Cesta za tajemstvím chuti
Be the BestLemon. Popcorn. Milky way. Hlavsa. Golden egg… Jen některé z dezertů, které kdo neochutnal, jako by nebyl. Všechny nesou jeden...
Lemon. Popcorn. Milky way. Hlavsa. Golden egg… Jen některé z dezertů, které kdo neochutnal, jako by nebyl. Všechny nesou jeden...
Téměř osm procent celkových emisí skleníkových plynů v České republice tvoří výroba železa a oceli. Dalšími náročnými obory jsou výroba...
V dynamickém světě podnikání si všichni uvědomují, jak důležité je navázat silné vztahy se svými zaměstnanci a klienty. Výjimečné možnosti...
Letecká společnost Smartwings rozšiřuje svou síť destinací a na léto 2024 přichází již se třetí novinkou. Od 31. května 2024...
Platforma pro tradery FTMO má za sebou další významný úspěch. Na konferenci Finance Magnates London Summit vyhrála firma Otakara Šuffnera...
Od poloviny listopadu se Německo nachází v rozpočtové krizi, poté co ústavní soud v Karlsruhe zakázal vládě převod 60 mld....
Zaměstnavatelé v souvislosti s nárůstem respiračních onemocnění apelují na zaměstnance, aby nepřecházeli krátkodobé nemoci a pokud možno čerpali zaměstnanecké zdravotní...
Podle aktuálního průzkumu agentury NMS pro ERV Evropskou pojišťovnu plánují Češi v zimě na horách utratit přibližně stejně peněz jako...
První seminář na téma umělá inteligence uspořádala pro podnikatele v úterý 28.11. Jihočeská hospodářská komora (Jhk). Umělou inteligenci (AI) vyzkoušela...
Eviden, lídr v oblasti digitalizace, cloudu, velkých dat a kybernetické bezpečnosti, spouští program zaměřený na urychlení zavádění generativní umělé inteligence...
Všechny výsledky
Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism mění vedení. Novým ředitelem bude od 1. listopadu 2023 na základě výběrového řízení dosavadní ředitel marketingu a zahraničních zastoupení František Reismüller. Oznámil to vicepremiér pro digitalizaci a ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš.
Absolventka televizní žurnalistiky na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a marketingové a sociální komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Pracovala řadu let jako televizní redaktorka v domácím zpravodajství České televize, později jako ředitelka odboru komunikace a tisková mluvčí České správy sociálního zabezpečení, tisková mluvčí Karlovarských minerálních vod, vedoucí komunikace a mluvčí Ministerstva práce a sociálních věcí, ředitelka marketingu a komunikace CzechInvestu, mediální zástupkyně Svazu měst a obcí či Asociace krajů a ředitelka komunikace, vedoucí tiskového oddělení a tisková mluvčí Ministerstva průmyslu a obchodu. Aktuálně pracuje jako tisková mluvčí České centrály cestovního ruchu – CzechTourism.
Otevřené výběrové řízení, do kterého se přihlásilo jedenáct lidí, vyhlásilo Ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) proto, že se dosavadní ředitel agentury CzechTourism Jan Herget rozhodl odejít. Ve 2. kole výběru nového vedení se komise MMR rozhodovala mezi dvěma uchazeči. Klíčovou roli sehrála vize, kam má CzechTourism a propagace Česka jako destinace cestovního ruchu na domácím i zahraničních trzích směřovat. Tak, aby to bylo ekonomicky přínosné pro celou zemi.
„Věřím, že nový ředitel agentury CzechTourism František Reismüller, který Českou centrálu cestovního ruchu velmi dobře zná, posune celý sektor cestovního ruchu dopředu. Z posledních dat o návštěvnosti hotelů v Česku je zřejmé, že jsme sice celkově dosáhli už předcovidových čísel, nicméně změnil se poměr českých versus zahraničních hostů, kteří k nám jezdí. Nový ředitel má dle komise, která ho vybrala, velký potenciál to změnit, dosud totiž působil jako ředitel marketingu a zahraničních zastoupení CzechTourismu. On a jeho tým mimo jiné stojí za odborníky ceněnou kampaní Unexpected Traditions, která aktuálně běží ve 13 zemích světa s cílem přilákat do Česka co nejvíc zahraničních turistů,“ říká vicepremiér pro digitalizaci a ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš a dodává: „František Reismüller nejen při přípravě kampaně ukázal důležitost spolupráce napříč destinačním managementem v Česku, každý kraj má totiž ve vizuálech své vlastní téma. A z jeho řízení zahraničních zastoupení je zase zřejmé porozumění specifikům jednotlivých zemí a potřebný kontextový náhled. Uvědomuje si, že bez digitalizace se v cestovním ruchu do budoucna neobejdeme. I to vedlo k tomu, že od letošního 1. listopadu bude řídit celý CzechTourism. Přeji mu hodně úspěchů.“
Vystudoval sinologii na Filosofické fakultě Univerzity Karlovy. Hned po škole se začal věnovat cestovnímu ruchu, nejprve jako business development manager v soukromém sektoru. V roce 2013 založil zahraniční zastoupení CzechTourismu v Šanghaji a čtyři roky byl jeho ředitelem. Následně tři roky pracovat pro Evropskou cestovní komisi (ETC), mimo jiné byl jejím marketingovým a projektovým manažerem v Bruselu. Poté se se vrátil do agentury CzechTourism na pozici ředitele marketingu a zahraničních zastoupení, v které je dosud. František Reismüller je ženatý a má jedno dítě. Mluví anglicky, čínsky a německy. Ve volném čase se věnuje překladům krásné literatury z čínštiny do češtiny a výzkumu na poli čínské kultury a společnosti.
„Velmi intenzivně vnímám, že se cestovní ruch po pandemii covidu-19 změnil stejně, jako celý svět. Při prezentaci Česka doma i v zahraničí je třeba tyto změny respektovat a vycházet jim vstříc, současně je třeba navázat na to, co už funguje, tedy Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika 2021–2025. Mými hlavními prioritami v čele České centrály cestovního ruchu tak bude optimalizace všech činností agentury a digitalizace ve smyslu transparentnosti a důrazu na měřitelný a na exaktních datech založený marketing. To v praxi mimo jiné znamená další rozvoj lidmi velmi oceňovaných portálů Kudy z nudy a Visit Czechia,“ říká budoucí ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller a dodává: „Také je třeba řešit vícezdrojové financování s cílem uspořit náklady státního rozpočtu a přesah činností agentury do synergického budování značky Česko napříč průmyslovými odvětvími a ve spolupráci s dalšími státními institucemi. V neposlední řadě chci klást důraz na komplexní, infrastrukturně uchopené produktové portfolio, které odráží potřeby zdrojových trhů a nabídku českých turistických destinací. Na novou práci se moc těším, děkuji za slíbenou podporu MMR, svému předchůdci i celému skvělému týmu CzechTourism, bez něhož by to nešlo.“
Ve starém působišti v nové pozici se chce František Reismüller hned příští týden setkat a předat si agendu s končícím ředitelem Janem Hergetem. Plánuje také, že se v brzké době sejde se všemi zaměstnanci agentury CzechTourism, rovněž s představiteli asociací a svazů působících v cestovním ruchu a rovněž s generálními řediteli agentur CzechInvest a CzechTrade, s nimiž CzechTourism sdílí budovu Czech House ve Štěpánské ulici v Praze. To vše s cílem maximálně rozvíjet cestovní ruch ku prospěchu celého Česka.
Co by řekla malá šestiletá Iveta, když by...
Tajemství úspěchu v gastronomii je naučit tým dělat...
Na začátku kreslíte? Ano, většinou jsou v základu...
A máte i oblíbené suroviny? Samozřejmě vanilku, to...
Institut věří, že bez cirkulární ekonomiky se dekarbonizace...
Mnohem větší prostor než dosud by proto měly...
Ocelový šrot se pro výrobu oceli využívá už...
Problémem je i to, že dosavadní národní strategie...
Od firemních setkání přes teambuildingy až po spektakulární...
Všestranné konferenční prostory: Ať už pořádáte konferenci, uvedení...
Relaxace a odpočinek: Po dlouhém dni plném jednání...
Zkušený eventový tým: Tým specialistů hotelu Aquapalace se...
Nespokojte se s průměrností, když můžete být výjimeční!...
Institut věří, že bez cirkulární ekonomiky se dekarbonizace...
Mnohem větší prostor než dosud by proto měly...
Ocelový šrot se pro výrobu oceli využívá už...
Problémem je i to, že dosavadní národní strategie...
Let QS1140 bude odlétat z Letiště Václava Havla...
Kromě Atén nabídne letecká společnost Smartwings v letním...
„V Londýně jsme se hlavně chtěli setkat se...
Vedle úspěchu v Londýně si FTMO odneslo také...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)