Český zdicí robot bodoval v zahraničí
Aktuality 28. 3. 2024 08:08O robotickém zdění už se mluví i v mezinárodním měřítku. Zdicí robot od Wienerbergeru, nově pojmenovaný WLTR, získal uznání během...
Dle průzkumu kariérního portálu Nelisa si více než polovina lidí řekla o zvýšení platu alespoň o 10 % v důsledku inflace. Průzkum dále ukázal, že se lidé o navýšení platového ohodnocení u svých zaměstnavatelů spíše aktivně přihlašují, a to v pravidelném intervalu alespoň 18 měsíců. Jako nejčastější argument pro zvýšení platu uvádějí především kvalitu odvedené práce, její rostoucí množství a zodpovědnost. Výsledky dále ukázaly, že ačkoli by lidé v případě podprůměrného platu náležícího jejich pozici o jeho zvýšení zažádali, až 60 % z nich průměr nezná.
Průzkum kariérního portálu Nelisa ukázal, že lidé aktivně řeší své finanční ohodnocení. Více než 50 % zaměstnanců žádá své nadřízené o zvýšení platu. 52 % respondentů uvedlo, že je k tomu vede kvalitní plnění jejich pracovních povinností, 30 % pak rostoucí objem práce a s tím související zodpovědnost. Mezi dalšími důvody lidé jmenují finanční problémy (10 %) či reakci na profitabilní období své firmy (4 %). Více než polovina z nich uvedla jako důvod k žádosti o vyšší plat rostoucí inflaci a aktuální zvyšování cen.
Data dále ukazují, že ačkoli lidé otázku platu se svým zaměstnavatelem otevírají, až 60 % z nich nemá představu o průměrném finančním ohodnocení, které jejich pracovní pozici náleží. Zároveň drtivá většina z nich (70 %) by v případě podprůměrného platu o jeho zvýšení požádala.
Dle průzkumu usilují takřka dvě třetiny lidí o zvýšení platu pravidelně, a to alespoň jednou za 18 měsíců. Nejčastěji svého zaměstnavatele žádají o navýšení do 20 % současného platu. To uvedlo celkem 70 % respondentů. 17 % respondentů uvedlo, že svého zaměstnavatele žádají o zvýšení platového ohodnocení o více než 30 %.
„Výsledky průzkumu ukázaly, že lidem není výše jejich platu lhostejná a se svými zaměstnavateli ji aktivně řeší. Průzkum rovněž ukázal, že většina lidí nemá představu o platových standardech, které jejich pozici odpovídají. O nich se informují především od kolegů a lidí, kteří pracují ve stejném oboru, nebo sledováním webů zaměřujících se na průzkumy platů,“ říká Honza Paulas, CEO Nelisy.
„Dlouhé období vývoje, testů a příprav jsme zakončili...
Zdicí robot od Wienerbergeru má nejen úspěchy v...
Travelcon je vůbec největší odbornou konferencí cestovního ruchu...
Nedílnou součástí konference je kromě turismu také téma...
Během konference si účastníci vyzkouší také několik technologických...
Co bude znamenat přechod X na platformu podobnou...
WeChat má přes 1,2 miliardy uživatelů, kteří jsou...
Je třeba si uvědomit, že WeChat vznikal před...
I když se v této chvíli zdá přechod...
Další krok, který Elon Musk plánuje, je poskytnout...
Popravdě řečeno, pro trhy nejde o žádné překvapení....
Takto přísná měnová politika ale není bez rizika....
„Vláda při svém nástupu slíbila maximální možnou digitalizaci....
Semináře o digitalizaci obchodu s automobily se zúčastnili...
Sdružení českých spotřebitelů každoročně od roku 2001 vyhlašuje...
Ocenění Spokojený zákazník také vyjadřuje, že firma, která...
Tyto ocenění jsou také důkazem toho, že firmy...