Pro firmy je připravena miliarda na inovace
Aktuality 27. 4. 2024 05:43Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo II. výzvu aktivity Inovace Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK). Cílem výzvy...
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo II. výzvu aktivity Inovace Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK). Cílem výzvy...
V plzeňském hotelu Courtyard by Marriott byly ve čtvrtek 25. dubna předány další modré pyramidy nejúspěšnějším českým firmám, tentokrát z krajů Plzeňského...
Březnová data poradenské společnosti STR ukazují mimořádně turisticky příznivý začátek jara pro české (pražské) hotely. Česká republika se svým 44,8%...
Evropa, Blízký východ, severní Afrika – investoři a foundeři ze všech těchto oblastí se 30. a 31. května sejdou v...
Zahajovací konference stavebního veletrhu, s podtitulem RESTART ČESKÉHO STAVEBNICTVÍ, proběhla v Rotundě pavilonu A brněnského výstaviště. Součástí programu byla diskuze členů vlády...
Pokud by se povedlo zavést v Česku moderní zálohovací systém na PET lahve s využitím QR kódu, občané by mohli...
Praha je jediné město v regionu CEE (střední a východní Evropa), které se může pyšnit Prime High Street, tedy obchodní...
Nabídnout ty nejlepší technologie evropským vinařům – to je cílem českého holdingu &CORK, jehož společnosti Vinařský ráj a Kovo Prudík...
Grantový program Evropské komise Kreativní Evropa na podporu kulturních a kreativních odvětví rozdělil v roce 2023 mezi české žadatele částku...
Skupina Holcim investuje do modernizace čížkovické cementárny, nový projekt Airlock se zaměřuje na snížení emisí CO2. Tato iniciativa reflektuje pevný...
Všechny výsledky
Talent a kreativita pro život. Takové bude stěžejní téma českého pavilonu na Všeobecné světové výstavě EXPO 2025 v Japonsku. Výstava se uskuteční od 13. dubna do 13. října 2025 v Ósace. Na přípravě a zajištění prezentace Česka budou spolupracovat také agentura CzechTourism a Kancelář generálního komisaře, která je od letošního ledna součástí sítě Českých center.
Absolventka televizní žurnalistiky na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a marketingové a sociální komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Pracovala řadu let jako televizní redaktorka v domácím zpravodajství České televize, později jako ředitelka odboru komunikace a tisková mluvčí České správy sociálního zabezpečení, tisková mluvčí Karlovarských minerálních vod, vedoucí komunikace a mluvčí Ministerstva práce a sociálních věcí, ředitelka marketingu a komunikace CzechInvestu, mediální zástupkyně Svazu měst a obcí či Asociace krajů a ředitelka komunikace, vedoucí tiskového oddělení a tisková mluvčí Ministerstva průmyslu a obchodu. Aktuálně pracuje jako tisková mluvčí České centrály cestovního ruchu – CzechTourism.
Memorandum o spolupráci minulý týden podepsali ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a generální komisař ČR pro EXPO 2025 Ondřej Soška. A to během setkání partnerů české účasti v Lobkowiczkém paláci na Pražském hradě. Na akci zazněly také novinky týkající se příprav, mimo jiné došlo k odhalení skleněné miniatury českého pavilonu.
Japonsko bude světovou výstavu hostit už potřetí v historii. Jako hlavní téma si pro EXPO 2025 zvolilo Vytváření budoucí společnosti pro naše životy. Podtématy pak jsou Ochrana životů, Posilování životů a Spojování životů. Zúčastnit se má 153 zemí a osm mezinárodních organizací.
„Výstavy Expo jsou moderní marketingovou platformou, která se dá velmi dobře využít pro představení Česka. Minulé Expo v Dubaji navštívilo na 24 milionů lidí, letos se očekává návštěvnost až 30 milionů, z toho většina návštěvníků budou Japonci a lidé z regionu a nejbližších zemí. Japonci Česko milují – zejména českou klasickou hudbu, památky UNESCO, české sklo a české sportovce. Současně patří Japonci k nejvíce bonitním turistům. Expo je ideální příležitostí nalákat japonské turisty do Česka. Budeme samozřejmě klást důraz i na bezpečnost naší země,” popisuje ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává, že Expo je ideální příležitostí pro otevření přímého leteckého spojení mezi Japonskem a Českem.
Memorandum počítá se spoluprací při zajišťování propagace a vytváření image Česka jako atraktivní turistické destinace. Obě podepsané organizace také budou podporovat zřízení přímého leteckého spojení mezi Českem a Japonskem a zvyšování návštěvnosti Česka, a to jak ze strany domácích, tak zahraničních turistů.
„Chceme přispět k lákání japonských turistů do regionů, nejen do Prahy. Česko není jen hlavní město, které je přirozeně nejnavštěvovanější, protože je zároveň i nejdostupnější. Máme v tuzemsku skvělá místa, která bychom měli ukázat světu, v tomto případě zejména potenciálním japonským návštěvníkům. Češi vedle toho hrají prim v řadě nejrůznějších oborů a dali světu řadu skvělých vynálezů, o kterých se často neví, že pochází od nás. To všechno jsou věci, které naši zemi činí neskutečně atraktivní a pomůžou nám vyprávět příběh Česka,“ říká generální komisař české účasti na EXPO 2025 Ondřej Soška.
Česká republika se jako samostatný stát zúčastní světové výstavy EXPO pošesté. Více informací je k dispozici na www.expo2025czechia.com.
Kancelář generálního komisaře je součástí příspěvkové organizace Česká centra zřízené Ministerstvem zahraničních věcí. Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism je příspěvkovou organizací Ministerstva pro místní rozvoj. Oba subjekty mají za úkol podporovat dobré jméno České republiky a pomáhat tak nejen tuzemské ekonomice.
„Českým podnikatelům chceme vytvořit co nejlepší podmínky k...
Ministerstvo průmyslu a obchodu podporuje výzkum a inovace...
Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...
Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...
Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...
Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...
Březnové tržby vzrostly v ČR meziročně o téměř...
Trend českých hotelů je za březen skvělý. Pokud...
Březen byl ve střední Evropě klimaticky velmi příznivý...
Smith Travel Research, americká společnost dříve známá jako...
Březnové tržby vzrostly v ČR meziročně o téměř...
Trend českých hotelů je za březen skvělý. Pokud...
Březen byl ve střední Evropě klimaticky velmi příznivý...
Smith Travel Research, americká společnost dříve známá jako...
„Ze všech cen máme velkou radost. Nejen že...
Velkou cenu cestovního ruchu každoročně vyhlašuje agentura COT...
Od muzea se očekává, že uspokojí/přitáhne turisty včetně...
Jílové u Prahy je tak trochu ve specifické...
Zlato Regionální muzeum v Jílovém u Prahy sídlí na...
Příležitostné výstavy Výstavy, malé i větší, jsou v jílovském...
Původně jen opravdická živoucí kočka. Tak nějak jednou...
Regionální muzeum, na rozdíl od těch velkoměstských, může...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)