Každý druhý e-mail na Seznamu je marketingové sdělení
Analýzy 29. 4. 2024 11:21Informační a komunikační technologie se vyvíjejí stále rychlejším tempem. Zatímco v minulých dekádách sloužil e-mail primárně k běžné one-to-one komunikaci,...
Informační a komunikační technologie se vyvíjejí stále rychlejším tempem. Zatímco v minulých dekádách sloužil e-mail primárně k běžné one-to-one komunikaci,...
Letecká společnost Smartwings otevřela minulý týden nové přímé letecké spojení z Prahy na letiště Ponta Delgada na Azorských ostrovech. Pravidelná...
Poslední data, která přišla z německé ekonomiky, začínají vypadat konečně pozitivně. Tamní ekonomika si prochází určitou stabilizací, která by se...
Do Královehradeckého kraje loni přijelo nejvíce turistů za posledních 11 let. Celkem jich tento region navštívilo více než 1,5 milionu,...
Restart Česka. Republika v pohybu. Česko musí zrychlit. The country for the future. To vše jsou názvy strategií, jak modernizovat...
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo II. výzvu aktivity Inovace Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK). Cílem výzvy...
V plzeňském hotelu Courtyard by Marriott byly ve čtvrtek 25. dubna předány další modré pyramidy nejúspěšnějším českým firmám, tentokrát z krajů Plzeňského...
Březnová data poradenské společnosti STR ukazují mimořádně turisticky příznivý začátek jara pro české (pražské) hotely. Česká republika se svým 44,8%...
Evropa, Blízký východ, severní Afrika – investoři a foundeři ze všech těchto oblastí se 30. a 31. května sejdou v...
Zahajovací konference stavebního veletrhu, s podtitulem RESTART ČESKÉHO STAVEBNICTVÍ, proběhla v Rotundě pavilonu A brněnského výstaviště. Součástí programu byla diskuze členů vlády...
Všechny výsledky
Napojení tuzemské železniční sítě na systém vysokorychlostních tratí je pro českou ekonomiku z hlediska konkurenceschopnosti důležité stejně jako rozšiřování jaderných zdrojů a další strategické investice. V případě, že český stát nezachytí celoevropský trend rozvoje rychlé železnice, stane se dopravně zaostalým regionem s velmi slabým potenciálem se dále ekonomicky rozvíjet. Během předvolební debaty Hospodářské komory na téma stavebnictví a doprava na to přítomné politiky a experty upozornila Hospodářská komora.
Absolvent Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze (obor Žurnalistika) pracoval od roku 2013 ve zpravodajství České televize. Zde se jako redaktor věnoval převážně ekonomickým tématům, burzovnímu zprávám a tvorbě příspěvků pro pořady Ekonomika ČT24, Byznys ČT24 nebo Události. Od roku 2017 pracuje v Hospodářské komoře, kde se podílí na tvorbě mediální komunikace této instituce. Vedle tvorby tiskových zpráv a organizace tiskových konferencí spolupracuje na obsahu časopisu Komora a je autorem týdenních Newsletterů Hospodářské komory.
„Jakkoliv chápeme nákladnost a složitost podobných projektů, měla by to být jedna z hlavních priorit státu. Ostatní země nespí a rozvoj železnic usilovně řeší. V případě vysokorychlostních tratí si nelze myslet, že na nás kdokoliv z evropských partnerů počká. Pokud zaspíme, ujede nám vlak, a to doslova. Je to velká výzva, kterou ale vzhledem k poloze naší země v Evropě zdvihnout musíme, abychom se nastlali vlakovým kruhovým objezdem Evropy,“ uvedl prezident Hospodářské komory Vladimír Dlouhý.
Hospodářská komora oceňuje, že současný kabinet věnuje vysokorychlostním tratím velkou pozornost. Varuje proto před scénářem, kdy případná nová vláda po říjnových volbách od strategického plánování rychlých železnic upustí. „Současný široký politický konsenzus o potřebě výstavby vysokorychlostních tratí by měl přežít i letošní parlamentní volby. Vláda by měla také tuzemské firmy informovat v dostatečném předstihu o přípravě předpisů, norem a odborných studií tak, aby podnikatelé mohli zabezpečit odpovídající technologie a kapacity,“ uvedl předseda Dopravní sekce Hospodářské komory Emanuel Šíp s tím, že co nejrychlejší vybudování rychlotratí skýtá velkou příležitost i pro české firmy zabývající se např. budováním železničních tratí, zebezpečovacích zařízení apod.
Stavební legislativa podle Hospodářské komory učinila v posledních letech dílčí pokrok, který odstranil nebo odstraní řadu krizových prvků v přípravě staveb. „Její dnešní podoba včetně projednávaného nového stavebního zákona nicméně nebude pro výstavbu rychlých tratí postačovat, jak ukazují již dnešní konflikty v území. Řešením může být rozšíření kompenzací na širší okruh dotčených osob a zapojení Parlamentu do rozhodování o klíčových dopravních projektech,“ doplňuje Šíp.
Pozvání do třetí předvolební debaty Hospodářské komory, jejímž mediálním partnerem jsou Hospodářské noviny, přijal vicepremiér a ministr průmyslu a dopravy Karel Havlíček za hnutí ANO, Helena Langšádlová z koalice SPOLU, Ondřej Polanský reprezentující koalici Pirátské strana a STAN, Vlastimil Tlustý z uskupení Trikolóry, Soukromníků a Svobodných a zástupce KSČM Jaroslav Komínek. Jako experti během debaty vystoupili viceprezident Hospodářské komory Michal Štefl, předsedkyně Sekce územního a regionálního rozvoje Hospodářské komory Hana Landová a Emanuel Šíp, předseda Dopravní sekce Hospodářské komory.
Data za rok 2023 potvrzují, že popularita e-mailingu...
Právě hromadné zprávy tvoří v Seznam schránkách každý...
Seznam rozděluje e-maily do tří složek: Primární, Hromadné...
Nejúspěšnějším měsícem v počtu odeslaných e-mailů byl v...
Dostat se přímým letem bez přestupů z Prahy...
Linka bude obsluhována letadlem Boeing 737 s kapacitou...
Smartwings nasadí na provoz nadcházející rušné letní sezóny...
Podle nedávno zveřejněného předběžného průzkumu se hospodářský pokles...
Odpověď, z čeho ekonomického oživení v Německu plyne,...
Popravdě řečeno, pro trhy nejde o žádné překvapení....
Takto přísná měnová politika ale není bez rizika....
„Vláda při svém nástupu slíbila maximální možnou digitalizaci....
Semináře o digitalizaci obchodu s automobily se zúčastnili...
Sdružení českých spotřebitelů každoročně od roku 2001 vyhlašuje...
Ocenění Spokojený zákazník také vyjadřuje, že firma, která...
Tyto ocenění jsou také důkazem toho, že firmy...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)