Pro firmy je připravena miliarda na inovace
Aktuality 27. 4. 2024 05:43Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo II. výzvu aktivity Inovace Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK). Cílem výzvy...
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo II. výzvu aktivity Inovace Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK). Cílem výzvy...
V plzeňském hotelu Courtyard by Marriott byly ve čtvrtek 25. dubna předány další modré pyramidy nejúspěšnějším českým firmám, tentokrát z krajů Plzeňského...
Březnová data poradenské společnosti STR ukazují mimořádně turisticky příznivý začátek jara pro české (pražské) hotely. Česká republika se svým 44,8%...
Evropa, Blízký východ, severní Afrika – investoři a foundeři ze všech těchto oblastí se 30. a 31. května sejdou v...
Zahajovací konference stavebního veletrhu, s podtitulem RESTART ČESKÉHO STAVEBNICTVÍ, proběhla v Rotundě pavilonu A brněnského výstaviště. Součástí programu byla diskuze členů vlády...
Pokud by se povedlo zavést v Česku moderní zálohovací systém na PET lahve s využitím QR kódu, občané by mohli...
Praha je jediné město v regionu CEE (střední a východní Evropa), které se může pyšnit Prime High Street, tedy obchodní...
Nabídnout ty nejlepší technologie evropským vinařům – to je cílem českého holdingu &CORK, jehož společnosti Vinařský ráj a Kovo Prudík...
Grantový program Evropské komise Kreativní Evropa na podporu kulturních a kreativních odvětví rozdělil v roce 2023 mezi české žadatele částku...
Skupina Holcim investuje do modernizace čížkovické cementárny, nový projekt Airlock se zaměřuje na snížení emisí CO2. Tato iniciativa reflektuje pevný...
Všechny výsledky
Roadshow Discover Czechia ve čtyřech jihokorejských městech připravila Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism. A také začala kampaň Bohemian Rhapsody. Cílem je podpořit české podnikatele a pomoci s návratem turistů z východní Asie. Přímé letecké spojení Praha – Soul spouští Korean Air už příští týden. Inaugurační let z Letiště Praha se uskuteční v pondělí 27. března.
Absolventka televizní žurnalistiky na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a marketingové a sociální komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Pracovala řadu let jako televizní redaktorka v domácím zpravodajství České televize, později jako ředitelka odboru komunikace a tisková mluvčí České správy sociálního zabezpečení, tisková mluvčí Karlovarských minerálních vod, vedoucí komunikace a mluvčí Ministerstva práce a sociálních věcí, ředitelka marketingu a komunikace CzechInvestu, mediální zástupkyně Svazu měst a obcí či Asociace krajů a ředitelka komunikace, vedoucí tiskového oddělení a tisková mluvčí Ministerstva průmyslu a obchodu. Aktuálně pracuje jako tisková mluvčí České centrály cestovního ruchu – CzechTourism.
Roadshow byla načasována na období těsně před obnovením přímého leteckého spojení, aby pomohla zvýšit zájem obyvatel Jižní Koreje o cestu do Česka a o tradiční české výrobky. Zúčastnili se jí zástupci Prague City Tourismu nebo Křišťálového údolí v Libereckém kraji. Nechyběli ani představitelé cestovních kanceláří například z Liberty International, Kompas, Euroscop – Golden Prague či DIR Bohemia či provozovatelé hotelů jako třeba Four Seasons Prague, Jan Hotels, CPI group či Mozart hotel Prague.
„Roadshow Discover Czechia jsme uspořádali od 10. do 17. ve čtyřech nejdůležitějších jihokorejských městech Daeg, Gwangj, Busan a Soul. Pro 17 českých firem jsme připravili dva workshopy s korejskými partnery. Akce se zúčastnil český velvyslanec Gustav Slamečka, viceprezident Korean Air a čelní představitelé hlavních cestovních kanceláří a tour operátorů v Jižní Koreji, jako jsou Yellow Balloon Tour, Very Good Tour či Naeil Tour. Velký díky za úspěšný event patří řediteli našeho zahraničního zastoupení v Jižní Koreji Michalu Procházkovi,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Velký zájem o roadshow svědčil o tom, jak velký význam má pro podnikatele z Česka Jižní Korea včetně tamních turistů, kteří bývají bonitnější. V loňském čtvrtém čtvrtletí roku k nám hostů z Jižní Koreje přijelo ve srovnání se situací před pandemií covidu-19 jen 20 %. Pro návrat cestovatelů z východní Asie je spuštění přímých letů Praha – Soul naprosto zásadní.“
Od 27. března 2023 má Korean Air začít napřímo létat mezi Českem a Jižní Korejí třikrát týdně, v hlavní sezóně dokonce čtyřikrát za týden. Podle Letiště Praha patří obnovení dálkového spojení k nejvyšším prioritám.
„Jde o důležitý milník nejen na cestě k obnově provozu a návratu k číslům z roku 2019, ale také v rámci budování sítě přímých linek do Asie. Korea se řadí k trhům s nejvyšší poptávkou z regionu Asie,“ říká předseda představenstva Letiště Praha Jiří Pos.
Návrat turistů do Česka podpoří také kampaň Bohemian Rhapsody, kterou tento týden spustil Korean Air ve spolupráci s CzechTourismem, Letištěm Praha a Prague City Tourismem. Obyvatelé Jižní Koreje se z ní mimo jiné dozví o kultuře v Česku, ale také o pražských střechách, českém sklu, získají tipy na gastronomické zážitky nebo zámecké ubytování v Praze. nechybí však informace o Křišťálovém údolí v Libereckém kraji nebo o Plzni. To vše s možností získat do letošního 20. května letenky Praha – Soul se zvýhodněním 5 %, slevy na kartu návštěvníka Prahy, tzn. Prague Visitors Pass, či vybrané služby pro turisty s benefitem. A jeden šťastlivec vyhraje letenku s Korean Air do celého světa.
„Společně s Letištěm Praha a agenturou CzechTourism jsme poslední měsíce koordinovali marketingové aktivity tak, abychom znovu mohli v Praze přivítat turisty z Asie, kteří v metropoli poslední dva roky chyběli. V rámci marketingových aktivit jsme také navázali spolupráci s korejskými influencery, kteří přiletí prvním inauguračním letem, a prostřednictvím nich představíme tamnímu publiku například kartu Prague Visitor Pass,“ uzavírá předseda představenstva Prague City Tourism František Cipro.
Celá roadshow v Jižní Koreji byla financována z projektu ekonomické diplomacie PROPED, který se realizoval ve spolupráci Ministerstva pro místní rozvoj a Ministerstva zahraničních věci České republiky.
„Českým podnikatelům chceme vytvořit co nejlepší podmínky k...
Ministerstvo průmyslu a obchodu podporuje výzkum a inovace...
Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...
Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...
Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...
Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...
Březnové tržby vzrostly v ČR meziročně o téměř...
Trend českých hotelů je za březen skvělý. Pokud...
Březen byl ve střední Evropě klimaticky velmi příznivý...
Smith Travel Research, americká společnost dříve známá jako...
Březnové tržby vzrostly v ČR meziročně o téměř...
Trend českých hotelů je za březen skvělý. Pokud...
Březen byl ve střední Evropě klimaticky velmi příznivý...
Smith Travel Research, americká společnost dříve známá jako...
„Ze všech cen máme velkou radost. Nejen že...
Velkou cenu cestovního ruchu každoročně vyhlašuje agentura COT...
Od muzea se očekává, že uspokojí/přitáhne turisty včetně...
Jílové u Prahy je tak trochu ve specifické...
Zlato Regionální muzeum v Jílovém u Prahy sídlí na...
Příležitostné výstavy Výstavy, malé i větší, jsou v jílovském...
Původně jen opravdická živoucí kočka. Tak nějak jednou...
Regionální muzeum, na rozdíl od těch velkoměstských, může...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)