Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Sázka na trvalý růst je slepou ulicí a byznys si to ve stále větší míře uvědomuje. Vedle zisku tak začíná cílovat i další hodnoty, k čemuž přispívají jak měnící se návyky a priority top manažerů a spotřebitelů, tak i technologie, díky kterým je kupříkladu možné sestavit si rodný list výrobku. Firmy, které tento trend podcení, skončí mezi poraženými.
Více v podcastu Romana Chlupatého (AlterEko) & Rudolfa Čiháka (IdeaSense) z cyklu svět v roce 2021, který volně navazuje na ekonomické fórum Kostelec 2020, na němž přední experti na ekonomiku, byznys a riziko diskutovali výzvy a příležitosti světa (p)o koroně. Záznam celého „českého Davosu“ najdete na stránkách pořádající konzultační společnosti AlterEko.info.