináší další sérii přednášek, oblíbených mastermindů a networkingu. Tentokrát setkání proběhne už 12. října v kancelářích Heureky. Hlavní slovo zde dostanou zástupci ze společnosti Notino nebo Google, kteří na základě vlastních příkladů z praxe představí, jak efektivně pracovat s produktovými i zákaznickými daty nejen před nástupem hlavní sezóny.
ShopMasters je pravidelné setkání majitelů e-shopů, kteří vzájemně sdílí zkušenosti a radí si, jak uspět v byznysu. Akce, která proběhne už 12. října v kancelářích Heureka Group, se tentokrát zaměří na datově orientované řízení firmy.
Hlavní téma bude rezonovat nejen v rámci sedmi mastermindových skupin pod vedením zkušených mentorů, ale také ve třech přednáškách. Ty povedou Martin Slavětínský, Business Intelligence Analyst za Heureka Group, Martin Kavřík, Head of Data Office ze společnosti Notino a v neposlední řadě také Ivona Hamová, Analytical Consultant společnosti Google.
„Data skrývají obrovské možnosti pro optimalizaci firemních procesů. Bez adekvátní součinnosti s businessem, ale nejde jejich potenciálu plně využít. Ve své prezentaci na několika příkladech ukážu, jak důležité je nezaměřovat se pouze na technologickou stránku věci, ale i na navazující business procesy, ” vysvětluje Martin Kovařík, Head Of Data Office společnosti Notino.
Zakoupit vstupenky můžete na webu www.shopmasters.cz, kde rovněž naleznete kompletní program a veškeré další informace.
Kromě něj během odpoledne promluví i další experti. Martin Slavětínský z Heureka Group nastíní, kam se bude ubírat poptávka zákazníků v hlavní nákupní sezoně či jak se změnilo vnímání ceny jako nejdůležitějšího faktoru pro výběr e-shopu. Ivona Hamlová, analytická konzultantka technologického gigantu Google zase poradí, jak efektivně využívat data v rámci nástroje Google Merchant Center.
„Lidé v této době velmi zvažují, kde utratí peníze, a i nadále si utahují opasky. Pro podnikatele je proto obzvlášť důležité umět potencionálního zákazníka oslovit v ten správný moment a vhodně k tomu využívat vlastní data. Pokud e-shopař nechce, aby jeho podnikání stagnovalo, tak se bude muset naučit s daty pracovat a využívat je ke svému rozhodování,” dodává Jakub Stupka, COO ze společnosti Ecomail.cz, která je s Heurekou, Shoptetem a Zásilkovnou hlavním organizátorem této události.
Společnost Fortinet, světový lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti...
Útoky začaly v průměru 4,76 dní poté, co...
Útoky se týkaly méně než 9 % všech...
Botnety prokázaly neuvěřitelnou odolnost – v průměru trvalo...
„Itálie je pro nás prvním krokem na západ...
Aktuálně Bonami provozuje své služby v České republice,...
Výhody plynoucí z možnosti využívání home office jsou...
Videokonferencím se někteří zaměstnanci ještě nedávno vyhýbali. Přinášely...
Do světa spotřební kancelářské elektroniky vstoupily také chytré...
Aktuální meeting roomy by měly být vybavené kvalitní...
Prostřednictvím digitálních platforem pro stavební profesionály (tzv. PropTech...
Prostřednictvím analýzy historických dat a ukazatelů výkonnosti lze...
Další odvětví jako třeba automobilový průmysl již se...
Při rafinaci oleje dochází k odstranění zbytků mechanických...
„Od nás, jako výrobců pokročilé rafinační technologie se...
I když panuje všeobecný optimismus ohledně AI a...
Respondenti z českých firem uvádějí, že GenAI má významný...
V širším měřítku zůstává pro firmy problémem kybernetická...
Výzkum také odhaluje důležitost moderní datové infrastruktury v...