Středa 19. června 2024
ikona hodiny24. 3. 2023 06:43

Už v pondělí 27. března se začne létat na přímé lince Praha – Soul

Korejce vrací do Česka Bohemian Rhapsody

Roadshow Discover Czechia ve čtyřech jihokorejských městech připravila Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism. A také začala kampaň Bohemian Rhapsody. Cílem je podpořit české podnikatele a pomoci s návratem turistů z východní Asie. Přímé letecké spojení Praha – Soul spouští Korean Air už příští týden. Inaugurační let z Letiště Praha se uskuteční v pondělí 27. března.   

Štěpánka Filipová Štěpánka Filipová autor

Absolventka televizní žurnalistiky na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a marketingové a sociální komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Pracovala řadu let jako televizní redaktorka v domácím zpravodajství České televize, později jako ředitelka odboru komunikace a tisková mluvčí České správy sociálního zabezpečení, tisková mluvčí Karlovarských minerálních vod, vedoucí komunikace a mluvčí Ministerstva práce a sociálních věcí, ředitelka marketingu a komunikace CzechInvestu, mediální zástupkyně Svazu měst a obcí či Asociace krajů a ředitelka komunikace, vedoucí tiskového oddělení a tisková mluvčí Ministerstva průmyslu a obchodu. Aktuálně pracuje jako tisková mluvčí České centrály cestovního ruchu – CzechTourism.

Foto: CzechTourism Korejce do Česká láká roadshow Discover Czechia i kampaň Bohemian Rhapsody Foto: CzechTourism

Roadshow byla načasována na období těsně před obnovením přímého leteckého spojení, aby pomohla zvýšit zájem obyvatel Jižní Koreje o cestu do Česka a o tradiční české výrobky. Zúčastnili se jí zástupci Prague City Tourismu nebo Křišťálového údolí v Libereckém kraji. Nechyběli ani představitelé cestovních kanceláří například z Liberty International, Kompas, Euroscop – Golden Prague či DIR Bohemia či provozovatelé hotelů jako třeba Four Seasons Prague, Jan Hotels, CPI group či Mozart hotel Prague.

„Roadshow Discover Czechia jsme uspořádali od 10. do 17. ve čtyřech nejdůležitějších jihokorejských městech Daeg, Gwangj, Busan a Soul. Pro 17 českých firem jsme připravili dva workshopy s korejskými partnery. Akce se zúčastnil český velvyslanec Gustav Slamečka, viceprezident Korean Air a čelní představitelé hlavních cestovních kanceláří a tour operátorů v Jižní Koreji, jako jsou Yellow Balloon Tour, Very Good Tour či Naeil Tour. Velký díky za úspěšný event patří řediteli našeho zahraničního zastoupení v Jižní Koreji Michalu Procházkovi,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Velký zájem o roadshow svědčil o tom, jak velký význam má pro podnikatele z Česka Jižní Korea včetně tamních turistů, kteří bývají bonitnější. V loňském čtvrtém čtvrtletí roku k nám hostů z Jižní Koreje přijelo ve srovnání se situací před pandemií covidu-19 jen 20 %. Pro návrat cestovatelů z východní Asie je spuštění přímých letů Praha – Soul naprosto zásadní.“ 

Od 27. března 2023 má Korean Air začít napřímo létat mezi Českem a Jižní Korejí třikrát týdně, v hlavní sezóně dokonce čtyřikrát za týden. Podle Letiště Praha patří obnovení dálkového spojení k nejvyšším prioritám.

„Jde o důležitý milník nejen na cestě k obnově provozu a návratu k číslům z roku 2019, ale také v rámci budování sítě přímých linek do Asie. Korea se řadí k trhům s nejvyšší poptávkou z regionu Asie,“ říká předseda představenstva Letiště Praha Jiří Pos.

Návrat turistů do Česka podpoří také kampaň Bohemian Rhapsody, kterou tento týden spustil Korean Air ve spolupráci s CzechTourismem, Letištěm Praha a Prague City Tourismem. Obyvatelé Jižní Koreje se z ní mimo jiné dozví o kultuře v Česku, ale také o pražských střechách, českém sklu, získají tipy na gastronomické zážitky nebo zámecké ubytování v Praze. nechybí však informace o Křišťálovém údolí v Libereckém kraji nebo o Plzni. To vše s možností získat do letošního 20. května letenky Praha – Soul se zvýhodněním 5 %, slevy na kartu návštěvníka Prahy, tzn. Prague Visitors Pass, či vybrané služby pro turisty s benefitem. A jeden šťastlivec vyhraje letenku s Korean Air do celého světa.

„Společně s Letištěm Praha a agenturou CzechTourism jsme poslední měsíce koordinovali marketingové aktivity tak, abychom znovu mohli v Praze přivítat turisty z Asie, kteří v metropoli poslední dva roky chyběli. V rámci marketingových aktivit jsme také navázali spolupráci s korejskými influencery, kteří přiletí prvním inauguračním letem, a prostřednictvím nich představíme tamnímu publiku například kartu Prague Visitor Pass,“ uzavírá předseda představenstva Prague City Tourism František Cipro.

Celá roadshow v Jižní Koreji byla financována z projektu ekonomické diplomacie PROPED, který se realizoval ve spolupráci Ministerstva pro místní rozvoj a Ministerstva zahraničních věci České republiky.

Články autora Štěpánka Filipová

Nejnovější články

Expertní pohled
Fed sazby letos už moc snižovat nebude

Přitom na začátku roku investoři do svých očekávání...

Americká měnová autorita ve středu ponechala svou hlavní...

Cestovní ruch
Letiště Praha produkuje jen čtvrtinu emisí CO₂ oproti dřívějšku

„Nejprve jsme se zaměřili na snižování dopadů na...

Letiště Praha využívá hned několik projektů, které mu...

Aktuality
Otevřela se nová laboratoř užitečná pro léčbu rakoviny

Laboratoř v Řeži bude po skončení testovacího provozu dodávat...

Radionuklid aktinium-225 (225Ac) je jedním z nejslibnějších zdrojů tzv....

Dohoda o spolupráci mezi Ústavem jaderné fyziky AV...

Nejnovější Cestovní ruch

Cestovní ruch
Letiště Praha produkuje jen čtvrtinu emisí CO₂ oproti dřívějšku

„Nejprve jsme se zaměřili na snižování dopadů na...

Letiště Praha využívá hned několik projektů, které mu...

Cestovní ruch
Češi plánují na dovolené více utrácet

Podíl těch, kteří si chtějí užít letní období...

Jak už bylo uvedeno – Češi preferují odpočinkovou...

V rámci celkových výdajů za dovolenou Češi nejvíce utratí...

Výzkum ukázal, že Čechy stále více zajímá při...

Letní dovolenou v zahraničí plánuje 60 % Čechů,...

Cestovní ruch
Pusťte dovolenou k vodě!

Kampaň Pustit k vodě je produkt zaměřený na...

Střední Čechy zaznamenaly v minulém roce nejvyšší návštěvnost...

Střední Čechy mají díky Labsko-Vltavské cestě více splavných...

Po covidu obliba domácích dovolených silně vzrostla. Původně...