Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Může se to zdát jako nošení dříví do lesa, nabízet technologické služby startupům, tedy technologicky orientovaným společnostem. Pravda je ovšem jiná. Startup často stojí na technologii, která je podstatnou částí obchodního modelu. I on však potřebuje pro efektivní řízení na všech úrovních data a jejich analýzu. Jsou nezbytnou podmínkou toho, aby se dokázal přizpůsobovat aktuálním změnám a potřebám, aby mohl růst. Přesně na tento cíl se zaměřuje řešení společnosti NAVERTICA postavené na produktu Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Pokud uvítáte více než jen základní finanční řízení, fakturaci a jednoduché vedení zásob, pokud chcete mít pod kontrolou správu obchodů, skladů, logistiku, služby a případně i výrobu, je to pro vás vhodná volba. Cloudové řešení nevyžaduje žádný speciální hardware, připojíte se z jakéhokoli zařízení prostřednictvím aplikace. Implementace je rychlá a snadná, uživatelské rozhraní přívětivé, vícejazyčné a propojitelné se všemi běžnými aplikacemi Microsoft. To vše bez investičních nákladů.
U menších podniků bývá pravidlem, že zavádění podnikových systémů řízení (ERP) je závislé na externím specialistovi. Toto je však vztah, který zvláště dynamicky rostoucím společnostem nevyhovuje. Jakákoliv změna je totiž závislá na externí službě. S podporou společnosti NAVERTICA, která na základě specifických firemních definic přednastaví 99 % všech potřeb, můžete začít sami a hned, bez zdlouhavého projektování s externími konzultanty. Ve formě předpřipraveného řešení pokryjete vše potřebné v obchodních a finančních procesech firmy. Balíčková řešení NAVERTICA 365 BC Packages jsou pro vás připravena k rychlému nasazení a okamžitému fungování.
Přesně tak k potřebě efektivního systémového řízení přistoupila nedávno nově vzniklá společnost Aquashield Europe, která svůj byznys model postavila na licenci společnosti Philips pro prodej Philips water products. „Hledali jsme solidní a stabilní ERP systém, který je možné naimplementovat rychle. Měli jsme zkušenost s řešením SAP, ale chtěli jsme něco více uživatelsky přívětivého a vhodnějšího pro rostoucí společnost, která plně podporuje flexibilitu zaměstnanců, práci odkudkoliv a je schopna komunikovat ve více jazycích,“ zdůvodňuje volbu jednatel Jakub Grosman.
Primární podmínkou byl v listopadu 2019 krátký termín spuštění ERP do produktivního procesu, vázaný na dovoz a naskladnění první dodávky vodních filtrů pro následný prodej distributorům do zemí EU i mimo ně. „Na základě naší třicetileté zkušenosti v oblasti implementací systémů ERP jsme navrhli implementaci systému MS Dyn365 BC využívající cloudovou platformu MS Azure. V projektu byla použita NVR agilní implementační metodologie a celý implementační projekt proběhl na běžné poměry velmi rychle, hybridní cloud řešení bylo nasazeno do produktivního provozu za 51 dní. Postaveno bylo sice ještě na platformě Microsoft Dynamics 365 Business Central 15, ale od prvopočátku již bylo připraveno na migraci do online licence verze MS Dyn365 BC po jejím uvolnění pro ČR. Inovativnost a vize se stala realitou k 8. dubnu letošního roku, kdy jsme celý systém úspěšně převedli na verzi online,“ říká marketingová manažerka společnosti NAVERTICA Katarína Imre. Zaměstnanci Aquashield tak každodenně využívají výhody cloudového řešení s připojením prostřednictvím webového rozhraní z jakéhokoli zařízení. Toto pozitivně hodnotí nejen zákazníci, ale třeba i hlavní účetní. A firma se díky tomuto řešení nezastavila ani v čase pandemických restrikcí.
Již 30 let působí na trhu podnikových informačních systémů nejen v České a Slovenské republice, ale implementuje softwarová řešení také u zákazníků v mnoha evropských zemích, v jižní Africe a v USA. Je certifikovaným partnerem ERP a CRM řešení. Používá vlastní projektovou metodologii NAVERTICA Agile a vlastní softwarová řešení na platformách Microsoft. Zaměřuje se především na odvětvová řešení v segmentech výroby, obchodu, služeb, logistiky, řízení projektů i zdravotnictví.
„Máte vizi, strategii, tým odhodlaných lidí a vše potřebné pro pozitivní výhled a růst? Nemáte kapacitu ani vlohy pro zastřešení nutných procesů v oblasti financí, účetnictví, mezd, personalistiky, skladů a IT, avšak víte, že je potřeba již od počátku nastavit vše správně, abyste mohli plně realizovat firemní vize a cíle? Vaší úlohou bude realizace snů a my se postaráme o zázemí v technologické i procesní oblasti,“ říká Katarína Imre.
V rámci cloudové strategie a propojitelnosti jednotlivých produktů společnosti Microsoft získáte užitečné prostředky a nástroje pro úspěšný start. Digitální transformace představuje zcela nový způsob vzájemného propojení lidí, dat a procesů. Je to výzva, nutí nás přemýšlet jiným způsobem a nabízí takřka neomezené příležitosti. Strategie digitální transformace vám umožní vytvářet hodnotu pro zákazníky a zachovat si konkurenční výhody ve světě, ve kterém mají digitální technologie nejvyšší prioritu.
Microsoft nabízí ve svých řešeních řadu možností. Jejich efektivní využití se však bez expertní spolupráce těžko obejde. „Největší výzvou každého projektu je proměna nestrukturovaných pracovních činností v oblasti ICT na strukturované. S tím je zpravidla spojena náhrada izolovaných ostrůvků informací ve vlastnictví jednotlivých útvarů na jednu komplexní databázi využívanou všemi pracovníky v rozsahu jejich potřeb. Tady zúročujeme třicet let našich zkušeností – víme, jak firmy či organizace fungují a jaké jsou jejich bolesti. Umíme identifikovat a měřit realizační, řídící i podpůrné procesy. Microsoft produkty umožňují efektivní řízení, sledování a vyhodnocování. A naše zkušenosti s fungováním procesů ve firmách nám umožňují poskytovat zákazníkům kromě informačních systémů i významnou přidanou hodnotu, která je mnohdy větší než hodnota dodaného systému,“ říká CEO společnosti NAVERTICA Martin Ingr.