Do Prahy míří investiční hvězdy
AktualityDva dny plné inspirativních přednášek, diskuzí, příležitostí k setkání a navázání kontaktů s významnými investory do startupů a dalších obohacujících...
Dva dny plné inspirativních přednášek, diskuzí, příležitostí k setkání a navázání kontaktů s významnými investory do startupů a dalších obohacujících...
V souvislosti se sociálními sítěmi jsou stále spojováni především teenageři a mladá generace. Přitom mnohem zajímavější a aktuálně i aktivnější jsou...
Celé jaro a léto se neslo ve znamení magické zkratky AI, tedy umělé inteligence. Microsoft, respektive platforma Open AI, zpřístupnila...
Hackathon, workshopy, videohry i dílničky s AI – i to je součástí letošního programu Dnů AI, které letos pořádají spolky...
Komunikace s médii a novináři je dnes jednou ze základních cest public relations vaší značky. Dnes se nebavme o placených...
Hospodářská komora prostřednictvím Evropského hospodářského a sociálního výboru (EHSV) prosazuje mírnější a flexibilnější pravidla minimálních povinných přestávek a dob odpočinku...
51 % Čechů plánuje strávit podzimní dovolenou v Česku. Vyplývá to z průzkumu Institutu turismu agentury CzechTourism. Podle něj by...
Zákazníci e-shopů se při rozhodování o nákupu čím dál častěji rozhodují nejen na základě ceny a parametrů samotného zboží, ale...
Srpnová data poradenské společnosti STR ukazují, že hotelový trh České republiky s Prahou je poraženým pocovidového vývoje. Jak oproti zbytku...
Česká spořitelna vstupuje jako první banka v Česku do investičního fondu i&i Biotech Fund (i&i Bio), který působí při renomovaném...
Všechny výsledky
Jak technologie mění včerejší byznys modely ukazuje aplikace, která umožní zájemcům o koupi vozu prohlédnout si jej nikoliv naživo, ale v rozšířené a virtuální realitě, která tu skutečnou věrně napodobuje. Aplikace, která vlastně představuje virtuální showroom, je již dostupná pro zařízení iOS i pro Android.
Nová aplikace díky použité technologii virtuální (VR) a rozšířené (AR) reality dokonale simuluje reálnou návštěvu firemního showroomu v Praze. Uživatel vstoupí přímo do předváděcího prostoru, v němž se lze volně procházet a prohlížet si nabízené značky automobilů ze všech stran. Jde o de facto plnohodnotnou alternativu osobní návštěvy, kdy si zákazníci mohou z pohodlí domova, nebo z kteréhokoliv jiného místa na světě, nezávazně a v klidu prohlédnout nabízené vozy a v případě zájmu kontaktovat prodejce.
Stačí kliknout na konkrétní model a uživateli se načte jeho podoba ve 3D. Na postranní liště pak uvidí na fotografiích konkrétní dostupné vozy, přičemž si díky konfigurátoru barev může zobrazit dostupné barevné varianty. Dále si zde přečte podrobné informace o nabízeném vozidle včetně ceny, k dispozici je i virtuální prohlídka interiéru a fotogalerie. Funkce AR umožňuje uživateli umístit vizuálně vybrané vozidlo v reálné velikosti do své garáže, nebo před dům, a to pomocí jeho mobilního zařízení. Samozřejmě nechybí informace o financování a pojištění vozu, přímý kontakt s prodejcem a možnost sdílení vybraného vozu. Součástí virtuálního showroomu je rovněž klientská VIP zóna.
S aplikací přišla česká firma Auta Super, která nyní pracuje na dalším rozšíření funkcí a postupném doplňování modelů vozidel z nabídky. Aplikace bude do budoucna umožňovat například vizualizaci nabízených úprav.
Virtuální i rozšířená realita jsou technologie, které mohou zcela změnit nejen tvář celých segmentů obchodu a služeb, ale i výroby. Obchodní model, který česká firma využívá při prodeji automobilů, je totiž bez problémů využitelný pro celou řadu dalších produktů a dokonce jej lze využít i pro takzvanou výrobu na požádání, která podle některých futurologů bude již v blízké budoucnosti zcela běžná.
K hlavním zahraničním hvězdám patří americký investor a...
Adam Kočík i Přemysl Rubeš doplní v panelových...
Marketéři a média poslední roky píší primárně o...
Podle článku v CNN Business se začínají z...
Problém většiny briefů značek pro digitální kampaně je,...
Každý si mohl vyzkoušet, že umělá inteligence umí...
Jsem toho názoru, že revoluce nepřijde za rok...
CleverFarm vyvíjí ucelenou softwarovou platformu, která na základě...
„Poslední roky se stále více soustřeďujme na chytré...
Ve více než polovině e-shopů, pro které Authentica...
„Česká pošta dlouhodobě ztrácí zákazníky ve prospěch alternativ,...
Kurýři se podle Authenticy vedle České pošty a...
To jsou všechno jistě velice důležité věci, a...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)