Pondělí 4. března 2024
ikona hodiny19. 1. 2022 13:27

Cofidis Pay jako první kombinuje odloženou platbu a nákup na splátky

Nová platební metoda pro e-shopy

Přední nebankovní společnost Cofidis přichází na trh s novým řešením pro financování nákupu zboží v e-shopech. Cofidis Pay je prvním řešením, díky kterému mohou e-shopy nabídnout svým zákazníkům současně nákup na splátky a odloženou platbu v rámci jedné platební metody.

Jana Klusáčková autor

Foto: Shutterstock.com Nová platební metoda pro e-commerce Foto: Shutterstock.com

Díky rychlé implementaci a automatizaci procesů tak nabízí Cofidis Pay e-shopům další výhodný způsob úhrady zboží pro jejich zákazníky.

Cofidis Pay je první univerzální řešení na českém trhu, které e-shopům umožňuje v rámci jedné implementace nabídnout svým zákazníkům současně jak nákup na splátky (Na splátky Cofidis Pay), tak i odloženou platbu, tedy možnost nakoupit ihned a zaplatit později (Platím později Cofidis Pay).

„Popularita odložené platby stoupá a e-shopy nabízející tuto možnost platby se těší vyšší důvěře zákazníků, proto jsme se rozhodli rozšířit naši osvědčenou službu financování nákupů na splátky právě o odloženou platbu,“ říká Milan Bouda, marketingový ředitel společnosti Cofidis, a pokračuje: „Několik let jsme pracovali na produktu, který by umožňoval obě platební metody současně, a zároveň byl jednoduchý a uživatelsky příjemný jak pro e-shopy, tak pro jejich zákazníky.“ 

V rámci produktu Na splátky Cofidis Pay lze získat úvěr od 2 000 Kč do 50 000 Kč s úrokovou sazbou od 0 % dle délky splácení a je ideální k financování elektroniky, nábytku a obecně dražšího zboží. V rámci odložené platby Platím později Cofidis Pay je pak možné sjednat úvěr od 200 Kč do 10 000 Kč s odkladem platby 16–45 dní (se splatností do 15. dne následujícího měsíce) a je vhodný pro financování například oblečení nebo drogistického zboží. „Zákazníci s touto platební metodou tak získají možnost vybrat si zboží, které jim bude nejvíce vyhovovat, a které by si nemohli v případě okamžité jednorázové platby dovolit,“ vysvětluje Bouda.

Automatické vyplnění údajů i okamžité schválení

Cofidis Pay výrazně zjednodušuje financování nákupu zboží v e-shopech díky využití automatického vyplňování údajů o klientovi prostřednictvím technologie OCR (Optical Character Recognition). Po výběru zboží v e-shopu a způsobu platby Cofidis Pay následují 4 rychlé kroky k vyplnění žádosti a poté se nahraje občanský průkaz. Z něj se automaticky vyplní všechny další osobní údaje. Do 60 vteřin dojde k samotnému schválení včetně automatického posouzení údajů v registrech. Smlouvu následně klient podepíše prostřednictvím SMS podpisu.

„Jednoduchý proces žádosti o úvěr výrazně eliminuje možnost nedokončených žádostí. Rychlost posouzení a okamžité zaplacení objednávky e-shopu zase umožňuje rychlou distribuci zboží k zákazníkovi. Díky implementaci Cofidis Pay navíc e-shopy mohou nahradit část objednávek hrazených platební kartou či dobírkou, a snížit tak transakční poplatky,“ popisuje Bouda.

U opakovaných nákupů je celý proces ještě výrazně jednodušší. Poté, co je zákazník rozpoznán svým telefonem a e-mailem, obdrží jednorázové heslo prostřednictvím SMS. Tím se vyhne procesu opětovného zadávání údajů.

Jednoduché a uživatelsky přívětivé řešení chce Cofidis využít k oslovení jak stávajících partnerů, které již v současné době využívají nákup na splátky od Cofidis, tak i nových klientů z řad e-shopů, kterým může nový produkt pomoci výrazně rozšířit síť zákazníků.

Články autora Jana Klusáčková

Nejnovější články

Názory
Blíží se znovu do USA nemovitostní krize?

Studie, kterou vydala NBER (National Bureau of Economic...

Začínající krize v sektoru nemovitostí nakonec může americkou...

Analýzy
Startupy zaměstnávají víc Čechů než zemědělství

V praxi to znamená, že nové technologické firmy v předminulém...

V posledních čtyřech letech se počet startupů zvýšil...

Podle nasbíraných dat přitom startupy většinou představují spíše...

Cílem nového reportu je podle Mikschika přinášet veřejnosti...

Expertní pohled
Jak psychologie ovlivňuje reklamu a e-commerce?

Vystoupí na ní psychologové, influencer Kovy i zástupci...

Oči jsou nejdůležitějším smyslovým orgánem, vizuál proto představuje...

V panelové diskusi k tématu psychologie v reklamě...

Nejnovější Pohled z praxe

Pohled z praxe
Staňte se lídrem transformace české veřejné správy

Občané chtějí moderní veřejné služby poskytované v listinné, ale...

„Uvědomujeme si, že pro oba sektory mohou být...

Pohled z praxe
OZP přispívá na prevenci nejvyšší částkou na jednoho pojištěnce

OZP je dlouhodobě lídrem v modernizacích a využívání nových...

Významnou součástí služeb pro pojištěnce OZP je Asistenční...

Jedním z pilířů zdravotních programů OZP je prevence a...

OZP přinesla na český trh zdravotního pojištění už...

Novinkou roku 2024 je možnost využít kredity na...

Pohled z praxe
Razantní škrty? Digitalizace vám sníží firemní náklady dlouhodobě

Firmy, které dostávají doklady e-mailem nebo poštou, tráví...

Velká faktura od dodavatele pro některé firmy znamená,...

Doklady vám chodí elektronicky, ale následně si je...

Sklad je místo, kde má digitalizace obrovský dopad...