Belgický příklad pro Česko
Trendy 25. 4. 2024 13:40Pokud by se povedlo zavést v Česku moderní zálohovací systém na PET lahve s využitím QR kódu, občané by mohli...
Pokud by se povedlo zavést v Česku moderní zálohovací systém na PET lahve s využitím QR kódu, občané by mohli...
Praha je jediné město v regionu CEE (střední a východní Evropa), které se může pyšnit Prime High Street, tedy obchodní...
Nabídnout ty nejlepší technologie evropským vinařům – to je cílem českého holdingu &CORK, jehož společnosti Vinařský ráj a Kovo Prudík...
Grantový program Evropské komise Kreativní Evropa na podporu kulturních a kreativních odvětví rozdělil v roce 2023 mezi české žadatele částku...
Skupina Holcim investuje do modernizace čížkovické cementárny, nový projekt Airlock se zaměřuje na snížení emisí CO2. Tato iniciativa reflektuje pevný...
Domácnosti, kteří pořizují fotovoltaiku nebo tepelné čerpadlo, v drtivé většině případů opravdu uspoří a dočkají se výrazného snížení spotřeby. Vyplynulo to...
Od začátku února došlo na londýnské burze k výraznému zdražení mědi. Na dohled psychologické hranice 10 000 dolarů za tunu...
Celkem pět ocenění získal na jaře TIC BRNO v soutěžích zabývajících se cestovním ruchem – TURISTPROPAG a Velká cena cestovního...
Probíhající napětí na Blízkém východě se spolu s výhledem na vyšší úrokové sazby po delší dobu (higher for longer) přenášejí negativně...
Stejná práce, ale jiné platové ohodnocení. Podle dat Statistického úřadu Evropské unie činí rozdíl ve mzdách mezi ženami a muži...
Všechny výsledky
Aktuální trendy v kongresovém a incentivním turismu, představitelé národních conventi-on bureaus a mezinárodních asociací a další zahraniční experti MICE oboru. To a mno-hem více nabídne 25. ledna od 13 do 17 hodin konference Czech Convention Bureau Inspirational Afternoon. V hotelu Vienna House by Wyndham Diplomat v Praze ji pořádá Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism a na akci v anglickém jazyce srdečně zve všechny B2B partnery a profesionály v cestovním ruchu. Vstup je bezplatný.
Absolventka televizní žurnalistiky na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a marketingové a sociální komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Pracovala řadu let jako televizní redaktorka v domácím zpravodajství České televize, později jako ředitelka odboru komunikace a tisková mluvčí České správy sociálního zabezpečení, tisková mluvčí Karlovarských minerálních vod, vedoucí komunikace a mluvčí Ministerstva práce a sociálních věcí, ředitelka marketingu a komunikace CzechInvestu, mediální zástupkyně Svazu měst a obcí či Asociace krajů a ředitelka komunikace, vedoucí tiskového oddělení a tisková mluvčí Ministerstva průmyslu a obchodu. Aktuálně pracuje jako tisková mluvčí České centrály cestovního ruchu – CzechTourism.
„Na akci se nám podařilo domluvit skvělé mezinárodně uznávané řečníky k tématům, která jsou pro MICE svět naprosto zásadní. Ať už se jedná o budoucí vývoj kongresů, výstav, konferencí a eventů, návod, jak postupovat při změně značky destinace či změny myšlení a politického řízení, kdy eventy fungují jako hnací motor sociálního i ekonomického rozvoje země,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodá-vá: „Vypadá to na velký zájem, neváhejte se registrovat, dokud jsou ještě volná místa!“
Tamara Bernstein, regionální ředitelka mezinárodní kongresové asociace ICCA (International Congress and Convention Association), na Czech Convention Bureau Inspirational Afternoon představí dlouhodobé cíle asociace včetně třech pilířů aktivit v roce 2023.
Matthias Schultze, ředitel German Convention Bureau a zástupce inovační platformy Future Meeting Space, seznámí příchozí s výsledky studie zaměřené na možné scénáře budoucího vývoje v oblasti MICE a představí nový ekosystém eventů, který vzniká pod vlivem řady faktorů a současných trendů jako jsou nové technologie, mobilita, udržitelnost a další.
Rebranding destinace přiblíží Eric Bakermans, ředitel odboru marketingu a kongresů Netherland Board of Tourism & Conventions, na případové studii dokumentující přechod z dlouhodobě užívaného názvu Holland na The Netherlands. Rebranding destinace je ostatně i tuzemských tématem, v zahraničí se začíná stále častěji užívat kratší název Česko / Czechia.
Nový model politiky, ve kterém jsou eventy důležitým katalyzátorem sociálních a ekonomických změn a hnacím motorem budoucího rozvoje země, představí ředitel odboru Business Events Visit Scotland a člen poradního výboru PCMA (Professional Convention Management Association) Neil Brownlee.
Odpoledne uzavře zástupkyně mezinárodní společnosti IMEX Group, která se zaměří na nové iniciativy v oblasti udržitelnosti a bezbariérovosti.
Pro všechny zájemce o pořádání kongresových a incentivních akcí v České republice je k dispozici také vyhledávač vhodných prostor napříč všemi kraji České republiky – Venue Finder připravila pro české i zahraniční subjekty ve spolupráci s Meatspace Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism. Czech Convention Bureau působí v rámci agentury CzechTourism od roku 2010. Zásadní důraz klade na jednotnou propagaci České republiky coby atraktivní MICE destinaci a na efektivní koordinaci marketingových aktivit v kongresovém a incentivním cestovním ruchu.
„Mezinárodní spolupráce na poli kongresového cestovního ruchu je jedním ze tří hlavních okruhů naší činnosti. I díky TOP řečníkům zájem o účast na našem Czech Convention Bureau Inspirational Afternoon projevily regionální convention bureaus, hotely, DMCs, PCOs i venues,“ říká vedoucí manažer Czech Convention Bureau Tereza Hofmanová a dodává: „Na tuto jedinečnou akci naváže zasedání Strategické aliance evropských národních convention bureaus, které se vůbec poprvé uskuteční v Česku.“
Na Czech Conventiom Bureau Insspirational Afternoon se můžete registrovat a přečíst si o něm podrobnosti. Propagační videa ke kongresovému turismu naleznete na youtube kanále Visit Czech Republic (jednotlivé regiony i souhrnné video), ke stáhnutí v plném rozlišení je také i v Digital Media Library, kterou rovněž provozuje CzechTourism. Analýzy k dopadům incentivního a kongresového turismu naleznete na analytickém portále Institutu Turismu, který je součástí CzechTourismu.
„Lidé by nemuseli shromažďovat a odvážet nesešlápnuté lahve...
Při zavedení digitálního zálohového systému by v Česku...
Zájem prémiových značek o tuto lokalitu po odeznění...
Po pádu komunismu se pro západní značky otevřel...
Podle dostupných dat byl Cartier jedinou značkou, která...
„V Colliers se snažíme, aby se i další...
„České vinohrady představují pouze 0,54 % z celkového...
Pro Vinařský ráj se jedná již o historicky...
„Ve Vinařském ráji vidíme mnoho příležitostí, jak trh...
„Ze všech cen máme velkou radost. Nejen že...
Velkou cenu cestovního ruchu každoročně vyhlašuje agentura COT...
Od muzea se očekává, že uspokojí/přitáhne turisty včetně...
Jílové u Prahy je tak trochu ve specifické...
Zlato Regionální muzeum v Jílovém u Prahy sídlí na...
Příležitostné výstavy Výstavy, malé i větší, jsou v jílovském...
Původně jen opravdická živoucí kočka. Tak nějak jednou...
Regionální muzeum, na rozdíl od těch velkoměstských, může...
Češi nyní tvoří 56 procent všech turistů v...
Z cestovatelů jsou čím dál tím častěji gurmáni....
Tak zvané silent travel se stává jasným trendem...
Jednotlivý provozovatelé jdou s dobou ale i v...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)