Únik tepla skrz střechu se prodraží, lze mu snadno zabránit
Expertní pohledKvalitní zateplení domu výrazně zvyšuje jeho energetickou hospodárnost, životnost, hodnotu a v neposlední řadě šetří náklady na jeho provoz. Abychom...
Kvalitní zateplení domu výrazně zvyšuje jeho energetickou hospodárnost, životnost, hodnotu a v neposlední řadě šetří náklady na jeho provoz. Abychom...
Většina odvětví, včetně logistiky, se změnila díky rozvoji nových technologií, jako je umělá inteligence (AI). Autonomní vozidla, automatizace skladů, prediktivní...
Počet DDoS útoků na české firmy v únoru klesl, zvýšila se ale intenzita jednotlivých útoků. Po několika měsících se totiž opět...
Novela stavebního zákona, kterou projednala ve třetím čtením Poslanecká sněmovna, přinese částečné zlepšení současného stavu a zrychlení procesu povolování staveb....
Po kvalitních českých výrobcích a službách mířících do zahraničí roste poptávka, a proto od vzniku České republiky výrazně narostl i...
Jihočeská hospodářská komora v pondělí 20. března přivítala indickou delegaci v čele s velvyslancem Hemantem H. Kotalwarem, který navštívil firmu...
Skupina ČEZ se jako první česká společnost přihlásila k CEO Water Mandate, zvláštní iniciativě generálního tajemníka OSN a podnikové platformy...
Pandemie a nepříznivá ekonomická situace změnily způsob, jak lidé cestují. Před třemi lety kvůli dopadům protipandemických opatření došlo ze dne...
Roadshow Discover Czechia ve čtyřech jihokorejských městech připravila Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism. A také začala kampaň Bohemian Rhapsody....
Noah Smith se ptá, která odvětví ovládne Čína? Což lze přeformulovat na otázku: Která odvětví se nepodaří ovládnout Evropě a...
Všechny výsledky
Víte, kde jsou a jak se v nich dá trávit volný čas? Pokud ne, brzy to zjistíte. Začala on-line kampaň agentury CzechTourism zaměřená právě na Březnovky. V celém Česku tak lidé najdou odpověď na otázku: Znáte Březnové hory?
Absolventka televizní žurnalistiky na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a marketingové a sociální komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Pracovala řadu let jako televizní redaktorka v domácím zpravodajství České televize, později jako ředitelka odboru komunikace a tisková mluvčí České správy sociálního zabezpečení, tisková mluvčí Karlovarských minerálních vod, vedoucí komunikace a mluvčí Ministerstva práce a sociálních věcí, ředitelka marketingu a komunikace CzechInvestu, mediální zástupkyně Svazu měst a obcí či Asociace krajů a ředitelka komunikace, vedoucí tiskového oddělení a tisková mluvčí Ministerstva průmyslu a obchodu. Aktuálně pracuje jako tisková mluvčí České centrály cestovního ruchu – CzechTourism.
Kampaň, za jejímž kreativním konceptem stojí agentura VCCP, má za cíl motivovat lidi k lyžování i na jaře. Akční otázkou inspiruje k dovolené či výletu do vyšších nadmořských výšek v Česku. V on-line médiích je možné ji zhlédnout od 27. února do 26. března.
„České hory v březnu toho nabízejí víc, než se na první pohled zdá. Dostatek sněhu, méně lidí, vlídné počasí a je to blízko, za dvě hodiny jste na svahu,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Právě spuštěná kampaň podporuje prodloužení zimní turistické sezóny na horách v Česku. Má motivovat domácí turisty, zejména z větších měst, aby vyrazili nejen do tuzemských lyžařských středisek a maximálně si Březnovky užili. Mohou tam strávit jarní prázdniny, které se u nás konají postupně, poslední regiony je mají do 19. března. Nebo si tuzemské hory užít po druhé za zimní sezónu poté, co před tím vyzkoušeli zasněžené svahy v zahraničí.“
Agentura VCCP na základě výběrového řízení pro CzechTourism letos chystá nejen kampaň zaměřenou na domácí cestovní ruch, ale také pro zahraniční trhy. „Možnost prezentovat Česko doma i v zahraničí je vždy velkou poctou. Zatímco pro turisty z Česka máme originální Březnovky, v zahraničí budeme představovat tradice – Česko jako místo nečekaných zážitků. Jako výzvu jsme si stanovili přijít s komunikací, která bude vidět,“ popisuje vznik konceptu Business Director VCCP Ondřej Fiala a dodává: „A zatímco Březnovky v pondělí spatřily světlo on-line tuzemského světa, pro zahraničí nyní vyvíjíme kampaň, která má za cíl posunout komunikaci z konzervativní do inspirativní a nečekané.“ Kampaň by měla letos stejně jako v roce 2022 běžet ve dvou vlnách zejména v sousedních zemích i mimo Evropu.
Domácí kampaň Březnové hory s rozpočtem 2,42 milionů korun se nasazuje v ideální době, kdy počasí horám v Česku více než přeje. Teploty jsou pod bodem mrazu, o víkendu napadly desítky centimetrů sněhu a přes den svítí sluníčko. Aktuální sněhové zpravodajství a spoustu dalších informací o tom, co podniknout na Březnových horách, najdete na portálu Kudy z nudy. Také tipy na nejlepší sjezdovky, rodinnou dovolenou či běžkařské trasy. Včetně informací o dopravě, parkování, nákupu permanentek či akcích včetně třeba vážných i nevážných lyžařských závodů.
Jedním z nejdůležitějších kroků při stavbě domu je...
Vzhledem k jejich vynikajícím tepelněizolačním vlastnostem stačí pro...
„Digitalizace je dle mého názoru pro společnosti zabývající...
Vzhledem k tomu, že neexistuje jednotná definice, většina...
Umělá inteligence umožňuje softwaru automaticky se učit na...
„Pomocí AI dokážou společnosti ne řešit, ale předvídat...
„I když celkový počet klesl, rostla intenzita jednotlivých...
Posledních několik měsíců roste podíl útoků přímo na...
Podle přehledu DDoS útoků zachycených službami FlowGuard společnosti...
Kvůli pandemii se proměnily také preference cestujících a...
Současně se změnou cestovního chování se objevily i...
Rok 2023 tak podle nás bude ve znamení...
Roadshow byla načasována na období těsně před obnovením...
Návrat turistů do Česka podpoří také kampaň Bohemian...
Konferenci již tradičně organizovala Katedra cestovního ruchu Vysoké...
V plénu konference vystoupili zajímaví řečníci s vazbou...
V závěru plenárního zasedání vystoupila Jana Piteková z...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)