Úsudek, invence, zkušenost a odbornost zůstanou doménou lidí
NázoryCelé jaro a léto se neslo ve znamení magické zkratky AI, tedy umělé inteligence. Microsoft, respektive platforma Open AI, zpřístupnila...
Celé jaro a léto se neslo ve znamení magické zkratky AI, tedy umělé inteligence. Microsoft, respektive platforma Open AI, zpřístupnila...
Hackathon, workshopy, videohry i dílničky s AI – i to je součástí letošního programu Dnů AI, které letos pořádají spolky...
Komunikace s médii a novináři je dnes jednou ze základních cest public relations vaší značky. Dnes se nebavme o placených...
Hospodářská komora prostřednictvím Evropského hospodářského a sociálního výboru (EHSV) prosazuje mírnější a flexibilnější pravidla minimálních povinných přestávek a dob odpočinku...
51 % Čechů plánuje strávit podzimní dovolenou v Česku. Vyplývá to z průzkumu Institutu turismu agentury CzechTourism. Podle něj by...
Zákazníci e-shopů se při rozhodování o nákupu čím dál častěji rozhodují nejen na základě ceny a parametrů samotného zboží, ale...
Srpnová data poradenské společnosti STR ukazují, že hotelový trh České republiky s Prahou je poraženým pocovidového vývoje. Jak oproti zbytku...
Česká spořitelna vstupuje jako první banka v Česku do investičního fondu i&i Biotech Fund (i&i Bio), který působí při renomovaném...
Na tradičním setkání s českými cestovními kancelářemi na půdě maďarského velvyslanectví v Praze zazněla vedle poděkování za dobré výsledky i...
Předseda Asociace kempů Bohumil Starý in memoriam, Moravské vinařské stezky a cestovatelská platforma Worldee. To jsou vítězové ocenění Hrdinové cestovního...
Všechny výsledky
Talent a kreativita pro život. Takové bude stěžejní téma českého pavilonu na Všeobecné světové výstavě EXPO 2025 v Japonsku. Výstava se uskuteční od 13. dubna do 13. října 2025 v Ósace. Na přípravě a zajištění prezentace Česka budou spolupracovat také agentura CzechTourism a Kancelář generálního komisaře, která je od letošního ledna součástí sítě Českých center.
Absolventka televizní žurnalistiky na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a marketingové a sociální komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Pracovala řadu let jako televizní redaktorka v domácím zpravodajství České televize, později jako ředitelka odboru komunikace a tisková mluvčí České správy sociálního zabezpečení, tisková mluvčí Karlovarských minerálních vod, vedoucí komunikace a mluvčí Ministerstva práce a sociálních věcí, ředitelka marketingu a komunikace CzechInvestu, mediální zástupkyně Svazu měst a obcí či Asociace krajů a ředitelka komunikace, vedoucí tiskového oddělení a tisková mluvčí Ministerstva průmyslu a obchodu. Aktuálně pracuje jako tisková mluvčí České centrály cestovního ruchu – CzechTourism.
Memorandum o spolupráci minulý týden podepsali ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a generální komisař ČR pro EXPO 2025 Ondřej Soška. A to během setkání partnerů české účasti v Lobkowiczkém paláci na Pražském hradě. Na akci zazněly také novinky týkající se příprav, mimo jiné došlo k odhalení skleněné miniatury českého pavilonu.
Japonsko bude světovou výstavu hostit už potřetí v historii. Jako hlavní téma si pro EXPO 2025 zvolilo Vytváření budoucí společnosti pro naše životy. Podtématy pak jsou Ochrana životů, Posilování životů a Spojování životů. Zúčastnit se má 153 zemí a osm mezinárodních organizací.
„Výstavy Expo jsou moderní marketingovou platformou, která se dá velmi dobře využít pro představení Česka. Minulé Expo v Dubaji navštívilo na 24 milionů lidí, letos se očekává návštěvnost až 30 milionů, z toho většina návštěvníků budou Japonci a lidé z regionu a nejbližších zemí. Japonci Česko milují – zejména českou klasickou hudbu, památky UNESCO, české sklo a české sportovce. Současně patří Japonci k nejvíce bonitním turistům. Expo je ideální příležitostí nalákat japonské turisty do Česka. Budeme samozřejmě klást důraz i na bezpečnost naší země,” popisuje ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává, že Expo je ideální příležitostí pro otevření přímého leteckého spojení mezi Japonskem a Českem.
Memorandum počítá se spoluprací při zajišťování propagace a vytváření image Česka jako atraktivní turistické destinace. Obě podepsané organizace také budou podporovat zřízení přímého leteckého spojení mezi Českem a Japonskem a zvyšování návštěvnosti Česka, a to jak ze strany domácích, tak zahraničních turistů.
„Chceme přispět k lákání japonských turistů do regionů, nejen do Prahy. Česko není jen hlavní město, které je přirozeně nejnavštěvovanější, protože je zároveň i nejdostupnější. Máme v tuzemsku skvělá místa, která bychom měli ukázat světu, v tomto případě zejména potenciálním japonským návštěvníkům. Češi vedle toho hrají prim v řadě nejrůznějších oborů a dali světu řadu skvělých vynálezů, o kterých se často neví, že pochází od nás. To všechno jsou věci, které naši zemi činí neskutečně atraktivní a pomůžou nám vyprávět příběh Česka,“ říká generální komisař české účasti na EXPO 2025 Ondřej Soška.
Česká republika se jako samostatný stát zúčastní světové výstavy EXPO pošesté. Více informací je k dispozici na www.expo2025czechia.com.
Kancelář generálního komisaře je součástí příspěvkové organizace Česká centra zřízené Ministerstvem zahraničních věcí. Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism je příspěvkovou organizací Ministerstva pro místní rozvoj. Oba subjekty mají za úkol podporovat dobré jméno České republiky a pomáhat tak nejen tuzemské ekonomice.
Každý si mohl vyzkoušet, že umělá inteligence umí...
Jsem toho názoru, že revoluce nepřijde za rok...
Dny AI 2023 odstartují 9. října v Brně,...
Nejširší záběr aplikací AI představí sekce zaměřené na...
Poslední sekce cílí na výzkum a veřejnou správu....
Tisková zpráva totiž představuje jeden z nejdůležitějších nástrojů...
Důležité jsou také citace, které dodávají tiskové zprávě...
Podle srpnového šetření, kterého se zúčastnilo 1 000...
Celkem přitom v Česku ve 2. letošním čtvrtletí...
Podle analýzy DataRhymes z Booking je průměrná obsazenost...
Na první pohled vypadá standardní meziroční srovnání pro...
„Nám v Czech Inn Hotels se daří, zvyšujeme...
Srpnová čísla jsou z hlediska obsazenosti lehce atypická....
Ze srpnových čísel českých hotelů vynikají v obsazenosti...
Do Maďarska od nás jezdí 52 % mužů...
Budapešť známe i neznáme, protože je tam stále...
Pokud jde o termální lázně, Maďarsko je velmocí...
Gastronomie se představila spíš jako samozřejmý vysoce kvalitní...
Českým cestovním kancelářím se představilo a věnovalo 14...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)