Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Technologicko-konzultační společnost MoroSystems, která pomáhá předním českým i světovým firmám efektivně digitalizovat procesy a zavádět technologické inovace, se stala prvním českým partnerem Magnolie – ta se řadí mezi takzvané digital experience platformy (DXP) a umožňuje efektivně vyvíjet weby a e-commerce portály pro B2B i B2C firmy. Systém usnadňuje správu obsahu a rozšiřování řešení dle byznysových potřeb zákazníka. Pro MoroSystems to znamená rozšíření technologického portfolia založeného na jazyku Java a posílení kompetencí, které se stále točí kolem vývoje komplexních řešení na míru pro klienty eBay, AEVI, UNIQA nebo Benefit Plus.
„V MoroSystems jsme si k šestnáctým narozeninám nadělili do našeho technologického stacku přírůstek v podobě DXP platformy od společnosti Magnolia. Ta nám umožní efektivněji stavět portálová řešení pro naše zákazníky. Pro firmy, které preferují řešení postavené na technologii Java, jde prakticky o jedinou odpovídající alternativu k Liferay, a to za výrazně kompetitivní náklady. Jsme proto rádi, že jsme se stali prvním partnerem na českém trhu,“ říká Tomáš Páral, CEO MoroSystems.
„Díky partnerství s Magnolií dokážeme klientům nabídnout lepší technické řešení pro vývoj portálů, přičemž umíme srovnat výhody a nevýhody vývoje jak nad DXP platformou, tak čistě na zelené louce. Ve výběru hrálo roli i to, že Magnolia ctí moderní MACH architekturu, která umožňuje poskládat výsledné řešení optimálně dle byznysových potřeb zákazníka. Dále obsahuje nástroje pro tvorbu a správu obsahu určeného nejen pro web, ale i další digitální kanály. V neposlední řadě přináší funkcionality pro orchestraci personalizované zákaznické komunikace. To vše na špičkové úrovni i pro nejnáročnější a nejkomplexnější projekty,“ dodává Radek Teichmann, CTO MoroSystems.
Magnolia byla letos zařazena mezi vizionářské společnosti v rámci žebříčku Gartner® Magic Quadrant for Digital Experience Platforms a jejího růstového potenciálu si rovněž všimli v reportu The Forrester Wave: Digital Experience Platforms (DXPs), Q3 2021. Oba výzkumy ilustrují boom DXP platforem, které jsou typicky určeny pro portálová řešení různého druhu, jež využívají středně velké až velké firmy – například banky a pojišťovny, energetické společnosti, mobilní operátoři nebo farmaceutické firmy.
DXP platforma Magnolia přináší CMS funkcionality (tedy zejména správu obsahu), ale vedle nich dokáže automatizovaně reagovat na odlišné potřeby uživatelů a zákazníků. K tomu obsahuje nástroje pro marketingovou automatizaci včetně správy multikanálové komunikace nebo segmentaci uživatelů (od manuálně nastavených podmínek až po AI/ML modely). Dále umožňuje personalizaci obsahu na různých úrovních (obsah komponent, verze komponent, verze stránek) a s různou komplexitou (od nastavení událostí na základě stanovených pravidel až po rekomendační modely), správu digitálních assetů (DAM funkcionalitu), analytiku a reporting na úrovni uživatele nebo správu kampaní v rámci jednoho či více vlastních webů.