Středa 29. května 2024
ikona hodiny6. 5. 2022 12:35

V Karlových Varech se bude prodávat Česko

Stane se tak na největším českém incomingovém workshopu Czech Republic Travel Trade Day (TTD). Akce proběhne ve dnech 23. a 24. května v karlovarském Grandhotelu Pupp a jejím cílem je posílit příjezdový cestovní ruch a podpořit destinační značku Visit Czech Republic v zahraničí.

Petr Simon autor

Foto: Shutterstock.com Karlovy Vary lákají hosty Foto: Shutterstock.com

Na přípravách spolupracovala agentura CzechTourism s Destinační agenturou pro Karlovarský kraj (Živý kraj) za podpory Karlovarského kraje a měst Karlovy Vary a Mariánské Lázně.

Tato unikátní B2B platforma nabídne tuzemským poskytovatelům turistických služeb jednání s se zástupci mnoha zemí světa, účast potvrdili nákupčí z Německa, Rakouska, Beneluxu, Francie, Itálie, Španělska, Skandinávie, Velké Británie, Polska, Litvy, USA, Kanady, Japonska, Filipín, Taiwanu, Jižní Koreje nebo Latinské Ameriky.

Czech Republic TTD

V pondělí 23. května se uskuteční workshop s mezinárodními nákupčími, v úterý 24. května pak s řediteli zahraničních zastoupení agentury CzechTourism. Pro Karlovarský kraj je pak zcela zásadní to, že jednotlivým workshopům budou předcházet ve dnech 20. až 22. května tzv. pre-tours po regionu realizované formou poznávacích cest pro zahraniční nákupčí (touroperátory a cestovní kanceláře), novináře a ředitele zahraničních zastoupení za účelem seznámit je s destinací a její nabídkou.

Hlavním cílem této akce je k rozvoji obchodních aktivit českých podnikatelů, regionů a institucí a v rámci nadcházejícího ročníku především umístit Karlovarský kraj do komerčních nabídek zahraničních cestovních kanceláří.

Právě tento kraj výrazně trpí pandemickým ochlazením turistického ruchu i současnou rusko-ukrajinskou krizí. Destinační agentura proto připravila pro zájemce čtyři tematické poznávací cesty, které zahrnují široké spektrum turistické nabídky a představují to nejlepší z Karlovarského kraje. Dvě se zaměřují na prezentaci lázeňských měst zapsaných na seznamu UNESCO, třetí cílí na jedinečnost řemeslných i gastronomických tradic regionu a čtvrtá cílí na vyznavače aktivní turistiky, cyklistiky i vodáctví. Jednotlivé cesty budou každý den zakončeny společným večerním programem.

Články autora Petr Simon

Nejnovější články

Cestovní ruch
Ekonomický význam cestovního ruchu v regionech vzrostl

V roce 2022 činil celkový objem výdajů za...

Přes pomoc různých subvenčních programů v oblasti zaměstnanosti...

Cestovní ruch
Míra rizika úpadku cestovní kanceláře činí 0,1 %

Míra rizika úpadku CK v ČR je velmi...

Na českém trhu nyní operuje celkem 596 cestovních...

Pohled z praxe
I u zelených kancelářských budov je prostor pro úsporu nákladů

To je samo o sobě potvrzením environmentálně šetrného...

Každopádně do budoucna CBRE plánuje neusnout na vavřínech....

Nejnovější Aktuality

Komora.cz
„Flexinovela“ zákoníku práce pomůže i rodičům malých dětí

Skloubit péči o děti, zároveň si udržet kontakt...

„Plánované změny pomohou trhu práce v Česku. Zaměstnanci,...

Cestovní ruch
Nekalé praktiky falešných turistických průvodců skončí

Například tržní řád hlavního města Prahy vymezuje území,...

„Jsem rád, že se podařilo najít formulaci, která...

„Od ledna 2025 si slušní poskytovatelé průvodcovských služeb...

Komora.cz
Zaměstnavatelé novelu zákoníku práce uvítají

Současná praxe, kdy může být výpověď z pracovního...

S tím úzce souvisí další změna zákoníku práce,...