Do Prahy míří investiční hvězdy
AktualityDva dny plné inspirativních přednášek, diskuzí, příležitostí k setkání a navázání kontaktů s významnými investory do startupů a dalších obohacujících...
Dva dny plné inspirativních přednášek, diskuzí, příležitostí k setkání a navázání kontaktů s významnými investory do startupů a dalších obohacujících...
V souvislosti se sociálními sítěmi jsou stále spojováni především teenageři a mladá generace. Přitom mnohem zajímavější a aktuálně i aktivnější jsou...
Celé jaro a léto se neslo ve znamení magické zkratky AI, tedy umělé inteligence. Microsoft, respektive platforma Open AI, zpřístupnila...
Hackathon, workshopy, videohry i dílničky s AI – i to je součástí letošního programu Dnů AI, které letos pořádají spolky...
Komunikace s médii a novináři je dnes jednou ze základních cest public relations vaší značky. Dnes se nebavme o placených...
Hospodářská komora prostřednictvím Evropského hospodářského a sociálního výboru (EHSV) prosazuje mírnější a flexibilnější pravidla minimálních povinných přestávek a dob odpočinku...
51 % Čechů plánuje strávit podzimní dovolenou v Česku. Vyplývá to z průzkumu Institutu turismu agentury CzechTourism. Podle něj by...
Zákazníci e-shopů se při rozhodování o nákupu čím dál častěji rozhodují nejen na základě ceny a parametrů samotného zboží, ale...
Srpnová data poradenské společnosti STR ukazují, že hotelový trh České republiky s Prahou je poraženým pocovidového vývoje. Jak oproti zbytku...
Česká spořitelna vstupuje jako první banka v Česku do investičního fondu i&i Biotech Fund (i&i Bio), který působí při renomovaném...
Všechny výsledky
Mnohé firmy podlehly vábničce výroby v Číně a teď na to doplácejí. COVID 19 přitom není prvním ani jediným důvodem, proč se stále více výrobních řetězců zkracuje a lokalizuje. Globální obchod bude také proto napříště vypadat jinak a jiný bude i recept na úspěch. To vše nabízejí v podcastu Roman Chlupatý & Roger Tooze (v anglickém originále).
K hlavním zahraničním hvězdám patří americký investor a...
Adam Kočík i Přemysl Rubeš doplní v panelových...
Marketéři a média poslední roky píší primárně o...
Podle článku v CNN Business se začínají z...
Problém většiny briefů značek pro digitální kampaně je,...
Každý si mohl vyzkoušet, že umělá inteligence umí...
Jsem toho názoru, že revoluce nepřijde za rok...
Prvním krokem k budoucnosti je podle Zdeňka Zajíčka...
„Musíme vykročit z bludného kruhu, jinak skutečně zůstaneme...
Co Lidl v Česku dělá ve žhavé současnosti?...
Zároveň si představíme oblíbený zaměstnanecký benefit. Jak totiž...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)