Pro firmy je připravena miliarda na inovace
Aktuality 27. 4. 2024 05:43Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo II. výzvu aktivity Inovace Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK). Cílem výzvy...
Účast na webinářích iniciativy jihočeských institucí a organizací Od nápadu k realizaci potvrzuje, že začínající podnikatelé vyhledávají vzdělávání a poznatky z praxe. Podzimní série bezplatných webinářů představí na konci listopadu téma IT nástrojů v podnikání. Celou sérii vzdělávacích akcí pak 8. prosince zakončí networkingové setkání účastníků se zástupci všech organizací s možností konzultací již konkrétních podnikatelských nápadů.
Série webinářů Od nápadu k realizaci, která odstartovala začátkem listopadu s cílem podpořit začínající podnikatele, je ve své polovině. V rámci série pěti akcí již proběhly tři webináře s tématy Jak správně chybovat v podnikání, Právo a byznys aneb trocha jistoty do vašich podnikatelských kroků a Online marketing v praxi. „Naplněná kapacita proběhlých akcí potvrdila, že lidé s nápadem či zájmem o podnikání se chtějí vzdělávat a hledají možnosti spolupráce či mentoringu. Webináře, které pořádáme s regionálními partnery, tyto možnosti nabízí. Druhou sérii jsme ještě navíc doplnili o osobní konzultace konkrétních podnikatelských záměrů,“ říká Luděk Keist, ředitel Jihočeské hospodářské komory.
Účastníci také vítají zajímavý výběr lektorů a zkušeností přímo z praxe. „Lektorka Petra Dolejšová je advokátka, která boří mýty o nudných právnících, o čemž se mohli všichni účastníci sami přesvědčit. Při svých školeních vynechává paragrafy a na jejich místo dosazuje příklady z praxe, lehkost a vtip,“ hodnotí Alžběta Mládková, ředitelka Regionální kanceláře Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest, která zorganizovala druhý z webinářů, a dodává: „Během prezentace bylo lektory zodpovězeno mnoho konkrétních dotazů od posluchačů. Z reakcí samotných účastníků je patrné, že pojetí práva a jeho výkladu tímto způsobem je zaujalo a z webináře si odnášeli nové poznatky.“
Od nápadu k realizaci představilo i další důležité téma, a to Online marketing v praxi. Ten se stává v dnešní době online světa nepostradatelným. „Poslední webinář, který pořádáme 25. listopadu, nabídne téma IT a náš zkušený lektor Martin Řehka představí, jak informační technologie efektivně využít pro rozvoj podnikání,“ seznamuje s dalším tématem František Mlčák, ředitel Jihočeského vědeckotechnického parku, a dodává: „Celou sérii pak uzavře Networkingové setkání s možností konzultací konkrétních podnikatelských nápadů, které je naplánované na středu 8. prosince 2021 v našich prostorách. Zde se mimo jiné také budou účastníci moci setkat se zástupci všech organizací, které jsou do projektu zapojeni.“
Sérii webinářů Od nápadu k realizaci připravují Jihočeská hospodářská komora, Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest, Jihočeský vědeckotechnický park, Jihočeská agentura pro podporu inovací a Regionální rozvojová agentura jižních Čech. Tyto organizace nabízejí nejen vzdělávání k tématům podnikání, ale také konzultace podnikatelských nápadů a podporu dalšího rozvoje začínajících podniků. Více informací o webinářích a registrační formulář na bezplatné akce je k dispozici na webu www.jhk.cz nebo na Facebookové stránce Od nápadu k realizaci, kde budou průběžně zveřejňovány další zajímavé informace pro začínající podnikatele.
„Českým podnikatelům chceme vytvořit co nejlepší podmínky k...
Ministerstvo průmyslu a obchodu podporuje výzkum a inovace...
Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...
Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...
Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...
Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...
Březnové tržby vzrostly v ČR meziročně o téměř...
Trend českých hotelů je za březen skvělý. Pokud...
Březen byl ve střední Evropě klimaticky velmi příznivý...
Smith Travel Research, americká společnost dříve známá jako...
„Českým podnikatelům chceme vytvořit co nejlepší podmínky k...
Ministerstvo průmyslu a obchodu podporuje výzkum a inovace...
Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...
Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...
Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...
Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...
Zájem prémiových značek o tuto lokalitu po odeznění...
Po pádu komunismu se pro západní značky otevřel...
Podle dostupných dat byl Cartier jedinou značkou, která...
„V Colliers se snažíme, aby se i další...