Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Vůbec poprvé v historii vyhlašuje CzechTourism ocenění Hrdinové cestovního ruchu. Chce tak poukázat na osobnosti a projekty, které dané oblasti nejvíc pomáhají. Protože turismus v posledních letech prochází velmi náročným obdobím v souvislosti s pandemií koronaviru, letošní ocenění nese název COVID Avengers. Svého hrdinu cestovního ruchu si může zvolit úplně každý, hlasováním na webu CzechTourism.
Hlasovat je možné do pátku 26. srpna. Ocenění má tři kategorie: boj za podporu cestovního ruchu, digitalizace a rozvoj produktu. Výsledky prvního ročníku zazní na networkingovém večeru, který se uskuteční ve středu 7. září 2022 v pražském Mánesu. Účast přislíbil i ministr pro místní rozvoj a místopředseda vlády pro digitalizaci Ivan Bartoš.
„Osobnosti a projekty na ocenění COVID Avengers nominují profesní organizace působící v cestovním ruchu. O finalistech nyní hlasuje on-line široká veřejnost,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Hlasovat může každý na adrese https://www.czechtourism.cz/cs-CZ/hrdinove-cr, a to do pátku 26. srpna. Budeme moc rádi, když nám co nejvíc lidí dá vědět, kdo je jejich hrdina cestovního ruchu, koho považují za COVID Avengera roku 2022.“
Zatímco kategorie digitalizace se týká projektů, které flexibilně reagovaly na omezení turismu a pomohly tak přenést cestovní ruch do on-line světa, u produktů jde o vznik nebo rozvoj v reakci na změnu spotřebitelského chování. Ocení se také osobnost, která bojovala za zvýšení povědomí o dopadech pandemie na cestovní ruch a mobilizovala pomoc a podporu tohoto odvětví.
Osobnosti a projekty na ocenění COVID Avengers 2022 nominovala Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, Asociace golfových hřišť, Asociace horských středisek, Asociace nestátních otevřených památek, A.T.I.C., Czech Convention Bureau, Česká unie cestovního ruchu, Národní vinařské centrum, Svaz léčebných lázní a Svaz obchodu a cestovního ruchu.
Do finále hlasování se dostal mimo jiné také projekt Gastronomické sekce Hospodářské komory Den okének, tedy motivace pro lidi, aby si pro jídlo chodili do restaurací sami. Hlasujte zde.