Stavební trh čeká letos rok stabilizace
Expertní pohledRok 2023 bude pro stavebnictví obdobím postupné stabilizace. Po enormním růstu poptávky po stavebních materiálech, kterou trh nestíhal uspokojit, a...
Kvalitu v cestovním ruchu symbolizuje Známka Q. Značku, kterou iniciovali sami podnikatelé, mohou získat profesionálové v turismu. Pokud jsou klientsky vstřícní, pečují o kvalitu a úspěšně projdou certifikačním procesem. Aktuálně ji má právo užívat už víc než 250 subjektů.
Známka Q se uděluje ve spolupráci s Českou unií cestovního ruchu a profesními asociacemi. Podmínky, a tedy vlastní proces certifikace, už splnily malé, střední i velké podniky.
„Známku Q může používat víc než 250 subjektů, od cestovních kanceláří, cestovních agentur přes turistická a informační centra, kempy, skiareály po fitness, bazény a horské průvodce,“ říká ředitelka odboru produkt managementu, výzkumu a B2B spolupráce České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Veronika Janečková a dodává: „Certifikáty mají platnost 3 roky a pro držitele znamenají nejen příležitost zviditelnit se například na našem portále kudyznudy.cz, ale také návod, jak zvýšit spokojenost návštěvníků a dalších uživatelů služeb v cestovním ruchu.“
O Známku Q lze požádat zapojenou profesní asociaci. Aktuálně jich je devět, konkrétně: Asociace cestovních kanceláří ČR, Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, Asociace lanové dopravy, Asociace turistických informačních center, Asociace bazénů a saun ČR, Asociace kempů ČR, Svaz venkovské turistiky a agroturistiky, Český spolek horských průvodců a Česká komora fitness.
„Jsem rád, že se nám podařilo ve spolupráci s agenturou CzechTourism vytvořit novou značku kvality, která pomůže nejen podnikatelům, ale i spotřebitelům,“ říká Kamil Schaumann z Řídícího centra kvality České unie cestovního ruchu a dodává: „Myslím, že známka Q je schopna také podpořit konkurenceschopnost Česka jako významné turistické destinace. Jde o vodítko pro výběr poskytovatelů služeb, které už funguje v řadě států, například ve Francii, Švýcarsku, Španělsku či Německu.“
Wienerberger nečeká tak strmý propad stavebního trhu, jaký...
Nasbíraná data společnosti Wienerberger podle Kamila Jeřábka ukazují,...
„První pozitivní signál jsme zaznamenali již v posledním...
„Naše skupina aktuálně vlastní především společnosti podnikající v...
Mimo finančních úspěchů dosáhl &CORK dalších důležitých milníků....
Současné úspěchy jsou pro celý holding pouze začátek....
Jeho otec se narodil v Rakousku-Uhersku v dubnu...
Vydrží demokratický kapitalismus – spojení liberální demokracie a...
Ekonomické a sociální postavení dělnické třídy v demokraciích...
Problémem byl i vzestup rentiérského kapitalismu. Významným aspektem...
Průzkumy uvádějí, že obyvatelé Spojených států a Spojeného...
Exportní workshopy cílí na specifika trhů, kde má...
Loni v říjnu Japonsko obnovilo bezvízový styk a...
Exportní workshopy cílí na specifika trhů, kde má...
Projekt Destinace roku mapuje trendy v turismu, cestovatelské...
Kromě Prahy měli Švédové loni největší zájem o...