Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Online platby za kulturu, sport, léky, obědy či nákupy potravin prostřednictvím zaměstnaneckých benefitů budou nově ještě bezpečnější a pohodlnější. Společnost Up Česká republika spouští totiž od srpna 2023 biometrické ověřování plateb u karet eStravenka, eBenefity i All Inclusive. Biometrická autentizace bude probíhat v nové ověřovací aplikaci Up Klíč prostřednictvím otisku prstu nebo scanu obličeje.
Po masivní vlně digitalizace v posledních letech, kdy byla velká část papírových poukázek nahrazena jejich elektronickou formou, přistupuje společnost Up Česká republika k dalšímu inovativnímu kroku, který výrazně zjednodušuje a ještě lépe zabezpečuje online úhradu plateb skrze zaměstnanecké benefity.
„Od zahájení přechodu z papírových stravenek a voucherů na karetní řešení uplynulo 5 let a dnes preferuje platbu stravenkovou nebo benefitní kartou naprostá většina zaměstnanců. Čím dál tím častěji zaměstnanci využívají také platby hodinkami nebo telefonem prostřednictvím Apple Pay i Google Pay a také placení benefity v e-shopech a obecně online. V reakci na tyto trendy jsme se rozhodli ještě více posílit bezpečnost a komfort placení,“ popisuje Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika.
Společnost nasazuje biometrické ověřování u všech třech svých karetních produktů, tedy u eStravenky, volnočasové karty eBenefity a karty All Inclusive, která obě zmíněné spojuje do jednoho chytrého řešení. V nové ověřovací aplikaci Up Klíč získají klienti možnost snadno ověřovat platby prostřednictvím otisku prstu nebo scanu obličeje. Tato tzv. biometrická autentizace patří mezi jeden z nejbezpečnějších způsobů ověřování online plateb.
„Biometrie je navíc v Česku mezi lidmi i v porovnání s jinými evropskými zeměmi velmi populární. Češi si tento způsob ověřování rychle přisvojili,“ říká Nicoletti. Podle společnosti Mastercard patří Česká republika mezi evropskou špičku ve využívání biometrické autentizace při nakupování online. Už v roce 2021 používala podle dat Mastercardu biometrické ověření plateb polovina Čechů.